Hop til indhold
Db00

Hvad bør man gøre når man bliver truet

Recommended Posts

Bare et spørgsmål om hvad man bør gøre hvis man bliver truet på Sugardaters.com og om jeg børe skrive hvad min oplevelse var og om man bør politi anmelde det

Redigeret af Db00

Del dette indlæg

Link til indlæg

kan sende privat besked til jer og i kan sige om det er en trusel eller ej :) hvis det er ok med dig/jer

Redigeret af Db00

Del dette indlæg

Link til indlæg

Give them a big a laugh.
And talk with you local Pizza place, and tell them, this jackass...
Well, they'll have more trouble than they Ever bargained for...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Db00 skrev, for 1 time siden:

Bare et spørgsmål om hvad man bør gøre hvis man bliver truet på Sugardaters.com og om jeg børe skrive hvad min oplevelse var og om man bør politi anmelde det

Db00 skrev, for 1 time siden:

kan sende privat besked til jer og i kan sige om det er en trusel eller ej :) hvis det er ok med dig/jer

Ville være en stor hjælp for alle, hvis du i stedet for at holde det privat og sende PB'er oplyser profilnavn på vedkommende, som truer dig, så vi andre kan undgå samme situation?

Redigeret af Emptyman

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Olympus

Først og fremmest lad være med at bruge et telefonnummer eller social medie du kan spores tilbage til!

Det vrimler med kriminelle penge afpressere alle steder lige pt. og de har fundet vejen ind i sex branchen på alle leder og kanter. Selv politifolk, socialrådgivere, skattemedarbejdere , sygeplejersker osv. bliver afpresset/opsøgt  på deres private adresser, af kriminelle idioter eller sexforbrydere, som har fundet dem.

Jeg går altid uden om annoncer hvor der står at man ikke må ringe fra skjult nummer, eller forsat kontakt på TikTok el.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...