Hop til indhold

Recommended Posts

FANTASTISK dejlig dame er landet i Buddinge      AMANDA

Flot, sød og lækker dame med brasilianske rødder. Kan bare sit job på den mest naturlige og afslappede måde. Jeg følte mig rigtig godt tilpas lige fra jeg skrev til hende, mens vi var sammen, og til vi sagde farvel.

Jeg har aldrig været sammen med en dame, der interesserede sig så meget for mig og mine ønsker som Amanda. Hun var hele tiden meget opmærksom på  hvordan vi kunne få den bedste oplevelses sammen. 

Hendes engelsk er meget begrænset, men hendes kropssprog og tegnsprog er i særklasse. Og så har hun den sødeste milde latter og det mest bedårende smil man kan tænke sig.

Efterhånden som vi hyggede mere og mere, blev det hele bare bedre og bedre. Og samtidig sjovt og uforglemmeligt. Hvor er hun bare sød!

Vi fik også en snak om hendes billeder. De er ægte. Blanding af selfies og lidt photoshoppede. Men bare rolig ... hun er smuk. Store, smilende kastanjeøjne, flotte bryster, hvepsetalje, dejlige runde baller, alt sidder som det skal. Helt igennem smuk og flot at se på. 

Stedet er meget rent og pænt. Har efterhånden haft mange gode oplevelser dér.

Amanda og jeg har perfekt kemi sammen. Vi nød hinanden i en time (60 min 2000 kr) alting stiger jo - haha. Men helt OK pris for en perfekt oplevelse :P

Alt i alt: Flot, smuk og kærlig dame med totalt nærvær, pæne lokaler, superfræk oplevelse med helt særlige detaljer - Jeg skal snart derhen igen :))

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Keeper

Vi takker @THN for denne anmeldelse.  Desværre er den falsk. Han er smidt ud af site mange gange efterhånden.

Keeper

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...