Hop til indhold

Recommended Posts

Hejsa, hermed min først anmeldelse :)

Da jeg sidst var forbi Sønderborg, fik jeg en aftale med Holly i Sønderborg. (det er et par måneder siden, men hun er stadig aktiv jvf.Gul Og Gratis)

Havde ikke så meget tid, men fik en hurtig aftale til et blowjob.

Vi mødtes et diskret sted, og jeg fik et rigtigt godt blowjob, hun suttede godt, og slikkede bollerne, indtil jeg til sidst skød den af i munden på hende (det gik desværre alt for hurtigt :D ). Hun tog det hele i munden, og suttede pikken ren bagefter.

Jeg har mødt hende 2 gange, og begge gange var det gode blowjobs.

Hun har job ved siden af, så hun kan bedst træffes i aftentimerne, eller weekend.

Har kun fået blowjobs af hende, har ikke bollet med hende...endnu :)

Hun er en flink, og sød kvinde, så behandl hende godt hvis i får en date med hende. ;)

Link:

http://www.guloggratis.dk/erotik/erotisk-kontakt/annonce/21175711-hos-hollyden-fraekkeste-pige-i-byen#image-88416391

Billederne passer meget godt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Priser ?

Hun tager 500 for et blowjob. Du kan evt. sende hende en sms, og forhøre dig om priserne for andre ydelser. :)

Redigeret af al3000

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej min første anmeldelse, det er så af frække Holly fra Sønderborg, jeg har været sammen med hende to gange, først besøgte hun mig, anden gang besøgte jeg hende, jeg bestilte 1 time begge gange, da jeg besøgte hende, skulle jeg gå ind af hoveddøren op ad trappen og til højre der er et lille værelse , da jeg kom ind lå hun på sengen hænderne bundet, bind for øjnene, lille nederdel, uden trusser :P da var jeg ikke længe om at få tøjet af. Det var den frækkeste og liderligste time jeg har haft i lang tid. :rolleyes:

Hun er en sød og imødekommende pige.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej min første anmeldelse, det er så af frække Holly fra Sønderborg, jeg har været sammen med hende to gange, først besøgte hun mig, anden gang besøgte jeg hende, jeg bestilte 1 time begge gange, da jeg besøgte hende, skulle jeg gå ind af hoveddøren op ad trappen og til højre der er et lille værelse , da jeg kom ind lå hun på sengen hænderne bundet, bind for øjnene, lille nederdel, uden trusser :P da var jeg ikke længe om at få tøjet af. Det var den frækkeste og liderligste time jeg har haft i lang tid. :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Engang jeg var i kontakt med Holly var det ikke en lusket adresse (hun kan så være flyttet sidenhen). Mødte hende så aldrig og siden er jeg vist blevet bandlyst. måske min egen skyld :(.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Dem der har mødtes med Holly, kan de sige, om hun er pæn, grim eller almindelig??

Vil sige hun er almindelig af udseende :)

Men meget flink, og imødekommende, så længe man opfører sig ordentligt ;)

Tror hun gø det dels af at tjene lidt lommepenge, og fordi det tænder hende lidt at udleve nogle fantasier.

Må hellere få en aftale med hende snart igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej min første anmeldelse, det er så af frække Holly fra Sønderborg, jeg har været sammen med hende to gange, først besøgte hun mig, anden gang besøgte jeg hende, jeg bestilte 1 time begge gange,

Hvad tager hun for en time?

Nyt link til Hollys annonce http://www.guloggratis.dk/erotik/erotisk-kontakt/annonce/21777877-hos-hollyden-fraekkeste-pige-i-byen

Del dette indlæg

Link til indlæg

brug nu søge funktionen :-)

1500kr for en time. plus transport..........

Og jeg synes hun er ret pæn, udover at hun er fræk og sexet :-P.......Jep vi havde kemi og derfor var hun også rigtig liderlig......:-P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Redigeret af mulle1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Zaps skrev, den 13.6.2021 at 07:20:

Nogle der ved om holly er stoppet helt

Ingen  anelse har selv ledt efter hendes nummer, mistede det efter jeg skiftede mobil

Del dette indlæg

Link til indlæg
PaulusSyd skrev, for 13 timer siden:

Ingen  anelse har selv ledt efter hendes nummer, mistede det efter jeg skiftede mobil

Ja længe siden annoncen har været her

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...