Guest Peter2500 Skrevet 12. Januar, 2023 Hvordan gør man det? Vil ikke mere se på alt det lort der bliver skrevet her, samt det er synd for de piger som formentlig bliver udnyttet. Lad os få noget værdighed tilbage!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 12. Januar, 2023 Du klikker på dit profilnavn, klikker på "indstillinger" og klikker på "delete my account" Så vil din profil blive slettet når en moderator ser din anmodning. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Keyser Skrevet 12. Januar, 2023 Peter2500 skrev, for 2 minutter siden: Hvordan gør man det? Vil ikke mere se på alt det lort der bliver skrevet her, samt det er synd for de piger som formentlig bliver udnyttet. Lad os få noget værdighed tilbage!! Øverste højre hjørne ( dit profilnavn ) - kontoindstillinger - delete my account. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pianistinden 3112 Skrevet 12. Januar, 2023 I øvrigt er det helt vildt smart at du også kan vælge at lade være med at skrive 'Eroguide.dk' i dit www søgefelt Vupti bom og du undgår at tjekke ind på sitet! Velbekomme 13 2 16 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dinosdk69 941 Skrevet 12. Januar, 2023 Peter2500 skrev, for 12 minutter siden: Vil ikke mere se på alt det lort der bliver skrevet her Du kan jo stadig læse på siderne uden at være medlem. Så hvis det er det, der er problemet, så ændrer det ikke rigtigt noget, at du melder dig ud. Siger det bare... 3 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mrfisher Skrevet 12. Januar, 2023 Peter2500 skrev, for 51 minutter siden: Hvordan gør man det? Vil ikke mere se på alt det lort der bliver skrevet her, samt det er synd for de piger som formentlig bliver udnyttet. Lad os få noget værdighed tilbage!! hvad er der galt lille Peter... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
El Caliente 451 Skrevet 12. Januar, 2023 Dinosdk69 skrev, for 50 minutter siden: Du kan jo stadig læse på siderne uden at være medlem. Så hvis det er det, der er problemet, så ændrer det ikke rigtigt noget, at du melder dig ud. Siger det bare... Hvis man ikke gør opmærksom på man melder sig ud, får man ikke opmærksomhed… Fungerer lidt som på Facebook, at folk fortæller de forlader en gruppe, og lige vil sige farvel 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
modenelsker 9553 Skrevet 12. Januar, 2023 Peter2500 skrev, for 1 time siden: Hvordan gør man det? Vil ikke mere se på alt det lort der bliver skrevet her, samt det er synd for de piger som formentlig bliver udnyttet. Lad os få noget værdighed tilbage!! Hvis du forlader os, så kan du jo ikke være med til at højne standarten. 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest 2300Amar Skrevet 12. Januar, 2023 (edited) Selvom Peter huger efter en form for opmærksomhed, så har han alligevel en pointe . Jeg er sikker på at hvis man ikke kunne være anonym herinde, så ville der ikke blive skrevet det som bliver skrevet . Min egen grænse går ved at at nogle bruger er så optaget af egne behov at de slet ikke fatter at der er et menneske bag de piger som bliver groft udnyttet, det har jeg svært ved at være i, eller der bliver efterspurgt handlende gadepiger i istedgade, så får jeg enorm lyst til at finde ud af hvem der gemmer sig bag profilen . Man skal ikke være for følsom eller empatisk før der er noget som trigger . Redigeret 12. Januar, 2023 af 2300Amar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2258 Skrevet 12. Januar, 2023 modenelsker skrev, for 1 time siden: Hvis du forlader os, så kan du jo ikke være med til at højne standarten. Det ku' jo osse være intelligenten blev højere her på lille EG. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SweetMilf6630 Skrevet 12. Januar, 2023 2300Amar skrev, for 28 minutter siden: Jeg er sikker på at hvis man ikke kunne være anonym herinde, så ville der ikke blive skrevet det som bliver skrevet . Helt anonyme er vi jo ikke allesammen. Eller det kunne vi være, hvis vi havde lavet et brugernavn der ikke var vores “kaldenavn”. Men en del af os piger, ved vores kunder jo godt hvem er og nogengange også omvendt. Jeg lægger ikke låg på mine holdninger af den grund. Forstår godt din pointe. Men omvendt hvis man kigger på FB hvor folk ofte er under deres ægte navn. Er der også nogen som har spydige kommentarer i diverse diskussioner. Så faktisk netop i formiddag, at TV2, tvsyd (I må ikke lige hænge mig op på det) men en nyhedsside i hvert fald. Havde valgt fremover at lukke deres opslag for kommentar, da tonen simpelthen er får hård. Verden er fuld af frustrerede mennesker som af forskellige årsager ikke kan dele deres holdninger på en ordentlig måde. Men farvel til @Peter2500 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mortenkok Skrevet 12. Januar, 2023 Krølle Bølle Jr. skrev, for 30 minutter siden: Det ku' jo osse være intelligenten blev højere her på lille EG. Næppe, og den er dsv faldende de seneste 4 år og specielt de sidste 2 som nok helt klart en grund til den store udskiftning på sitet, uden jeg egentlig har lyst til at give mit udtryk med Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 12. Januar, 2023 (edited) Mortenkok skrev, for 25 minutter siden: uden jeg egentlig har lyst til at give mit udtryk med Men det gør du så Redigeret 12. Januar, 2023 af Aarhuselsker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mortenkok Skrevet 12. Januar, 2023 Aarhuselsker skrev, for 7 minutter siden: Men det går du så = Men det gjorde du så Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest AndersJ Skrevet 24. September, 2023 Aarhuselsker skrev, den 12.1.2023 at 14:31: Du klikker på dit profilnavn, klikker på "indstillinger" og klikker på "delete my account" Så vil din profil blive slettet når en moderator ser din anmodning. Er denne mulighed forsvundet ? Eller flyttet ? Jeg kan ikke finde den under mine indstillinger - er der en der kan hjælpe ? Jeg vil gerne lukke min konto. Det er hyggeligt at være her men tager for meget af min opmærksomhed, min tid og mine penge idet gp budgettet stiger i takt med anbefalingerne :)) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2765 Skrevet 24. September, 2023 AndersJ skrev, for 19 minutter siden: Er denne mulighed forsvundet ? Eller flyttet ? Jeg kan ikke finde den under mine indstillinger - er der en der kan hjælpe ? Jeg vil gerne lukke min konto. Det er hyggeligt at være her men tager for meget af min opmærksomhed, min tid og mine penge idet gp budgettet stiger i takt med anbefalingerne :)) Er stadig som beskrevet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest AndersJ Skrevet 25. September, 2023 sweetstone skrev, den 24.9.2023 at 08:44: Er stadig som beskrevet. Jeg fandt den men er her endnu :)) måske er admin ikke kommet til det endnu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg