Hop til indhold
Hedensted

Angela - Bording

Recommended Posts

Hej Brødre. 

jeg kan desværre ikke linke til annoncen, da den er væk og pigen er rejst hjem. men hun er anmeldt før og hedder Angela.

jeg traf hende i Bording, et meget diskret sted. Dog ser det lidt trist ud udefra, men det er ok forhold indenfor. 
Kontakten med pigen gik fint, hun var sød og imødekommende. Vi fik aftalt en pris og alt var ganske okey. 
Men der var dæleme ikke meget GFE over pigen, super kedelig og total ligegyldigt sex, hun havde mere tid med at kigge op i loftet end at have øjenkontakt. (Måske vores kemi bare var dårlig) 

for mit vedkomne er det et absolut nej tak til endnu et besøg. 
Men jeg kan da bekræfte at det var pigen på billederne og hun var en helt pæn pige. 
(mon ikke annoncen kommer igen om nogle uger, hun var fra Letland) 

Hedensted 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest PoulAfDannebrog

Det var lokationen lidt uden for Bording ikke? Havde aftalt at vi skulle mødes men det fremgik ikke af annoncen at i går var sidste dag desværre. Hun virkede sød.

Del dette indlæg

Link til indlæg
PoulAfDannebrog skrev, for 19 timer siden:

Det var lokationen lidt uden for Bording ikke? Havde aftalt at vi skulle mødes men det fremgik ikke af annoncen at i går var sidste dag desværre. Hun virkede sød.

Korrekt. 
lige uden for byen. 
pæn og sød pige, men ikke noget usædvanligt over hende. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...