SiaUngQ 978 Skrevet 11. Januar, 2023 Er der nogle der ved hvornår betaling på EG kommer til at virke? Den har set sådan ud i 1,5 måned ihvertfald - og jeg vil gerne være betalende medlem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 11. Januar, 2023 Det har der desværre været flere tråde om på det seneste. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SiaUngQ 978 Skrevet 11. Januar, 2023 AalborgLook skrev, for 11 minutter siden: Det har der desværre været flere tråde om på det seneste. tak, har skrevet til admin og håber de kan hjælpe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cogb 196 Skrevet 11. Januar, 2023 Så længe EG har problemer med deres betalingssystem, så vil det i mine øjne være god stil, hvis EG opgraderede alle profiler til betalende profiler. Altså at alle profiler fik samme rettigheder som en betalende profil. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SiaUngQ 978 Skrevet 11. Januar, 2023 Cogb skrev, for 8 minutter siden: Så længe EG har problemer med deres betalingssystem, så vil det i mine øjne være god stil, hvis EG opgraderede alle profiler til betalende profiler. Altså at alle profiler fik samme rettigheder som en betalende profil. Jeg vil gerne have en annonce ude i siden Men svært når jeg ikke kan få lov at betale. Ser ofte der en Tom plads… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dina 22 Skrevet 11. Januar, 2023 Ja jeg er ny herinde og man kan jo intet gøre herinde når man ikke kan få lov at betale . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14285 Skrevet 12. Januar, 2023 Dina skrev, for 22 timer siden: Ja jeg er ny herinde og man kan jo intet gøre herinde når man ikke kan få lov at betale . Skriv til support, hvis du ikke allerede har klaret det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SiaUngQ 978 Skrevet 13. Januar, 2023 Liv skrev, for 19 timer siden: Skriv til support, hvis du ikke allerede har klaret det Hvor lang tid tager support normalt om at svare?:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14285 Skrevet 14. Januar, 2023 SiaUngQ skrev, for 23 timer siden: Hvor lang tid tager support normalt om at svare?:) Jeg tror max det har taget et par dage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SiaUngQ 978 Skrevet 14. Januar, 2023 Liv skrev, for 2 timer siden: Jeg tror max det har taget et par dage Tak, har skrevet til dem men de svare nemlig ikke. Er det dem der “administrator” man skal skrive til? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14285 Skrevet 14. Januar, 2023 SiaUngQ skrev, Lige nu: Tak, har skrevet til dem men de svare nemlig ikke. Er det dem der “administrator” man skal skrive til? Du skal skrive til support, der er kontaktformular, der hvor man betaler. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg