Hop til indhold
ThorsHammer

Suzy32 fra ApexSiam på Frederiksberg!

Recommended Posts

Indledningsvis vil jeg advare om, at følgende anmeldelse er relativt lang og tager tid at læse, så hvis du fx primært er til korte anmeldelser og aldrig kunne drømme om at besøge en thaipige o. de 32 år, så spring venligst denne anmeldelse over og spar mig for dine negative kommentarer efterfølgende... :idea:  :cool:

Og lad os så starte med begyndelsen:

”Bananas' Thaidronninger”:

En meget læseværdig beretning om Bananas' personlige Top3 blandt Thaipigerne i Kbh.

Den lod jeg mig inspirere af, for når man som B. har mødt så mange forskellige thaipiger og tilsyneladende har været på næsten alle thaiklinikker i Kbh. og omegn, så er det vel ikke usandsynligt, at også jeg ville synes godt om de piger, der er landet helt i top på hans liste.. :wink:

Nu er jeg ikke til kunstige bryster, så nr. 2 på hans liste, Joy, har jeg fravalgt, hendes øvrige glimrende kvaliteter til trods.

Tilbage er så nr. 3: Suzy og nr. 1: Nina, og da min plan er/var at besøge dem begge, kunne jeg lige så godt starte med Suzy, som jeg i modsætning til Nina, fandt et ansigtsbillede af på den ene hjemmeside:

http://apexsiam.dk/billeder.html

Suzy er hende med den "hvid-/sortspættede” kjole på 2. billede i 1. række.

”What you see is what you get”, for jeg fandt ud af, at Suzys ansigt ser fuldstændig lige sådan ud i dag som på billedet.

Nu skal jeg nok lade være med at kalde Suzy for ”smuk”, så Hansemand2300 ikke efterfølgende kommer farende og beskylder mig for ”hype” :cool:  men i mine øjne ser hun dejlig fræk ud med et varmt smil, hvor mund og øjne smiler synkront ("i takt”), så hende fik jeg straks lyst til at besøge, selv om billedet jo intet fortæller om den meget velskabte krop, som hun efter min smag OGSÅ løber rundt med..  :P

Selve thaiklinikken, der har Suzy ansat, ligger på Mariendalsvej på Frederiksberg inde i en baggård og oppe på 1. sal, hvor der på facaden hænger et stort skilt med teksten: ”ApexSiam”(bogstaverne er store og synlige ude fra Mariendalsvej).

Adgang til stedet får man via en udendørs metaltrappe(!) som ikke er det mest diskrete eller det mest komfortable, så hold på hat og briller samt gelænderet – navnlig når du skal ned ad trappen igen efter endt besøg.

Når man ser stedet udefra, er der sikkert mange, der vil lade sig afskrække sammenlignet med andre mere veletablerede klinikker med smuk facade og indretning samt diskret tilgængelighed, men Suzy kan jo pt. ikke mødes andre steder, så jeg fik kæmpet mig derop.

Klinikken rummer 3 massagerum samt køkken, der på ”min dag” udsendte en liflig odeur af frisklavet thaimad: kogt/stegt fisk, krydderier mm., så jeg var ved at tro, de havde gang i en orientalsk restaurant sideløbende med massageydelserne... :mrgreen:

Nå, men madduften var behagelig for mine næsebor, og jeg har ingen negative kommentarer hertil, så den del af det skal vi ikke dvæle for længe ved.. :smile:

Om der også er et brusebad, fandt jeg ikke ud af, da Suzy sørgede for behagelig og grundig afvaskning m. lunkent vand af olien efter endt massage, hvilket jeg den dag var tilfreds med pga. andre aftaler og et vist tidspres.

Mit gæt er, at der selvfølgelig er brusebad her lige som på stort set alle andre thaiklinikker.

Suzys modtagelse:

Da jeg ikke ville risikere at spilde tiden, havde jeg ringet ½ time forinden for at sikre mig, at Suzy rent faktisk var på job den pågældende dag, og jeg blev da også modtaget af en venligt smilende Suzy, der førte mig ind i det lille massagerum med et stort ur på væggen – en udmærket ting for gæsten efter min smag, så man løbende kan holde øje med hvor stor en del af den aftalte tid, der er blevet forbrugt. Navnlig fordi jeg ikke bryder mig om at modtage massage iført armbåndsur!

Hun var lidt nysgerrig efter at høre, hvorfor jeg havde spurgt efter hende i telefonen, når hun nu aldrig havde set mig før, og så måtte jeg jo henvise til ”hædrende omtale” på internettet.

Det udløste et stort smil og bidrog klart til at grundlægge den gode gensidige kemi... :-P

Suzy er typen, der hviler meget i sig selv, hvilket man straks lægger mærke til.

Bananas' kortfattede ”psykologiske profil” af hende tåler en gentagelse:

”Hun har en lidt lazy, afslappet måde at være på, som helt matches af hendes soveværelseøjne. Halvt lukkede hele tiden, og så det der smil på læberne. Lidt gådefuldt på en eller anden måde; som om hun ved noget, vi andre ikke ved...(!)

Det er bare så godt at være sammen med hende i en tilværelse hvor tid og rum pludseligt ophører at eksistere..”

Selve massagerummet, der kan ses afbildet på hjemmesiden, er som sagt ikke ret stort, men der er plads til en pænt stor massagebriks, en stol til gæstens tøj, og så noterede jeg mig, der kom et pænt rent hvidt lagen/håndklæde på, inden jeg lagde mig på sengen...

Suzys udseende:

alderen skyder jeg til 32 år plus/minus 2 år, hun er ca. 164 cm. høj, ca. 55-56 kilo, slank, men med fornuftig kvindelig fedtfordeling på balder, lår, hofter etc. og navnlig et par smukke, faste, ÆGTE bryster, som jeg vurderer til en C-skål med tilhørende karakteristiske pænt store, stive brystvorter, som jeg finder pikante og straks får lyst til at sutte på!

Desuden har hun nogle meget feminine små fødder – jeg gætter på str. 36.

Nogle ville måske kalde hende et ”nips”, men i min bog er et nips en pige, som er for tynd og har for små bryster, så hun nærmest virker afpillet/anorektisk, og det kan man bestemt ikke beskylde Suzy for.

Jeg skal huske at indskyde, at hun tog imod i en enkel, ret lårkort nederdel og en tækkelig bluse, og at der på hjemmesiden står med kursiv: ”Vi tilbyder ikke sexuelle ydelser!

Så det med brysterne var noget, jeg først fandt ud af lidt senere i forløbet... :D

De forskellige massageformer, som stedet tilbyder:

Oliemassage, Thaimassage(m/u olie), Sportsmassage(kombination af pirrende, let oliemassage og så den mere dybtgående thaimassage, der fjerner infiltrationerne), Tantramassage(fjerlette berøringer – efter min smag kun egnet til erotisk pirring og har intet med egentlig kropsmassage at gøre)....

Traditionel Thaimassage, er en hård og oliefri behandling, der har en gavnlig effekt på bl.a. gigtsmerter, overbelastede led, ledbånd og muskler. Behandlingen hvor alle dine muskler bliver udstrukket, bevæget og masseret. Er ideel for ømme og trætte muskler..”, som de skriver på hjemmesiden.

Det kan godt være lidt besværligt for en ”nybegynder” at finde ud af, hvilken af disse forskellige massageformer, man skal vælge samt hvorfor!

Selv har jeg efterhånden været på Thaiklinik i alt 10 gange gennem årene og har fundet ud af, at oliemassagen som regel er den billigste, men til gengæld relativt uinteressant, fordi den oftest består i lidt overfladisk olie-sjapperi uden dybere massage af de trætte, ømme muskler.

Tantramassagen er oftest den dyreste, men ligeledes uinteressant, med mindre man primært er på stedet for erotik/sex og er ligeglad med dybtgående kropsmassage.

Så mit valg faldt på 1 times Sportsmassage (til 400 kr.), som er en passende kombination af den hårde dybtgående thai-kropsmassage, hvor muskelinfiltrationerne bliver bearbejdet systematisk, samt den blide, erotisk pirrende oliemassage.

Suzy kalder det ikke "sportsmassage", men ”spårmassar”(!) så hvis du udtaler det på den måde, forstår hun dig straks :mrgreen:

Selve massagen af min krop:

På mit spørgsmål fortalte Suzy, at hun i Thailand har modtaget en reel uddannelse i massage, og det tror jeg på efter at have oplevet hende i aktion: hun bruger både hænder, arme OG albuer(!) til at massere, og hun masserer kroppens samtlige muskler, men hun er hele tiden opmærksom på de signaler, ”patienten” på briksen udsender og spørger ”are you ok?”, hvis man stønner lidt rigeligt under hendes behandling!

Efter endt massage af ryg og bagside inkl. hals-, arm- og benmuskler blev olien afrenset på nænsom vis m. lunkent vand og et opvredet håndklæde, før jeg blev bedt om at vende mig om for at modtage massage på forsiden af kroppen - her intensiveres de erotiske pirringer som dygtigt blev påbegyndt under "bagsidemassagen", og når hun ca. 40 minutter inde i behandlingen foreslår en "håndtrold" til 200 kr., vil de fleste nok være så modtagelige at de siger "ja tak" :D  Selv foretrækker jeg som oftest på et nyt thaisted den første gang at nøjes med en håndtrold for lige som at se, hvordan det spænder af, men med Suzy var jeg fra start sikker på, at en lidt større "pakkeløsning" automatisk ville blive en succes, så jeg spurgte til muligheden for at få hende helt uden tøj på og med lidt mere spændende leg end hun først havde lagt op til, og det ku godt lade sig gøre for en merpris på 700 kr..

Alt i alt kom jeg så til at betale 1100 kr. for 45 minutters lækker og effektiv kropsmassage samt div. erotiske "overbygningsydelser" i en session, der varede ialt 1 time og 1 kvarter, og som rummede alt hvad jeg kunne ønske mig af infiltrationsopløsende massage overalt på kroppen samt opfyldelse af mine individuelle erotiske fantasier og behov... :-P:)

Jeg skal ikke trætte læseren med detaljer om dette sidste, men huske lige at nævne, at "bagports-stimulans" af prostata, som nogen på det her forum er så begejstrede for, fik jeg ikke spurgt til, da det for mig er et absolut "no-go" både på klinik og i mit privatliv, men mit indtryk er, at Suzy er åben og imødekommende over for det meste, så andre gæster har jo lov at spørge til lige netop den specialitet... :cool::mrgreen:

Behøver jeg understrege, at jeg var yderst tilfreds med den samlede behandling samt ikke mindst prisniveauet?

Bedømmelsen af min oplevelse udtrykt i karakterer fra 13-skalaen:

Stedet: 7

Suzys ansigt: 9

Krop: 10

Kropsmassage: 11 (kun hos Adon/Surin har jeg fået det lidt bedre, men hun er så 25 år ældre end Suzy!)

Erotik/sex: 10-11

Samlet bedømmelse: 10

Sandsynligheden for et genbesøg er tæt på 100%, selv om den geografiske afstand gør, jeg ikke lige kan komme hver uge.. :wink:

Vh./TH :-P

Redigeret af ThorsHammer

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Lige nu ville jeg faktisk gerne bo i Kbh. :-P

Tak TH, for en god anmeldelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej

En glimrende beretning.

Jeg har selv været på pågældende sted men dog ikke været så heldig at møde Suzy

Jeg fik Lena (nr. 3 på billederne i øverste række)

Yderst tilfreds også , (fik hele pakken )men har fået lyst til og prøve Suzy efter din beretning.

The rider

Redigeret af The Rider

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for god og detaljeret beretning.

Hansemand2300 skal du imidlertid ikke være bange for. Det var et fantasifoster, der var opfundet til lejligheden af ondsindede kræfter herinde udelukkende for at genere mig.

Længden skal du bestemt heller ikke undskylde. Den er der – stadig – nogen af os, der sætter stor pris på.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for god og detaljeret beretning.

Længden skal du bestemt heller ikke undskylde. Den er der – stadig – nogen af os, der sætter stor pris på.

Lige præcis, lad os endelig få lidt ekstra detaljer med. :cool:

Tak for en fin anmeldelese. Man får jo helt lyst til en tur til Frederiksberg....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Det glæder mig at du har haft glæde af mit skriv. Og jeg genkender Suzy i det du skriver.

Et lille aber dog, men det er jeg nok alene om herinde. For mig har pengen ingen relation til nydelsen. Er det godt så er det godt, er det dårligt så er det dårligt. I min optik kan det aldrig være "godt nok til de små penge det kostede", som man ofte læser herinde. Meget hellere en superoplevelse for 2000 end tre halvgode til 700. I min optik. Nu ved jeg, det ikke var det du mente med Suzy, men jeg synes hun er langt mer værd end 1100 kr for 75 min, og håber hun får det nogen gang imellem.

Dog er jeg fuldstændigt enig i opfattelsen om kunstige bryster; jeg gider dem ikke, men Joy ... well you know....!
Men eftersom du nu mangler en dronning, så kan jeg give dig en anden. Jeg viste ikke hun var tilbage i København når jeg skrev om mine dronninger, og jeg ville ikke skrive om kvinder i ikke havde muligheden at opleve.

Men hun er altså tilbage: Bee på http://www.tubtimwellness.dk/hjem. Tidligere på Point Wellness i Rødovre.
En meget kærlig pige der kan det hele. Beder du hende om hård massage så får du hvad du tåler. Og vil du have kærlig elskov, så kan hun det også med bravur. En meget meget sød kvinde, og alt på hende er blødt og naturligt. Hun hører absolut hjemme bland gamle Bananas favoritter.

Tak for dit skriv.

B

Del dette indlæg

Link til indlæg

Meget hellere en superoplevelse for 2000 end tre halvgode til 700. I min optik.

Nemmerlig, nemmerlig, Bananas :!:.

Derfor tager jeg mig også kun den slags friheder en enkelt gang om måneden.

Det andet skaber i længden frustrationer.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

"Et lille aber dog, men det er jeg nok alene om herinde. For mig har pengene ingen relation til nydelsen. Er det godt så er det godt, er det dårligt så er det dårligt. I min optik kan det aldrig være "godt nok til de små penge det kostede", som man ofte læser herinde. Meget hellere en superoplevelse for 2000 end tre halvgode til 700. I min optik. Nu ved jeg, det ikke var det du mente med Suzy, men jeg synes hun er langt mer værd end 1100 kr for 75 min, og håber hun får det nogen gang imellem."

Her er vi faktisk meget enige - min oplysning om betalingen var også primært for at imødekomme de spørgsmål herom, som med stor sikkerhed ellers ville komme fra andre brugere af Eroguide :cool:  og desuden ville jeg egentlig gerne efter Suzys sublime behandling tilkendegive, at man hos hende får meget mere kvalitet og sødme, end man betaler dyrt for mange andre steder...

En anden ting jeg gætter på du heller ikke er vild med, er min "karaktergivning" efter 13-skalaen... :geek:

Det er sådan set også mere end noget andet et forsøg på "imødekommende forbrugeroplysning" over for Eroguides brugere, for nogen mennesker bliver tændt og forstår på basis af metaforer, sprogblomster, lignelser a la Jesus, mens andre - mere "venstrehjernehalvdelsorienterede" - skal have et tal eller et matematisk udtryk for at forstå en pointe fuldt ud... :mrgreen:

Selv om der nærmest permanent burde være kø ved Suzy på Mariendalsvej sammenlignet med, hvad man får af massage og oplevelser på de gennemsnitlige steder, så er det ikke mit indtryk, at gæsterne vælter ind ad døren pt. pga. den benhårde konkurrence m. nye thaiklinikker der popper op hele tiden og pengeknaphed hos dansken, hvorfor jeg også gerne vil slå et ekstra slag for, at Suzy får lidt mere gang i butikken :-P

Tak for tippet mht. Bee.

Hun bliver skrevet på "to do listen", selv om jeg er så tilfreds med Suzy og hendes måde at være på, at jeg ikke forestiller mig nogen andre kan gøre det bedre!

Måske en anden kan gøre det lige så godt eller gøre det på en anden måde, men bedre kan det næppe blive til min smag og mine præferencer :)

Vh./TH

Redigeret af ThorsHammer

Del dette indlæg

Link til indlæg

En anden ting jeg gætter på du heller ikke er vild med, er min "karaktergivning" efter 13-skalaen... :geek:

Det er sådan set også mere end noget andet et forsøg på "imødekommende forbrugeroplysning" over for Eroguides brugere, for nogen mennesker bliver tændt og forstår på basis af metaforer, sprogblomster, lignelser a la Jesus, mens andre - mere "venstrehjernehalvdelsorienterede" - skal have et tal eller et matematisk udtryk for at forstå en pointe fuldt ud... :mrgreen:

Det sagde jeg jo nu intet om   :cool:

Men du kender mig åbenbarligt temmelig godt   :-P

Jeg kan godt forstå dig. Jeg holdt til slut op en gang, med at skrive på VL, fordi jeg åbenbarlig ikke levererede nok info til de venstrehjernehalvdelsorienterede. Men jeg nægtede indordne mig i normen, og så gik det som det gik. Det gjorde jo det på VL.

Det drejer sig faktiskt ikke så meget om respekt for pigerne, men mere om respekt for mig selv. Jeg kan ikke rigtigt se mig selv i spejlet og sige: "Jaså du Bananas, du er en sådan som vurderer mennesker i små begrænsende skalaer?"

Det er jeg jo nemlig ikke. Og gør ikke. Man gør det jo ikke noget sted. Så hvorfor pludslig herinde?

I hvert fald: Med hensyn til manglende ansigtsbillede på Nina. Jeg kan garantere du ikke bliver skuffet. :-P  Hun er en lille kvinde, men kraftedeme så flot og smuk at hun bliver større end de fleste.

B

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for venlige kommentarer i tråden til Århuselsker, The Rider, Borende X, Arne Diller og Bananas :-P

Her i dag tjekkede jeg så igen billederne på ApexSiams hjemmeside: http://apexsiam.dk/billeder.html

og kunne straks se, at billederne af Suzy og Lena (nævnt af The Rider) desværre er forsvundet igen...!

Forhåbentlig skyldes dette ikke min anmeldelse...?!
Og i så fald beklager jeg det meget over for stedet og navnlig Suzy - syntes jeg forsøgte at være relativt diskret i min beskrivelse, men omvendt står der selvfølgelig på hjemmesiden, at "der ikke tilbydes sexuelle ydelser"... og så er omtale af selv en uskyldig "håndtrold" måske uantagelig for stedets ejer?!

De manglende ansigtsbilleder af pigerne kan forhåbentligvis også henføres til andre forhold, som intet har med anmeldelsen at gøre...
Vi må se, hvad fremtiden bringer.
Men lidt ærgerligt, hvis konsekvensen kan blive, at visse af de positive massageoplevelser nogen af os har ude i byen ikke kan deles med øvrige brugere af Eroguide af frygt for, den enkelte pige eller klinikejer vil føle sig "udstillet" negativt.

Vh./TH :wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej TH

Det kan du roligt regne med, jeg var hos dem dagen efter din anmeldelse og det var ikke populært. De forstår ikke hvorfor det skal deles med alverden, når noget har været godt. Det er jo lidt selvmodsigende, for det rend af kunder der kommer efter en positiv anmeldelse vil de gerne have .

Jeg har besøgt masser af Thaiklinikker i de sidste 7-8 år og har hørt om denne problematik før. Den fremherskende grund er hensyn til familie og kærester, der ikke helt er opdateret på hvad der kan foregå, på lige netop deres klinik .  Af samme grund er jeg lidt tilbageholdende med mine anmeldelser medmindre jeg besøger piger hvor jeg er 100 % sikker på at de er ligeglade, og ja jeg spørger dem.

I øjeblikket besøger jeg kun piger der ikke vil have navn og klinik nævnt ,så derfor stille fra min hånd

Del dette indlæg

Link til indlæg

Thorshammer

Vil lige rette dig i din sidste kommentar hvor du skriver at det var mig der fortalte hvem der var på billederne på deres hjemmeside.

Hvis ikke du kan huske det så skrev du selv i din første beretning at : Suzy er hende med den "hvid-/sortspættede” kjole på 2. billede i 1. række.

Jeg håber selvfølgelig heller ikke jeg er skyld i pigerne har mistet deres job

The rider

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Maximus,

og tak for at bringe klarhed over den side af sagen - fremover vil jeg på thaiklinikker spørge, om en anmeldelse på EG vil være ok, før jeg bringer den :smile:
Bare lidt ærgerligt, det skal være sådan, for formålet med skriverierne på Eroguide er jo netop, at vi brugere skal hjælpe hinanden til at finde de gode oplevelser og undgå de dårlige!

Hej The rider,

du har helt ret i, at jeg i min første beretning skrev om Suzy, men du nævnte Lena, og det var det min parentes oven for refererede til:
"Jeg fik Lena (nr. 3 på billederne i øverste række)"
Jeg tror ikke, hverken du eller jeg er skyld i, at pigerne mister deres job - håber det ihvertfald ikke.

Min intention var positiv så ret ærgerligt, at konsekvensen for Suzy nu måske bliver negativ - jeg burde nok have indset risikoen på forhånd, når der på hjemmesiden højt og tydeligt står: "vi tilbyder ikke sexuelle ydelser"... :unsure:

Vh./TH

Redigeret af ThorsHammer

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej igen Thorshammer

Jeg er helt sikker på at mamasan ved hvad der foregår fordi da der blev betalt for extra gik massøren ud med pengene så mamasan må være vidende om hvad der foregår.

Det er jo heller ikke vores skyld der bliver fejlinformeret på hjemmesiden

the rider

Del dette indlæg

Link til indlæg

Rolig nu. Det sker hele tiden, og når jeg skrev om mine thaidronninger, så forsvandt også billederne. Men Suzy var jo kvar også efter den anmeldelsen, ikke?

Det kan være så mange ting: familien, husejeren, etc. Jeg synes ikke du skal bebrejde dig selv, ThorsHammer. Du skrev en god og følsom anmeldelse, som de sikkert har glæde af in the end of the day.

Og med hensyn til hvad du siger Maximus: Du skulle jo faktiskt kunne skrive alligevel, men udelavne klinikkens eller pigens navn. Ofte kommer man langt med små hints, og behøver ikke skrive eksakt adresse. Det er jo lidt kedeligt du ikke skal dele med dig af dine gode oplevelser :-|

Så gjorde jeg ofte på VL når pigerne ikke ville jeg skulle skrive. Mange brugere på VL blev forargede, men flere kunde sagtens regne ud det hele. Og pigerne var tilfreds.

B

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej TH

Det kan du roligt regne med, jeg var hos dem dagen efter din anmeldelse og det var ikke populært. De forstår ikke hvorfor det skal deles med alverden, når noget har været godt. Det er jo lidt selvmodsigende, for det rend af kunder der kommer efter en positiv anmeldelse vil de gerne have .

Jeg har besøgt masser af Thaiklinikker i de sidste 7-8 år og har hørt om denne problematik før. Den fremherskende grund er hensyn til familie og kærester, der ikke helt er opdateret på hvad der kan foregå, på lige netop deres klinik . Af samme grund er jeg lidt tilbageholdende med mine anmeldelser medmindre jeg besøger piger hvor jeg er 100 % sikker på at de er ligeglade, og ja jeg spørger dem.

I øjeblikket besøger jeg kun piger der ikke vil have navn og klinik nævnt ,så derfor stille fra min hånd

Det er lidt ironisk. Jeg ved tilfældigvis, at beboere i området opfatter stedet som et bordel.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...