Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/361765

Hej drenge

Pas på denne her... Først får man en besked på dette nr. 60480205, så modtager man et billede af en lækker ung pige (indsat længere nede) og bliver bedt om at sende et selfie... Så bliver man udspurgt om man er Dansk... Når man så langt om længe kommer gennem nåleøjet, så modtager man en adresse og besked på at ringe når man er på vej... Så langt så godt og ok, hvad gør man ikke for sådan en lækker ung sag...

Når man så ringer, så får man at vide på gebrokken dansk, at hun har nogle regler, man skal betale til hendes ven da hun tidligere er blevet taget røven på... Fair nok...

Meeeeeeeen...

Når man så ankommer og beder om et etage nr, så mødes man i opgangen af en lille neger dreng på 18, der siger man skal betale til ham for at komme med op til den lækre unge pige... Øhhhhhh hallå, hvor dum tror du lige jeg er, med det samme du har pengene i hånden, så løber du jo hen til din kammerat der holder og venter på en scooter... Så jeg skred igen:D:D

Pas på, det er scam... 

Mvh buttfreak

Her er billedet fra sms:

Redigeret af Stapler
Billeder slettet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er der meget af for tiden.
Du skulle have lagt et billede op af den lille neger dreng, i stedet for hende den flotte :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det har du ret i, men tænkte jeg hellere måtte holde tlf med penge i coveret i lommen, også lidt nemmere at forsvare sig selv med begge hænder, hvis det kom dertil :P

Det er en lille neger dreng med Amager kalot og hestehale:D:D

Redigeret af Buttfreak

Del dette indlæg

Link til indlæg
Buttfreak skrev, for 40 minutter siden:

Det har du ret i, men tænkte jeg hellere måtte holde tlf med penge i coveret i lommen, også lidt nemmere at forsvare sig selv med begge hænder, hvis det kom dertil :P

God idé :)

Buttfreak skrev, for 40 minutter siden:

Det er en lille neger dreng med Amager kalot og hestehale:D:D

Så fås det ikke meget værre :wacko:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sig mig, er det efterhånden en underudviklet bananrepublik vi lever i..... "lille negerdreng med Amagerkalot og hestehale":twisted:..............Ja, vores blødsødenhed mht. integration og retsstatprincipper bliver desværre groft udnyttet af en ultra primitiv og afstumpet taberkultur:ph34r:.....deres annonce er nu slettet, så de følger sikkert med her....tabere!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, det er ressourcebegrænset unge mænd af anden etnisk herkomst, som ikke fatter en skid. Men jeg synes det er fedt, at du tog den hele vejen. Det har jeg også en gang gjort. Jeg vidste godt det var et scam, så jeg ville se, hvem der stod bag. Et skravl af en somalisk dreng på 18-19 år. Jeg fulgte efter ham ind i en opgang, hvor han bad om pengene og så konfronterede jeg ham med det om det åbenlyse scam, og så fattede jeg ikke en skid af hvad han sagde, fordi han talte “perker-dansk” og jeg var ved at brække mig over det. Jeg holdte ham tilbage i en opgang i det vestlige Aarhus og han var ved at pisse bukserne. Det virker dog ikke til, at han lærte noget, så jeg kigger forbi igen en dag. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Politiet gør jo ikke noget ved den slags. Måske man skulle lave en form for kæde og give ham en ordentlig røvfuld.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Zar skrev, for 7 timer siden:

Politiet gør jo ikke noget ved den slags. Måske man skulle lave en form for kæde og give ham en ordentlig røvfuld.

Opfordring til vold er ikke acceptabelt på dette site. Advarsel givet til @Zar

Del dette indlæg

Link til indlæg
Stapler skrev, for 31 minutter siden:

Opfordring til vold er ikke acceptabelt på dette site. Advarsel givet til @Zar

Accepteret. Man bliver bare frustreret over alle disse snydepelse i denne brance.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Selvfølgelig må og skal man ikke opfordre til vold... Men ja, man får lyst til at give dem et par gode gammeldags cowboy lussinger... 2-3 af de tyndarmede neger drenge ville heller ikke være et problem i en næve/bryde kamp, men man ved jo aldrig hvad de har i lommerne nu om dage... 

Så pas på jer selv derudeB)

Politiet gør intet ved det, så det er op til os at ændre på tingene... Så længe de kan få folk til at betale dem, enten i opgangen eller forud på Mobilepay, så kommer de igen... Betal ALDRIG forud, man betaler til pigen... Og hvis vi alle skred igen når de bruger fake billeder, så kunne det også rydde en del uønskede udlændinge ud... Men tror generelt at hvis det lyder for godt til at være sandt så er det fakes... Jeg mener i annoncen kunne jeg få en time uden kondom til 2000 på en 21 årig mega lækker pige, første gangs glædespige, jeg kunne endda få lov til at bruge alle 3 huller... DET ER SGU DA FOR GODT TIL AT KUNNE VÆRE SANDT, IKK...

Jeg var godt klar over det var fake længe inden jeg mødte op, men ja, ville køre den helt ud og se hvad der skete...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...