Hop til indhold
Mormont

Cataleya... Et besøg værd?

Recommended Posts

Hej folkens

Jeg overvejer kraftigt at besøge Cataleya i Vejle.

https://annoncelight.dk/showad/360066

Der er dog lidt langt at køre, så jeg vil høre, om der er nogen, der har gjort sig nogle erfaringer med hende? Er billederne retvisende? Kan hun sit kram? Og sidst men bestemt ikke mindst: Er hun feminin?

Jeg håber, der er nogen, der kan være behjælpelige med info.

/Mormont

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mormont skrev, for 50 minutter siden:

Hej folkens

Der er dog lidt langt at køre, så jeg vil høre, om der er nogen, der har gjort sig nogle erfaringer med hende? Er billederne retvisende? Kan hun sit kram? Og sidst men bestemt ikke mindst: Er hun feminin?

/Mormont

Hun er helt et besøg værd, hun er helt igennem en rigtig sød, lækker og meget service mindet pige der virkelig gør alt for at du får en god oplevelse og så er hun top feminin. Hun har en lækker glat og yderst velsmagende og stram mis og hendes røv er et kapitel for sig selv, så se du bare at komme afsted det vil du ikke fortryde, men pas på det kan gå hen og blive dyrt, da du allerede har lyst til at besøge hende igen så snart du sidder i bilen igen. Men du skal køre til horsens hvis du vil møde hende, ellers kommer du til at lede længe.

Redigeret af Kim 0240

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest kosteskaftet
Kim 0240 skrev, for 2 timer siden:

Hun har en lækker glat og yderst velsmagende og stram mis

Jeg var ikke klar over, at en præ-op trans kunne være udstyret med en "stram mis"...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mortenkok
kosteskaftet skrev, for 31 minutter siden:

Jeg var ikke klar over, at en præ-op trans kunne være udstyret med en "stram mis"..

PÅ EG kan alt lade sig gøre, EG er et site uden grænser selvom om lige dette ikke er min Boldgade 

Del dette indlæg

Link til indlæg
kosteskaftet skrev, for 59 minutter siden:

Jeg var ikke klar over, at en præ-op trans kunne være udstyret med en "stram mis"...

Jeg blev også forvirret - kiggede på billederne og tænkte “sådan ser min stramme mis da ikke ud” :wacko: Blev helt nervøs for jeg var syg:lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mortenkok
SiaUngQ skrev, for 10 minutter siden:

sådan ser min stramme mis da ikke ud”

Bare vent og se, det kommer med alderen og for nogen allerede når de blir 50 og for andre først når de nærmer sig 100 :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
kosteskaftet skrev, for 1 time siden:

Der er to med samme navn. Den anden er en lille thai, med yderst gode anmeldelser. Måske er der tale om en navneforveksling af @Kim 0240

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 3 timer siden:

Der er to med samme navn. Den anden er en lille thai, med yderst gode anmeldelser. Måske er der tale om en navneforveksling af @Kim 0240

Det har du ret i, det havde jeg ikke lige set, beklager forvirringen

Del dette indlæg

Link til indlæg
SiaUngQ skrev, for 15 timer siden:

Jeg blev også forvirret - kiggede på billederne og tænkte “sådan ser min stramme mis da ikke ud” :wacko: Blev helt nervøs for jeg var syg:lol:

Kunne du ikke lige smide et billede op, så skal vi nok hjælpe dig med at vurdere om din mis ser rigtig ud ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mormont skrev, den 7.1.2023 at 14:50:

Hej folkens

/Mormont

@Mormont tog du turen og prøvede hende 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...