Mormont 1 Skrevet 7. Januar, 2023 Hej folkens Jeg overvejer kraftigt at besøge Cataleya i Vejle. https://annoncelight.dk/showad/360066 Der er dog lidt langt at køre, så jeg vil høre, om der er nogen, der har gjort sig nogle erfaringer med hende? Er billederne retvisende? Kan hun sit kram? Og sidst men bestemt ikke mindst: Er hun feminin? Jeg håber, der er nogen, der kan være behjælpelige med info. /Mormont 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kim 0240 504 Skrevet 7. Januar, 2023 (edited) Mormont skrev, for 50 minutter siden: Hej folkens Jeg overvejer kraftigt at besøge Cataleya i Vejle. https://annoncelight.dk/showad/360066 Der er dog lidt langt at køre, så jeg vil høre, om der er nogen, der har gjort sig nogle erfaringer med hende? Er billederne retvisende? Kan hun sit kram? Og sidst men bestemt ikke mindst: Er hun feminin? Jeg håber, der er nogen, der kan være behjælpelige med info. /Mormont Hun er helt et besøg værd, hun er helt igennem en rigtig sød, lækker og meget service mindet pige der virkelig gør alt for at du får en god oplevelse og så er hun top feminin. Hun har en lækker glat og yderst velsmagende og stram mis og hendes røv er et kapitel for sig selv, så se du bare at komme afsted det vil du ikke fortryde, men pas på det kan gå hen og blive dyrt, da du allerede har lyst til at besøge hende igen så snart du sidder i bilen igen. Men du skal køre til horsens hvis du vil møde hende, ellers kommer du til at lede længe. Redigeret 7. Januar, 2023 af Kim 0240 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest kosteskaftet Skrevet 7. Januar, 2023 Kim 0240 skrev, for 2 timer siden: Hun har en lækker glat og yderst velsmagende og stram mis Jeg var ikke klar over, at en præ-op trans kunne være udstyret med en "stram mis"... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mortenkok Skrevet 7. Januar, 2023 kosteskaftet skrev, for 31 minutter siden: Jeg var ikke klar over, at en præ-op trans kunne være udstyret med en "stram mis".. PÅ EG kan alt lade sig gøre, EG er et site uden grænser selvom om lige dette ikke er min Boldgade Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SiaUngQ 1046 Skrevet 7. Januar, 2023 kosteskaftet skrev, for 59 minutter siden: Jeg var ikke klar over, at en præ-op trans kunne være udstyret med en "stram mis"... Jeg blev også forvirret - kiggede på billederne og tænkte “sådan ser min stramme mis da ikke ud” Blev helt nervøs for jeg var syg 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mortenkok Skrevet 7. Januar, 2023 SiaUngQ skrev, for 10 minutter siden: sådan ser min stramme mis da ikke ud” Bare vent og se, det kommer med alderen og for nogen allerede når de blir 50 og for andre først når de nærmer sig 100 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 7. Januar, 2023 kosteskaftet skrev, for 1 time siden: Jeg var ikke klar over, at en præ-op trans kunne være udstyret med en "stram mis"... Der er to med samme navn. Den anden er en lille thai, med yderst gode anmeldelser. Måske er der tale om en navneforveksling af @Kim 0240 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kim 0240 504 Skrevet 7. Januar, 2023 Aarhuselsker skrev, for 3 timer siden: Der er to med samme navn. Den anden er en lille thai, med yderst gode anmeldelser. Måske er der tale om en navneforveksling af @Kim 0240 Det har du ret i, det havde jeg ikke lige set, beklager forvirringen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hfyr 173 Skrevet 8. Januar, 2023 SiaUngQ skrev, for 15 timer siden: Jeg blev også forvirret - kiggede på billederne og tænkte “sådan ser min stramme mis da ikke ud” Blev helt nervøs for jeg var syg Kunne du ikke lige smide et billede op, så skal vi nok hjælpe dig med at vurdere om din mis ser rigtig ud 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Soldat37 27 Skrevet 16. Januar, 2023 Mormont skrev, den 7.1.2023 at 14:50: Hej folkens Jeg overvejer kraftigt at besøge Cataleya i Vejle. https://annoncelight.dk/showad/360066 Der er dog lidt langt at køre, så jeg vil høre, om der er nogen, der har gjort sig nogle erfaringer med hende? Er billederne retvisende? Kan hun sit kram? Og sidst men bestemt ikke mindst: Er hun feminin? Jeg håber, der er nogen, der kan være behjælpelige med info. /Mormont @Mormont tog du turen og prøvede hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cykelmyggen 17 Skrevet 16. Januar, 2023 Fake..! https://distintas.net/karina-montoya Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mormont 1 Skrevet 23. Januar, 2023 Soldat37 skrev, den 16.1.2023 at 19:19: @Mormont tog du turen og prøvede hende Nej, jeg tog ikke turen. Og ud fra det Cykelmyggen skriver, så var det jo nok godt nok. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Alladinn 0 Skrevet 30. Januar, 2023 Hvad var konklusionen at hun er fake eller hvordan Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BredMenFed 24 Skrevet 30. Januar, 2023 alt ved det her er fake, og det er en genkendt kedelig adresse i vejle. DROP DEN! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg