Hop til indhold
onlybeas

Motel Støvring

Recommended Posts

Vi nævner ikke navne på hoteller og moteller i Eroguide. Det kan gi hotellet / motellet problemer. Politi og andre kigger jo også med her....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest next
onlybeas skrev, for 1 minut siden:

Hvordan kan Google Maps besvare et diskretionsspørgsmål? :D 

du spurgte præcist ind til om "stedet" er diskret.
google maps streetview viser billeder om "stedet"

hvad mere vil du ha ?

måske du stiller dit spørgsmål forkert, hvis du ønsker et andet svar

Redigeret af next

Del dette indlæg

Link til indlæg

Et billede af stedet fortæller intet :)

Når jeg spørger til diskretion er det naturligvis omgivelserne.. Fx ved alle omkring hvad der foregår?

Derfor jeg efterlyser bogen der har været der :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest next
onlybeas skrev, for 3 minutter siden:

Et billede af stedet fortæller intet :)

Når jeg spørger til diskretion er det naturligvis omgivelserne.. Fx ved alle omkring hvad der foregår?

Derfor jeg efterlyser bogen der har været der :) 

hvordan skulle besøgende vide, hvad "alle omkring" ved hvad der forgår ?

tror ikke du vil få svar på dit spørgsmål, du skal finde svaret inde i dig selv

Del dette indlæg

Link til indlæg
next skrev, for 4 minutter siden:

hvordan skulle besøgende vide, hvad "alle omkring" ved hvad der forgår ?

tror ikke du vil få svar på dit spørgsmål, du skal finde svaret inde i dig selv

Jeg tror ikke helt du har forstået spørgsmålet desværre :) men det er også helt okay..  God dag :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Alle i lokal området ved hvad der foregår på motellet^_^.. Vi piger er altid placeret på første række ud mod vejen og man kan ikke få værelse andet sted på området da håndværkerne ellers klager.. 

Hvis du ikke er en del af lokal samfundet (og derfor godt vidste om det var velkendt) så kan det vel være ligegyldigt..

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, 1 time siden:

Alle i lokal området ved hvad der foregår på motellet^_^.. Vi piger er altid placeret på første række ud mod vejen og man kan ikke få værelse andet sted på området da håndværkerne ellers klager.. 

Hvis du ikke er en del af lokal samfundet (og derfor godt vidste om det var velkendt) så kan det vel være ligegyldigt..

De gange jeg har været der (senest 6. dec) og det er flere end 5 gange, har alle været på "bagsiden" af motellet.

Jennifer var det dig der den dag (6. dec) kl ca 18.10 kiggede ind ad bilruden på en bil, der var ved at bakke ud fra parkeringspladserne ved motellet (tænker der blev kigget efter en gæst der havde glemt noget eller en gæst der skulle "hentes" ind). Hvis det var dig, var det som du kan regne ud, mig du kiggede på!

Redigeret af gamlingen

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 4 timer siden:

onlybeas skrev, for 7 timer siden:

Hello :)

Er der nogen der har besøgt piger her, og kan fortælle om stedet er diskret?

Håber i vil hjælpe :) god dag

Undskyld har jo ikke læst hvad der stod - har svaret ud fra det var motellet i Hadsten 

Og det var selvfølgelig i Hadsten jeg var den 6. december - Jennifer

Del dette indlæg

Link til indlæg
gamlingen skrev, for 1 minut siden:

Undskyld har jo ikke læst hvad der stod - har svaret ud fra det var motellet i Hadsten 

Og det var selvfølgelig i Hadsten jeg var den 6. december - Jennifer

Helt ok :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

@onlybeas Motellet i Støvring er så diskret som sådan et nu engang kan være.
Der er en meget stor parkeringsplads med en benzinstation, så hvis du parkere lidt der fra er der ingen der kan se om du skal ind og købe slik, holder og tager en pause eller skal ind på Motellet.

Redigeret af AalborgLook

Del dette indlæg

Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 29 minutter siden:

Der er en meget stor parkeringsplads med en benzinstation, så hvis du parkere lidt der fra er der ingen der kan se om du skal ind og købe slik, holder og tager en pause eller skal ind på Motellet.

Tusind tak for dit svar :) det var præcis sådan noget info jeg søgte 

Del dette indlæg

Link til indlæg
gamlingen skrev, for 4 timer siden:

De gange jeg har været der (senest 6. dec) og det er flere end 5 gange, har alle været på "bagsiden" af motellet.

Jennifer var det dig der den dag (6. dec) kl ca 18.10 kiggede ind ad bilruden på en bil, der var ved at bakke ud fra parkeringspladserne ved motellet (tænker der blev kigget efter en gæst der havde glemt noget eller en gæst der skulle "hentes" ind). Hvis det var dig, var det som du kan regne ud, mig du kiggede på!

Nej det kan ikke have været mig da jeg var optaget i det tidsrum<3..

Del dette indlæg

Link til indlæg
AalborgLook skrev, 1 time siden:

Det havde været mere diskret hvis vi piger kunne få værelser på bagsiden fordi man er fuldt synlig fra vejen når man skal gå hen til værelset fra parkeringspladsen.. Som ryger finder jeg det faktisk ikke særlig fedt og jeg stiller mig altid ind i "hakket" fordi så føler man sig mindre synlig:lol:..

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, 1 time siden:

Det havde været mere diskret hvis vi piger kunne få værelser på bagsiden fordi man er fuldt synlig fra vejen når man skal gå hen til værelset fra parkeringspladsen.. Som ryger finder jeg det faktisk ikke særlig fedt og jeg stiller mig altid ind i "hakket" fordi så føler man sig mindre synlig:lol:..

Kan godt se at det ikke er så smart at stå i fuld "uniform" eller mangel på samme og ryge ^_^

Men når man som kunde skal ind på værelset er der ikke rigtig til at se for andre hvad man skal. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg mener også at andre vil have svært ved at se hvad man evt skal på et værelse. Men kikker man sig over skuldrene og ned i jorden hele tiden vil de fleste jo nok have et gæt. Men ellers nej.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er et udmærket cafeteria på stedet og der er mange håndværkere der overnatter der, det er st sted man nemt kan finde en undskyldning for at blive set, f.eks spise eller besøge en gammel bekendt der overnatter der som håndværker i modsætning til et egentlig bordel, der er ikke rigtig nogen anden forklaring.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...