JHP 20 Skrevet 8. Januar, 2023 Hej alle. Sidder og har godt og grundigt lyst til et besøg af en GP. Har søgt lidt rundt, og faldt over forskellige annoncer hvor jeg kunne mærke det gjort jeg havde lidt mere lyst Så er sådan lidt den "uprøvet" nabo der for alvor tænder idag. Fandt forskellige, men de fleste røg direkte ud ved tossede priser, eller falske billeder. Faldt så over denne her "fræk pige på 20, som udfra mailen hedder Valentina; https://annoncelight.dk/showad/361469 Den ryger jo ikke ud pga falske billeder, da der ingen billeder er Men har tidligere haft held med rigtig gode oplevelser ved lignende profiler. Vil prøve at skrive nu, men kunne jo være nogle herinde har prøvet og kunne give indsigt i enten hvis det er fake/skam eller måske har oplevelse i kan/vil dele, så det kunne være man ramte lidt mere sikkert. pft Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tugwell 568 Skrevet 8. Januar, 2023 Jeg er også faldet over den annonce og har skrevet mail for flere timer siden. Men indtil videre kun tavshed. Så måske det er tlf som er bedst til kontakt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2235 Skrevet 8. Januar, 2023 Hvorfor får man lyst til at skrive til en, bare fordi der står fræk pige 20 år? Ingen billeder eller andet. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9590 Skrevet 8. Januar, 2023 Det skriger bare honeytrap. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JHP 20 Skrevet 8. Januar, 2023 AlfaN skrev, for 12 minutter siden: Hvorfor får man lyst til at skrive til en, bare fordi der står fræk pige 20 år? Ingen billeder eller andet. Jamen det kan du have ret i. For mig var det kombi af en (udfra annoncen) ung, dansk og ikke 100% pro pige, hvilket netop hertil aften lige tændte lidt ekstra Søgte egentlig vidt og bredt efter søde relativt unge piger der kørte ud. En del af dem jeg skrev til var alt for dyre specielt hvor at den oplyste pris måske var ok, men så var der ekstra på ALT andet, ellers var det kun incall eller intet svar. Derfor faldt jeg over denne og på trods af det åbentlyse omkring det, ville jeg give det er skud. Lauersen skrev, for 7 minutter siden: Det skriger bare honeytrap. Enig i at det lugter af det måske er scam på en eller anden måde, hvilket også var grunden til at jeg skrev herinde. Har tidligere haft et par super oplevelser netop med annoncer lidt i den stil. Der er mange skud forbi, ved scam ender heldigvis ofte med at pigen (eller hvem der nu laver annonce) beder om penge på forhånd. Det er toalt no-go her, og blir så et nej tak. Ellers efterspørger jeg billede i dialog, gerne noget der viser det ikke er fake, som en papir med tekst, avis eller andet. Pigen behøver selvfølgelig ikke smide ansigt osv ud, er jo nok en grund til det ikke er der i første omgang ift. det normale civile liv. tugwell skrev, for 46 minutter siden: Jeg er også faldet over den annonce og har skrevet mail for flere timer siden. Men indtil videre kun tavshed. Så måske det er tlf som er bedst til kontakt. Har skrevet til hende, men som ved dig ikke så meget dialog Nu fik det lige et skud, og håber fortsat på succes. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
El Caliente 451 Skrevet 8. Januar, 2023 JHP skrev, 1 time siden: Hej alle. Sidder og har godt og grundigt lyst til et besøg af en GP. Har søgt lidt rundt, og faldt over forskellige annoncer hvor jeg kunne mærke det gjort jeg havde lidt mere lyst Så er sådan lidt den "uprøvet" nabo der for alvor tænder idag. Fandt forskellige, men de fleste røg direkte ud ved tossede priser, eller falske billeder. Faldt så over denne her "fræk pige på 20, som udfra mailen hedder Valentina; https://annoncelight.dk/showad/361469 Den ryger jo ikke ud pga falske billeder, da der ingen billeder er Men har tidligere haft held med rigtig gode oplevelser ved lignende profiler. Vil prøve at skrive nu, men kunne jo være nogle herinde har prøvet og kunne give indsigt i enten hvis det er fake/skam eller måske har oplevelse i kan/vil dele, så det kunne være man ramte lidt mere sikkert. pft Sjovt du kan mærke lidt mere lyst, til en annonce uden billeder og tlf nr JHP skrev, 1 time siden: Hej alle. Sidder og har godt og grundigt lyst til et besøg af en GP. Har søgt lidt rundt, og faldt over forskellige annoncer hvor jeg kunne mærke det gjort jeg havde lidt mere lyst Så er sådan lidt den "uprøvet" nabo der for alvor tænder idag. Fandt forskellige, men de fleste røg direkte ud ved tossede priser, eller falske billeder. Faldt så over denne her "fræk pige på 20, som udfra mailen hedder Valentina; https://annoncelight.dk/showad/361469 Den ryger jo ikke ud pga falske billeder, da der ingen billeder er Men har tidligere haft held med rigtig gode oplevelser ved lignende profiler. Vil prøve at skrive nu, men kunne jo være nogle herinde har prøvet og kunne give indsigt i enten hvis det er fake/skam eller måske har oplevelse i kan/vil dele, så det kunne være man ramte lidt mere sikkert. pft Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
XCCX 15 Skrevet 8. Januar, 2023 Det er hende her https://sugardaters.com/da/profile/Pmo-1-ymzn Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13844 Skrevet 9. Januar, 2023 JHP skrev, for 3 timer siden: "fræk pige på 20, som udfra mailen hedder Valentina; Eller Sabrina2002: 08/01 2023 15:16 Fræk pige på 20 søger frække mænd i aften.. Jeg tilbyder hurtige møder med eller uden gummi Jeg er 167 55kg små bryster og meget stram. Skiv for aftale køre fra nu og til 0200 kører i kbh omegn. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PoulPik 324 Skrevet 9. Januar, 2023 XCCX skrev, for 13 timer siden: Det er hende her https://sugardaters.com/da/profile/Pmo-1-ymzn Har du da mødt hende, siden du ved det er samme pige? Og hvordan var oplevelsen evt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
rollo 43 Skrevet 9. Januar, 2023 Det er hende ja Meget makeup Ikke spor stram, underligt for sådan en ung pige Meger pæn at se på og flink Det er mere sådan at du kan få en hurtigt omgang og så er det bare afsted Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PoulPik 324 Skrevet 9. Januar, 2023 rollo skrev, for 1 time siden: Det er hende ja Meget makeup Ikke spor stram, underligt for sådan en ung pige Meger pæn at se på og flink Det er mere sådan at du kan få en hurtigt omgang og så er det bare afsted Sjovt, hun så decideret skriver, meget stram ung pige i hendes annonce? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
rollo 43 Skrevet 9. Januar, 2023 Ja hva ska jeg sige uden at bilve vulgær Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
XCCX 15 Skrevet 9. Januar, 2023 PoulPik skrev, for 8 timer siden: Har du da mødt hende, siden du ved det er samme pige? Og hvordan var oplevelsen evt? Nej men fik hendes nummer på SD og det er det samme på AL Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sabrina200602 4 Skrevet 12. Januar, 2023 tugwell skrev, den 8.1.2023 at 21:28: Jeg er også faldet over den annonce og har skrevet mail for flere timer siden. Men indtil videre kun tavshed. Så måske det er tlf som er bedst til kontakt. ja skriv over mit tlf nr det er bedst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sabrina200602 4 Skrevet 12. Januar, 2023 JHP skrev, den 8.1.2023 at 22:16: Jamen det kan du have ret i. For mig var det kombi af en (udfra annoncen) ung, dansk og ikke 100% pro pige, hvilket netop hertil aften lige tændte lidt ekstra Søgte egentlig vidt og bredt efter søde relativt unge piger der kørte ud. En del af dem jeg skrev til var alt for dyre specielt hvor at den oplyste pris måske var ok, men så var der ekstra på ALT andet, ellers var det kun incall eller intet svar. Derfor faldt jeg over denne og på trods af det åbentlyse omkring det, ville jeg give det er skud. Enig i at det lugter af det måske er scam på en eller anden måde, hvilket også var grunden til at jeg skrev herinde. Har tidligere haft et par super oplevelser netop med annoncer lidt i den stil. Der er mange skud forbi, ved scam ender heldigvis ofte med at pigen (eller hvem der nu laver annonce) beder om penge på forhånd. Det er toalt no-go her, og blir så et nej tak. Ellers efterspørger jeg billede i dialog, gerne noget der viser det ikke er fake, som en papir med tekst, avis eller andet. Pigen behøver selvfølgelig ikke smide ansigt osv ud, er jo nok en grund til det ikke er der i første omgang ift. det normale civile liv. Har skrevet til hende, men som ved dig ikke så meget dialog Nu fik det lige et skud, og håber fortsat på succes. Lauersen skrev, den 8.1.2023 at 22:03: Det skriger bare honeytrap. hva for noget skriger honeytrap?! er du helt væk?! ja ved det nemt for mig at sidde og sige det ikke er honeytrap men jeg er selv blevet udsat for en del bedrageri både på sd og al, så hold din fucking kæft. sårn noget kunne jeg aldrig nogensinde finde på at gøre!! jeg er et menneske med et godt hjerte, gode/positive intentioner og behandler folk som jeg selv vil behandles. umuligt jeg nogensinde kommer til at scamme folk det er totalt beskidt og æreløst at gøre sårn noget!!!! det kun klamme svin der gør sårn noget og jeg er ikke en af dem!! pas på med hvad du siger. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 13. Januar, 2023 sabrina200602 skrev, for 15 timer siden: hva for noget skriger honeytrap Laursen har en blind plet præget af mistro for Annoncelight og skærer alle amatørannoncer på det site over en kam. Det har ikke noget med dig og din annonce at gøre. Du kan se på det som en refleks han har, ligesom når underbenet spjætter efter lægen har ramt et punkt på knæet med en gummihammer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PolleFraSnave 139 Skrevet 13. Januar, 2023 @sabrina200602: Der er ingen grund til at blive grov. Man kan sagtens give udtryk for uenighed uden at tilsvine sin “modpart”. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg