han55 0 Skrevet 28. November, 2013 Jeg har kigget lidt her på siden og fået et godt indtryk af hvor man skal gå hen og ikke gå hen. Så det er en super ide med denne side, så jeg vil opfordre alle til at lægge deres oplevelser herind, så der bliver så godt et billede som muligt. Derfor vil jeg nu forsøge med mit første indlæg. Jeg var idag hos Jupa massage i Nørrealle 18 Århus. Selvom anmeldelserne var både gode og dårlige. Mødte en 35-40 årig kvinde ca 150 cm og lidt for meget omkring maven. Men hun var utrolig sød. Aftalte massage og bom bom til 500 kr. Fik lidt massage i 10 min. (hvis man kan kalde det det). På med gummi hvorefter hun hoppede på "stangen" og red i et stykke tid, hoppede af og gjorde tegn til missonær stilling. Da vi var færdige fortsatte hun massagen i ca. 20 minutter, mens hun snakke en blanding af dansk, engels og thai. Fik en cola i hånden som afsked. Utrolig sød pige, men lidt for hurtig til at "komme igang". Kommer måske igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest knaldehunden Skrevet 28. November, 2013 god anmeldelse og prisen på 500 kr for lidt massage og et knald er meget billigt selv om det er med en ældre model måske man skulle kigge forbi når man er på de kanter en dag. M.V.H Knaldehunden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
han55 0 Skrevet 28. November, 2013 god anmeldelse og prisen på 500 kr for lidt massage og et knald er meget billigt selv om det er med en ældre model måske man skulle kigge forbi når man er på de kanter en dag. M.V.H Knaldehunden Til Knaldehunden. Lige en ting jeg glemte at få med. De bor på første sal og yderdøren er låst, så du skal ringe på Tlf. 91 98 54 26, så komme de ned og åbner for dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8270fyren 2 Skrevet 4. December, 2013 Er det nødvendigt at bestille tid eller kan man bare ringe når man står foran deres dør? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
prøvemanden 674 Skrevet 5. December, 2013 Hej, du kan godt ringe når du er ved døren... prøvemanden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ung 3 Skrevet 9. December, 2013 (edited) Hvordan kom I sammen frem til prisen på 500 kroner. Nævnte du prisen - eller var det hende selv? Og kom du ind fra gaden / ringede du først? Jeg har svært ved at komme i kontakt med dem. Redigeret 9. December, 2013 af Ung Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
prøvemanden 674 Skrevet 10. December, 2013 hej, du siger du vil betale 500kr for sex mv.. du ringer når numret er i EB prøvemanden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KraceiYaw 149 Skrevet 18. December, 2013 Nu har jeg prøvet flere gange at de spørger efter alder på telefonen, og når jeg siger min rigtige alder siger de at jeg er for ung, og at de kun tager imod pensionister. Har I haft samme oplevelse? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ung 3 Skrevet 18. December, 2013 Nu har jeg prøvet flere gange at de spørger efter alder på telefonen, og når jeg siger min rigtige alder siger de at jeg er for ung, og at de kun tager imod pensionister. Har I haft samme oplevelse? Ja, de tager kun imod - og jeg citerer og undskylder på forhånd udtrykket - "gamle mænd". Så hvad det udtryk dækker over, er du måske kommet lidt nærmere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg