Hop til indhold

Recommended Posts

Har længe truet med at skulle besøge thai pigerne på 2. sal i Laksegade. Det blev så forleden, og det var med lidt ambivalente følelser jeg gik derfra.

Der er åbenbart lidt for enhver i denne opgang, Pigekollektivet i stuen, Black beauty på første og så Thai pigerne på anden sal.

Jeg overvandt de to første fristelser og bankede på - på anden sal. En smuk thai på omkring de 30 lukke op og inviterede ind, her var der tale om et rent bordel med prisliste, spejle på alle vægge og forudbetaling.

Jeg har mange steder i byen fået en fuldpakke for en tudse, altså massage, blow og samleje i flere stillinger i op til 5 kvarters varighed, altså til klimaks er nået, det kan tage lidt tid for en mand i min alder.

Så jeg bød 1000 for fuldpakken da den smukke kom ind uden en trevl på kroppen, et vidunderligt syn. Der blev ikke tale om massage, se senere hvorfor: Hun slangede sig over mig og satte sig overskrævs og begyndte på HJ. Det skal siges, hun talte ikke dansk og kun ganske få ord på engelsk. Jeg fik hende vendt op og stimulerede hende våd. Hvorefter kondomet kom på og jeg kneppede hende godt i missionærstillingen, vi vendte om og hun sad øverst og bevægede sig dejligt.

Hun var et syn for guder.

Pludseligt stoppede hun og sagde you pay more!

Hva be har, jo 1000 kr. var for en halv time, og den var gået. You can pay 1000 more. Min lyst forsvandt som dug for solen, jeg takkede nej og kom i tøjet og var ude efter en halv time lettet for 1000 kr. men ikke for trykket.

Jeg følte mig lidt som seddelautomaten udenfor banken!! Nu forstod jeg, hvorfor der ikke var tid til massage, pengene skulle tjenes i en fart. Selvom der ikke var flere kunder indefor rækkevidde og der var tre på arbejde. Det er ikke sådan en behandling, der får mig til at komme igen. Det var godt så længe det varede. Hvis hun havde brugt 10 minutter mere og gjort arbejdet færdigt, så havde gentagelses faren været overvældende. Jeg kommer ikke igen.

Jeg ved ikke om det er mig der er en nærrigrøv, meeeeen 1000 for en halv time og så ikke gjort færdig, det synes jeg er rigeligt. Så tager jeg hellere et af de mere traditionelle massagesteder i byen!

Hvad siger I?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du gik for højt op ..... ad trappen og skulle have været gået ind til Line på 1. sal - hun ville have gjort dig til en glad mand  :mrgreen:

Hilsen Julemanden

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Har længe truet med at skulle besøge thai pigerne på 2. sal i Laksegade. Det blev så forleden, og det var med lidt ambivalente følelser jeg gik derfra.

Der er åbenbart lidt for enhver i denne opgang, Pigekollektivet i stuen, Black beauty på første og så Thai pigerne på anden sal.

Jeg overvandt de to første fristelser og bankede på - på anden sal. En smuk thai på omkring de 30 lukke op og inviterede ind, her var der tale om et rent bordel med prisliste, spejle på alle vægge og forudbetaling.

Jeg har mange steder i byen fået en fuldpakke for en tudse, altså massage, blow og samleje i flere stillinger i op til 5 kvarters varighed, altså til klimaks er nået, det kan tage lidt tid for en mand i min alder.

Så jeg bød 1000 for fuldpakken da den smukke kom ind uden en trevl på kroppen, et vidunderligt syn. Der blev ikke tale om massage, se senere hvorfor: Hun slangede sig over mig og satte sig overskrævs og begyndte på HJ. Det skal siges, hun talte ikke dansk og kun ganske få ord på engelsk. Jeg fik hende vendt op og stimulerede hende våd. Hvorefter kondomet kom på og jeg kneppede hende godt i missionærstillingen, vi vendte om og hun sad øverst og bevægede sig dejligt.

Hun var et syn for guder.

Pludseligt stoppede hun og sagde you pay more!

Hva be har, jo 1000 kr. var for en halv time, og den var gået. You can pay 1000 more. Min lyst forsvandt som dug for solen, jeg takkede nej og kom i tøjet og var ude efter en halv time lettet for 1000 kr. men ikke for trykket.

Jeg følte mig lidt som seddelautomaten udenfor banken!! Nu forstod jeg, hvorfor der ikke var tid til massage, pengene skulle tjenes i en fart. Selvom der ikke var flere kunder indefor rækkevidde og der var tre på arbejde. Det er ikke sådan en behandling, der får mig til at komme igen. Det var godt så længe det varede. Hvis hun havde brugt 10 minutter mere og gjort arbejdet færdigt, så havde gentagelses faren været overvældende. Jeg kommer ikke igen.

Jeg ved ikke om det er mig der er en nærrigrøv, meeeeen 1000 for en halv time og så ikke gjort færdig, det synes jeg er rigeligt. Så tager jeg hellere et af de mere traditionelle massagesteder i byen!

Hvad siger I?

Tja, hvad siger man: Det var ligegodt satans. Det er endnu aldrig lykkedes mig at komme ind på den type thaibordeller - thanks god. Der må være få af dem, men en rigtig træls oplevelse. Og 1000 for en halv time? Det er vel ok, hvis man på forhånd ved at det er 1000 kr for sex i 30 minutter - men at foregive at det er en thai massage klinik med mulighed for lidt mere, er optrækkeri - især når tidsspørgsmålet ikke er afklaret.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er en rigtig træls oplevelse du har haft der. 1000 kr og ikke færdig. Jeg er sikker på, som du selv siger, hivs du havde valgt en af de traditionelle massagesteder, ville de have gjort det færdigt selv om det var blevet til 40 min.

Men tak for indslaget, så ved vi andre hvor vi IKKE skal gå hen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Forklare jo hvorfor gæsterne gå ned igen og ind her... Virkelig ikke ok og dæleme for mange penge for lidt fransk og dansk... Har godt hørt at de er dyre end de danske piger her i huset, men jeg kan jo så godt forstå på feks sådan en dag i dag, at vi er godt besøgt og de intet har haft endnu!!! Håber de læser med, (men mon dog) for det ikke ok service... Held og lykke fremover og varmt knus Line

Del dette indlæg

Link til indlæg

Til Jernsvinet

Du har nok ganske ret, som jeg kan se så får Line rigtigt pæne anmeldelser i diverse fora.

Til Line

Tak for de pæne ord og knus, næste gang, jeg samler mod til et besøg bliver det på første sal, så må vi se hvor langt en tudse rækker.

Vi kan ihvertfald få en aftale, når vi taler samme sprog.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Til Jernsvinet

Du har nok ganske ret, som jeg kan se så får Line rigtigt pæne anmeldelser i diverse fora.

Til Line

Tak for de pæne ord og knus, næste gang, jeg samler mod til et besøg bliver det på første sal, så må vi se hvor langt en tudse rækker.

Vi kan ihvertfald få en aftale, når vi taler samme sprog.

du skal være så hjertelig velkommen smiler. Vil nu lige tilføje at min kollega er ganske sød og rar nabo, tror det er sådan de arbejder... God weekend knus Line

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mystisk og så havde du endda brugt tid på at gøre hende våd...

Tænk på dig selv næste gang.

Hun burde have sagt til fx. 5 min før at du skulle se at tænke på at få den fyret af...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...