Hop til indhold
dhnmdst

Miya i Hvidovre possible without condom

Recommended Posts

dhnmdst skrev, for 4 timer siden:

Tidligere tilbød hun ikke en pakke til 2500kr overhovedet. Som jeg ser det, er hendes priser steget lidt ift tidligere hvor f.eks. en time kostede 1300kr

Dette er hendes menu nu, og også derfor jeg ikke kan forstå den, for det ser ud til at anal først er på når man siger en time, men det er så sex med kondom og uden afslutning i hende.

15min sex blowjob without 69.      500,00

30 sex blowjob without 69 1 times sex 800,00

45 sex blowjob without 69 massage shower together 2times sex.       1.300,00

1h sex blowjob without anal 69 massage shower together 2 times sex 1.500,00

Hvorimode den til 2500 er

1 h including fuck without condom, suck without condom, without condom (2 times sex) anal finish in pussy, kissing, 69, licking, different positions, massage, shower together price 2500

 

Så forstår du menuen? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
½angel skrev, den 25.7.2024 at 02:24:

Dette er hendes menu nu,

Den har hun så ændret lidt i nu så anal kun nævnes under 15 min.

Så er der kommet "appointment only shit" der muligvis kunne lokke mig til, men det lyder på hvad der er skrevet her som en pige der ikke har det godt med hvad hun laver.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været forbi Miya. Da hun åbenbart ændrer sin annonce løbende må jeg præcisere at hun i skrivende stund tilbyder 15 min inkl anal for 500 kr. jeg tog forbi hende primært for det anale (og ikke fordi hun tilbyder det hele uden kondom). Derfor skrev jeg også til hende at det var det jeg var ude efter.

Det hele går sådan set fint et langt stykke hen ad vejen. Kommunikationen er fin og med en lille forsinkelse er hun klar til at tage imod. Ikke den store entusiasme men bj er lige akkurat godkendt og hun lægger sig villigt på ryggen og spreder benene. Da jeg efter 5 min beder om anal siger hun så at jeg er for stor. Jeg er da beæret over hun synes jeg er veludrustet men jeg er altså indenfor normalområdet. Hun siger så at der står i annoncen at hun ikke tager store pikke analt.. Problemet er, at det står der altså ikke (i skrivende stund). Hverken i selve teksten eller i prisoversigten.

Anyway.. jeg må gøre det færdigt uden anal og gå skuffet derfra med en følelse af at være blevet snydt. Jeg sender efterfølgende en besked med link til hendes annonce og gør opmærksom på at der ikke står noget om størrelse. Hører aldrig tilbage…

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...