Db00 0 Skrevet 10. Januar, 2023 (edited) Bare et spørgsmål om hvad man bør gøre hvis man bliver truet på Sugardaters.com og om jeg børe skrive hvad min oplevelse var og om man bør politi anmelde det Redigeret 10. Januar, 2023 af Db00 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Happyfeet 59 Skrevet 10. Januar, 2023 Kommer vel an på truslens art, kontekst osv 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Anonyme 901 Skrevet 10. Januar, 2023 Der ligger diverse tråde om dette emne, hvor folk har givet deres råd til kende. Ville nok kigge i nogle af dem for råd. Men enig med Happyfeet https://www.eroguide.dk/forum/search/?q=trusler&updated_after=any&sortby=relevancy&search_in=titles 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Db00 0 Skrevet 10. Januar, 2023 (edited) kan sende privat besked til jer og i kan sige om det er en trusel eller ej hvis det er ok med dig/jer Redigeret 10. Januar, 2023 af Db00 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Keaper 510 Skrevet 10. Januar, 2023 Give them a big a laugh. And talk with you local Pizza place, and tell them, this jackass... Well, they'll have more trouble than they Ever bargained for... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Anonyme 901 Skrevet 10. Januar, 2023 Helt fint for mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Emptyman 357 Skrevet 10. Januar, 2023 (edited) Db00 skrev, for 1 time siden: Bare et spørgsmål om hvad man bør gøre hvis man bliver truet på Sugardaters.com og om jeg børe skrive hvad min oplevelse var og om man bør politi anmelde det Db00 skrev, for 1 time siden: kan sende privat besked til jer og i kan sige om det er en trusel eller ej hvis det er ok med dig/jer Ville være en stor hjælp for alle, hvis du i stedet for at holde det privat og sende PB'er oplyser profilnavn på vedkommende, som truer dig, så vi andre kan undgå samme situation? Redigeret 10. Januar, 2023 af Emptyman 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Olympus Skrevet 11. Januar, 2023 Først og fremmest lad være med at bruge et telefonnummer eller social medie du kan spores tilbage til! Det vrimler med kriminelle penge afpressere alle steder lige pt. og de har fundet vejen ind i sex branchen på alle leder og kanter. Selv politifolk, socialrådgivere, skattemedarbejdere , sygeplejersker osv. bliver afpresset/opsøgt på deres private adresser, af kriminelle idioter eller sexforbrydere, som har fundet dem. Jeg går altid uden om annoncer hvor der står at man ikke må ringe fra skjult nummer, eller forsat kontakt på TikTok el. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miller223 197 Skrevet 11. Januar, 2023 xtra Gmail + mobil nr giver god anonymitet! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg