martin55 154 Skrevet 28. November, 2013 hvor på fyn. er der en god massør. som osse giver en god afslutning. uden det koster helt vildt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
afløbsrenseren 541 Skrevet 28. November, 2013 Hejsa. www.suisi-massage.dk Det er et super sted 4 søde piger. priser fra 650 for afslutning med hånd og så opefter afhængigt af hvad du vil ha. VH hvor på fyn. er der en god massør. som osse giver en god afslutning. uden det koster helt vildt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammelnok 276 Skrevet 28. November, 2013 Hej Martin55 Der er Stine ved www.totalrelaxing.dk i Odense. En ganske ok massage som kan slutte ret fornuftigt, hvis du bestiller tantrisk eller lingam. Må dog ikke forveksles med Tantra-massage. Det er hende (fuldt påklædt) der yder og dig, der nyder. 500 for 30 min. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
123thai 1 Skrevet 31. Marts, 2014 "123 Thaimassage" på Faaborgvej 25, Odense SV.www.123thaimassage.dk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammelnok 276 Skrevet 31. Marts, 2014 "123 Thaimassage" på Faaborgvej 25, Odense SV.www.123thaimassage.dk Spændende med et nyt sted i Odense. Dog er jeres pris noget opskruet for en gang oliemassage - det skal dæl'me være godt til den pris. Fåborgvej 25 er Smile Orkide Thai Massage - har I skiftet navn eller bor I på Dalumvej, som markeret på det kort, der er på hjemmesiden? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Lange 718 Skrevet 2. April, 2014 Spændende med et nyt sted i Odense. Dog er jeres pris noget opskruet for en gang oliemassage - det skal dæl'me være godt til den pris. Fåborgvej 25 er Smile Orkide Thai Massage - har I skiftet navn eller bor I på Dalumvej, som markeret på det kort, der er på hjemmesiden? Billederne ser ud til at være fra Faaborgvej 25, så jeg går ud fra at der er kommet en ny ejer. De tilbyder også B2B til 700kr. hvilket ikke lyder helt så galt. Spørgsmålet er så hvad afslutningen koster? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fisker 9 Skrevet 7. April, 2014 De tilbyder også B2B til 700kr. hvilket ikke lyder helt så galt. Spørgsmålet er så hvad afslutningen koster? Nogen der kan svare på det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Extroox 44 Skrevet 10. April, 2014 Jeg har også besøgt Totalrelaxing og Stine i Odense. Massagen er ganske god og Stine er rigtig sød. Fik prostata massage samtidig med at hun gav mig svensk. Det svenske eller lingam var godt og hun gav sig god tid. Desværre var hun ikke så god til at ramme selve prostata kirtlen, så det blev aldrig rigtig dejligt. Men alt i alt en god oplevelse. :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg