Runetrasmussen 15 Skrevet 10. Januar, 2023 Jeg har i dag været så heldig at besøge søde Nelly fra ungarn. https://annoncelight.dk/showad/358927 Jeg havde bestilt 45 min. med næsten det hele inklusiv. Nelly er rigtig sød, omsorgsfuld og lidt genert – tror ikke hun har været GP’er særligt lang tid. Netop dette synes jeg er en stor fordel. Hun er hele tiden opmærksom på hvad man ønsker og spørger ind til det, man skal lige selv tage initiativet, men det passer mig fint. Hun er absolut ikke ”nærrig” og er med på alle slags stillinger – vi var en hel del forskellige igennem også lidt mere avanceret end blot doggy og missionæren. Hun er dejligt ungpige stram, og giver et rigtig godt BJ - jeg fik med Finish in face - det var mega frækt. Jeg var der faktisk 10-15 minutter længere end jeg burde og der blev ikke kigget på uret – man føler sig velkommen. Man kan vælge mellem en del forskellig outfits dels fra hendes billede plus hun har lidt ekstra. Jeg havde ikke de store forventninger, men må sige det var en enormt positiv overraskelse, jeg giver de bedste anbefalinger. Jeg tænker helt sikkert jeg må forbi igen til en omgang mere, tror sgu det kan gå hen og blive vanedannende. Hun holder pt til i hobro, men fortalt hun rejser videre til Århus og så vist hjem til ungarn igen, for senere at returnere. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jacn1989 114 Skrevet 10. Januar, 2023 (edited) Runetrasmussen skrev, 1 time siden: Jeg har i dag været så heldig at besøge søde Nelly fra ungarn. https://annoncelight.dk/showad/358927 Jeg havde bestilt 45 min. med næsten det hele inklusiv. Nelly er rigtig sød, omsorgsfuld og lidt genert – tror ikke hun har været GP’er særligt lang tid. Netop dette synes jeg er en stor fordel. Hun er hele tiden opmærksom på hvad man ønsker og spørger ind til det, man skal lige selv tage initiativet, men det passer mig fint. Hun er absolut ikke ”nærrig” og er med på alle slags stillinger – vi var en hel del forskellige igennem også lidt mere avanceret end blot doggy og missionæren. Hun er dejligt ungpige stram, og giver et rigtig godt BJ - jeg fik med Finish in face - det var mega frækt. Jeg var der faktisk 10-15 minutter længere end jeg burde og der blev ikke kigget på uret – man føler sig velkommen. Man kan vælge mellem en del forskellig outfits dels fra hendes billede plus hun har lidt ekstra. Jeg havde ikke de store forventninger, men må sige det var en enormt positiv overraskelse, jeg giver de bedste anbefalinger. Jeg tænker helt sikkert jeg må forbi igen til en omgang mere, tror sgu det kan gå hen og blive vanedannende. Hun holder pt til i hobro, men fortalt hun rejser videre til Århus og så vist hjem til ungarn igen, for senere at returnere. er stedet i hobro eller på landet ? Redigeret 10. Januar, 2023 af Jacn1989 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DJX 800 Skrevet 10. Januar, 2023 Hun har været i DK sammen med Melinda i mange år nu og været her frem og tilbage siden 2019 ish. Jeg har på ingen måde samme oplevelse med Nelly som dig, jeg kommer ikke tilbage. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest sexes Skrevet 10. Januar, 2023 Jacn1989 skrev, for 35 minutter siden: er stedet i hobro eller på landet ? Hobro Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
reknas 926 Skrevet 10. Januar, 2023 DJX skrev, 1 time siden: Hun har været i DK sammen med Melinda i mange år nu og været her frem og tilbage siden 2019 ish. Jeg har på ingen måde samme oplevelse med Nelly som dig, jeg kommer ikke tilbage. Helt enig, hun er bestemt ikke noget at skrive positivt om, det forholder sig ganske anderledes med Melinda, der pt nu huserer i Århus. Hun er en ener i denne branche 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg