Hektorprosess 61 Skrevet 8. Januar, 2023 https://annoncelight.dk/showad/361243 PRØV IKKE AT FÅ KONTAKT DEM DENNE PIGE!!! De snyder. Der er lige pludselig ingen kontakt med pigen. Og en time senere så bliver du kontaktet med en sms om at du skylder 5500 fordi man ikke kom De tager ikke telefonen. Og de modtager intet dokumentation. Så fingerne lagt væk fra hende 1 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anmelder 684 Skrevet 8. Januar, 2023 Sjovt nok, at hver gang en ung dansk pige tilbyder en hel masse for næsten ingen penge og helst uden kondom, så er det fusk 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Anonyme 901 Skrevet 8. Januar, 2023 Og annoncen er os allerede væk. Enten er admins hurtige, eller os fik pigen/manden færd af denne anmeldelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hektorprosess 61 Skrevet 8. Januar, 2023 Den Anonyme skrev, for 10 minutter siden: Og annoncen er os allerede væk. Enten er admins hurtige, eller os fik pigen/manden færd af denne anmeldelse. Tror de opdagede, at det ikke var en spøj, da jeg skrev, jeg ville lave et oplæg. Siden har jeg intet hørt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LillePalle99 216 Skrevet 9. Januar, 2023 anmelder skrev, for 22 timer siden: Sjovt nok, at hver gang en ung dansk pige tilbyder en hel masse for næsten ingen penge og helst uden kondom, så er det fusk Ja - Hvis noget er for godt til at være sandt ........ så er det nok heller ikke sandt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg