onlybeas 62 Skrevet 10. Januar, 2023 Hello :) Er der nogen der har besøgt piger her, og kan fortælle om stedet er diskret? Håber i vil hjælpe :) god dag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sejer 319 Skrevet 10. Januar, 2023 Vi nævner ikke navne på hoteller og moteller i Eroguide. Det kan gi hotellet / motellet problemer. Politi og andre kigger jo også med her.... 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
onlybeas 62 Skrevet 10. Januar, 2023 Hvad er forskellen på eroguide og annoncelight ift at nævne moteller eller hoteller? Andre kan jo også se annoncer 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest next Skrevet 10. Januar, 2023 (edited) google maps i streetview-mode vil give dig svar nu og her https://www.google.com/maps/@56.897893,9.8388407,3a,75y,332.1h,79.99t/data=!3m6!1e1!3m4!1savszjU6smWs4aJFIr7IaBg!2e0!7i16384!8i8192 Redigeret 10. Januar, 2023 af next Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
onlybeas 62 Skrevet 10. Januar, 2023 next skrev, for 2 minutter siden: google maps i streetview-mode vil give dig svar nu og her https://www.google.com/maps/@56.897893,9.8388407,3a,75y,332.1h,79.99t/data=!3m6!1e1!3m4!1savszjU6smWs4aJFIr7IaBg!2e0!7i16384!8i8192 Hvordan kan Google Maps besvare et diskretionsspørgsmål? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest next Skrevet 10. Januar, 2023 (edited) onlybeas skrev, for 1 minut siden: Hvordan kan Google Maps besvare et diskretionsspørgsmål? du spurgte præcist ind til om "stedet" er diskret. google maps streetview viser billeder om "stedet" hvad mere vil du ha ? måske du stiller dit spørgsmål forkert, hvis du ønsker et andet svar Redigeret 10. Januar, 2023 af next Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
onlybeas 62 Skrevet 10. Januar, 2023 Et billede af stedet fortæller intet Når jeg spørger til diskretion er det naturligvis omgivelserne.. Fx ved alle omkring hvad der foregår? Derfor jeg efterlyser bogen der har været der Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Milner 534 Skrevet 10. Januar, 2023 Jeg har boet der en enkelt nat i anden anledning, havde ingen anelse om der var GP'er Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest next Skrevet 10. Januar, 2023 onlybeas skrev, for 3 minutter siden: Et billede af stedet fortæller intet Når jeg spørger til diskretion er det naturligvis omgivelserne.. Fx ved alle omkring hvad der foregår? Derfor jeg efterlyser bogen der har været der hvordan skulle besøgende vide, hvad "alle omkring" ved hvad der forgår ? tror ikke du vil få svar på dit spørgsmål, du skal finde svaret inde i dig selv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
onlybeas 62 Skrevet 10. Januar, 2023 Milner skrev, for 4 minutter siden: Jeg har boet der en enkelt nat i anden anledning, havde ingen anelse om der var GP'er Mange tak @Milner 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
onlybeas 62 Skrevet 10. Januar, 2023 next skrev, for 4 minutter siden: hvordan skulle besøgende vide, hvad "alle omkring" ved hvad der forgår ? tror ikke du vil få svar på dit spørgsmål, du skal finde svaret inde i dig selv Jeg tror ikke helt du har forstået spørgsmålet desværre men det er også helt okay.. God dag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cocacolazero 98 Skrevet 10. Januar, 2023 Jeg har besøgt stedet et par gange. Syntes det er meget diskret og faktisk også god mad bagefter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
exostar 373 Skrevet 10. Januar, 2023 Men er der nogle links til de piger der benytter sig af stedet, så man kan kontakte dem? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18118 Skrevet 10. Januar, 2023 (edited) Alle i lokal området ved hvad der foregår på motellet.. Vi piger er altid placeret på første række ud mod vejen og man kan ikke få værelse andet sted på området da håndværkerne ellers klager.. Hvis du ikke er en del af lokal samfundet (og derfor godt vidste om det var velkendt) så kan det vel være ligegyldigt.. Redigeret 10. Januar, 2023 af JenniferRomantica 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gamlingen 299 Skrevet 10. Januar, 2023 (edited) JenniferRomantica skrev, 1 time siden: Alle i lokal området ved hvad der foregår på motellet.. Vi piger er altid placeret på første række ud mod vejen og man kan ikke få værelse andet sted på området da håndværkerne ellers klager.. Hvis du ikke er en del af lokal samfundet (og derfor godt vidste om det var velkendt) så kan det vel være ligegyldigt.. De gange jeg har været der (senest 6. dec) og det er flere end 5 gange, har alle været på "bagsiden" af motellet. Jennifer var det dig der den dag (6. dec) kl ca 18.10 kiggede ind ad bilruden på en bil, der var ved at bakke ud fra parkeringspladserne ved motellet (tænker der blev kigget efter en gæst der havde glemt noget eller en gæst der skulle "hentes" ind). Hvis det var dig, var det som du kan regne ud, mig du kiggede på! Redigeret 10. Januar, 2023 af gamlingen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gamlingen 299 Skrevet 10. Januar, 2023 JenniferRomantica skrev, for 4 timer siden: Alle i lokal området ved hvad der foregår på motellet.. Vi piger er altid placeret på første række ud mod vejen og man kan ikke få værelse andet sted på området da håndværkerne ellers klager.. Hvis du ikke er en del af lokal samfundet (og derfor godt vidste om det var velkendt) så kan det vel være ligegyldigt.. onlybeas skrev, for 7 timer siden: Hello Er der nogen der har besøgt piger her, og kan fortælle om stedet er diskret? Håber i vil hjælpe god dag Undskyld har jo ikke læst hvad der stod - har svaret ud fra det var motellet i Hadsten Og det var selvfølgelig i Hadsten jeg var den 6. december - Jennifer 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
onlybeas 62 Skrevet 10. Januar, 2023 gamlingen skrev, for 1 minut siden: Undskyld har jo ikke læst hvad der stod - har svaret ud fra det var motellet i Hadsten Og det var selvfølgelig i Hadsten jeg var den 6. december - Jennifer Helt ok Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 10. Januar, 2023 (edited) @onlybeas Motellet i Støvring er så diskret som sådan et nu engang kan være. Der er en meget stor parkeringsplads med en benzinstation, så hvis du parkere lidt der fra er der ingen der kan se om du skal ind og købe slik, holder og tager en pause eller skal ind på Motellet. Redigeret 10. Januar, 2023 af AalborgLook Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
onlybeas 62 Skrevet 10. Januar, 2023 AalborgLook skrev, for 29 minutter siden: @onlybeas Motellet i Støvring er så diskret som sådan et nu engang kan være. Der er en meget stor parkeringsplads med en benzinstation, så hvis du parkere lidt der fra er der ingen der kan se om du skal ind og købe slik, holder og tager en pause eller skal ind på Motellet. Tusind tak for dit svar det var præcis sådan noget info jeg søgte Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18118 Skrevet 10. Januar, 2023 gamlingen skrev, for 4 timer siden: De gange jeg har været der (senest 6. dec) og det er flere end 5 gange, har alle været på "bagsiden" af motellet. Jennifer var det dig der den dag (6. dec) kl ca 18.10 kiggede ind ad bilruden på en bil, der var ved at bakke ud fra parkeringspladserne ved motellet (tænker der blev kigget efter en gæst der havde glemt noget eller en gæst der skulle "hentes" ind). Hvis det var dig, var det som du kan regne ud, mig du kiggede på! Nej det kan ikke have været mig da jeg var optaget i det tidsrum.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18118 Skrevet 10. Januar, 2023 AalborgLook skrev, 1 time siden: @onlybeas Motellet i Støvring er så diskret som sådan et nu engang kan være. Der er en meget stor parkeringsplads med en benzinstation, så hvis du parkere lidt der fra er der ingen der kan se om du skal ind og købe slik, holder og tager en pause eller skal ind på Motellet. Det havde været mere diskret hvis vi piger kunne få værelser på bagsiden fordi man er fuldt synlig fra vejen når man skal gå hen til værelset fra parkeringspladsen.. Som ryger finder jeg det faktisk ikke særlig fedt og jeg stiller mig altid ind i "hakket" fordi så føler man sig mindre synlig.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 10. Januar, 2023 JenniferRomantica skrev, 1 time siden: Det havde været mere diskret hvis vi piger kunne få værelser på bagsiden fordi man er fuldt synlig fra vejen når man skal gå hen til værelset fra parkeringspladsen.. Som ryger finder jeg det faktisk ikke særlig fedt og jeg stiller mig altid ind i "hakket" fordi så føler man sig mindre synlig.. Kan godt se at det ikke er så smart at stå i fuld "uniform" eller mangel på samme og ryge Men når man som kunde skal ind på værelset er der ikke rigtig til at se for andre hvad man skal. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
6enjoy 30 Skrevet 11. Januar, 2023 Jeg mener også at andre vil have svært ved at se hvad man evt skal på et værelse. Men kikker man sig over skuldrene og ned i jorden hele tiden vil de fleste jo nok have et gæt. Men ellers nej. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jacn1989 114 Skrevet 11. Januar, 2023 Har været der en gang ved en dansk pige. Lidt spændende 1. Gang men er der men ellers er det et meget Okay sted Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den lille buk 63 Skrevet 12. Januar, 2023 Der er et udmærket cafeteria på stedet og der er mange håndværkere der overnatter der, det er st sted man nemt kan finde en undskyldning for at blive set, f.eks spise eller besøge en gammel bekendt der overnatter der som håndværker i modsætning til et egentlig bordel, der er ikke rigtig nogen anden forklaring. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg