Hop til indhold
Krone

At søge andre græsgange indimellem

Recommended Posts

Indlæg fra

Jernsvinet sagde den 29 Nov 2013 - 2:03 PM:

Jeg har også været nødt til at søge andre græsgange indimellem for ikke at blive alt for afhængig af den samme pige - noget du også kunne lære af   :wink: 

Jeg har også været nød til at gøre som Jernsvinet. Hvordan gør i det med at ikke blive afhængig af samme pige :?: Hvor lang tid bør der være mellem et genbesøg :?:       

Jeg har nogle forskellige piger at besøge på skift :grin: . På den måde får jeg nogle gode forskellige oplevelser afhængige af hvilken pige. På den måde bliver det ikke kedelig :grin: . Det syntes jeg at det var på vej til da  jeg besøgte forskellige piger og lavede nogenlunde det samme. Jeg har et system på hvor ofte en pige må besøges og der er sådan at jeg skal besøgt 2 andre piger inden et genbesøg af første pige. Det virker meget godt på ikke at blive afhængig, forelsket og forblændet af den samme pige. Det kan være svært at får det rette mix af forskellige piger. Det er anstrengelse værd i længden :grin: .          

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis man vil opbygge et rigtigt fortroligt forhold til en favoritpige, må der nok ikke gå mere end 14 dage - 1 md. ellers har hun nok mere eller mindre glemt en i mellemtiden - og så er det jo begrænset hvormange piger man ellers har tid, råd eller lyst til ind i mellem.

Fordelen ved at besøge den samme pige ofte/igen og igen er at man opbygger et mere intimt forhold og kan prøve nogle nye og sjove ting af, som man ellers ikke har mod eller lyst til at forklare - når man ligesom kender hinandens grænser, kan man springe nogle af forklaringerne over og nemmere få den helt rigtige oplevelse.

Der er jo nok også en grund til at man vælger en bestemt favoritpige - det behøver ikke være udseendet  alene, men ligesåmeget empati, kemi, spc. ydelser og forståelse - beliggenheden, stedet og arbejdstider kan også spille en rolle.

Det er klart at en pige, der første gang spiser en af med 20 min, når man har bestilt og betalt for ½ time - det er nok ikke hende der kalder på et genbesøg, medmindre stemningen, pigen og momentet bare var til en dejlig quickie - og man selv følte at man fik fuld valuta for pengene  :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også været nød til at gøre som Jernsvinet. Hvordan gør i det med at ikke blive afhængig af samme pige :???:: Hvor lang tid bør der være mellem et genbesøg :???::       

Tjah, måske har Jernsvinet en pointe.

Men alligevel.

Vi mennesker er jo skruet så forskelligt sammen. Jeg er af natur den stabile og med årene – indrømmet uden blusel – også den lidt satte embedsmandstype, der alligevel i visse situationer har et uregerligt strejf af 68'er-temperament i sig.

Jeg er altså et sammensat menneske, som ingen endnu har formået at anbringe i en fasttømret kasse.

Så jeg har – som jeg flere gange har skrevet herinde – kun én pige ad gangen. Altså uden for hjemmet.

Jeg har de sidste 4-5 år uden for hjemmet været vidt omkring hos forskellige piger, hvilket interesserede løbende har kunnet følge med i. Først på Hedomax, så på Gimel og nu endelig her på Eroguide.

Jeg begyndte forsigtigt med lidt thaimassage, og i begyndelsen kun afslutning efter et vist pres, selvom jeg som et meget genert menneske alligevel inderst inde havde lyst til det.

Det var en proces, jeg skulle modnes til, og efterhånden blev det dristigere med først en lille og så en stor svensker. Endelig blev det til en dansker, da en myndig pige på Jernbanevej 11 i Valby pressede mig, og da jeg vidste, at jeg var alene hjemme et par dage.

Jeg gav (gladeligt) efter, men alligevel: Vorsicht über alles!

Efter et par spredte besøg blev jeg en tid en flittig gæst på thaiklinikker, hvor jeg efterhånden fandt et par favoritter: Linda og Nancy, som jeg lige så flittigt anmeldte – jeg gider sgu' ikke engang her undskylde gentagelserne over for Wolf.

Selvom thaipiger gerne er lækre og eksotiske, har jeg, selv som multisproglig, lidt svært ved at kommunikere med dem, så herved blev der skåret noget af oplevelsen. Udover manglen på en præcis sproglig kommunikation savnede jeg her også et vist åndeligt samspil.

Så begyndte jeg mere og mere at opsøge danske klinikker.

Jeg skal blot her blandt flere nævne pigerne ved Bagsværd Station, hvor jeg havde et par virkeligt gode oplevelser med supermilfen Ninna og unge Josefine. Og så blev jeg af bkg1394 på Gimel inspireret til at opsøge Miss H, den sprøjteglade milf på Nørrebro, og hold da kæft en oplevelse. Det var som at sidde midt i Gefionspringvandet.

Jeg havde flere oplevelser, og som jeg tidligere har nævnt herinde, besøgte jeg, blandt mange andre, Susanne Legelyst og Cecilie L. Men jeg standsede ikke her.

Jeg var mere og mere blevet indarbejdet på Eroguide som bruger nr. 31. Her læste og skrev jeg efterhånden flitigere og flittigere, mens Gimel gled mere og mere i baggrunden. Det var jo en skizofren oplevelse, men efter en disput med Anja om frihed til at skrive, opgav jeg helt Gimel.

Efter godt et halvt års tid herinde kom jeg via mit skriv og tjatten i forbindelse med en højprofileret pige, som udfordrede mig både sanseligt og intellektuelt. Efter lidt korrespondance frem og tilbage tog jeg mod til mig og besøgte hende. Det blev en utrolig god oplevelse. Se evt. min anmeldelse af 08.09.12

Det er blevet til mange besøg siden hen.

Jeg har nemlig været fascineret af den pige samt hendes intellektuelle færdigheder, og hun har bragt mig langt videre i det sexuelle univers, end jeg havde kunnet drømme om ville ske derhjemme.

Her på det sidste er hun også begyndt at udbyde ting, som jeg for et par år siden blankt ville have afvist, men nu efter udfordring af mig selv er begyndt at finde behag i og ligefrem at længes efter.

I det sidste år har mine oplevelser hos selvsamme pige inspireret mig til at bringe anmeldelser herinde.

De har i den grad bragt alle mine ressourcer, kendte som ukendte, i spil, for at jeg kunne levere en anmeldelse, som levede op til de højeste krav, eller højere, for den slags skriverier. Jeg har kun kunnet håbe, at det ville lykkes mig.

Nu atter tilbage til trådensstart.

Jeg tager fat i Morten Olsen. han har engang sagt: Hvorfor ændre ved noget, der fungerer godt?

Altså: Hvorfor skal jeg besøge andre, når jeg véd, hvor jeg får noget helt efter mit hovede hos den pågældende pige?

Derfor forstår jeg heller ikke det had, det i den senere tid er skyllet ind over mig, fordi jeg åbent giver udtryk for, at jeg besøger den samme pige, finder behag i hende, gladelig fortæller om mine oplevelser med hende samt anbefaler hende til andre.

Det er jo helt helt i EG’s ånd. Og alligevel dette had.

Hvorfor?

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja hvorfor Mr x

Nok fordi at hvis man bliver lidt for populære og får for merget omtale

Så skal man ha en over næbet for i Lille Danmark skal man rate ind i den stor grå masse

Og være som alle andra kort sagt man skal ikke tro man er noget og hvis man er noget skal der nok være nogle små snæversynet personer uden andet i livet som nok skal få en ned på jorden igen ,

Og det gælder så også de personer som er glade og tit omtaler dise før omtalte polulær personer

For så skal de også lige have en over næbet

Så igen kort sagt janteloven lever i bedste velgående her på EG

Trist at det er blivet sådan det var ellers sådan et hyggeligt sted

Men det er ligsom at det ikke er helt det same mere

Mvh bager

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tilbage til emmet det handler ikke om at stoppe med at besøge en bestemt pige :!: .

Borende X,  sagde den 30 Nov 2013 - 2:11 AM

Jeg tager fat i Morten Olsen. han har engang sagt: Hvorfor ændre ved noget, der fungerer godt?

Det handler om udbygger det der fungerer godt med nogle flere piger. Sådan så man ikke bliver afhængig, forelsket og forblændet af den samme pige. Hvad nu hvids ens eneste pige bliver forhindret i at i kan mødes et pænt stykke tid :?:  Sådan noget har med at komme når man mindst venter det :eek: Har man så gjort sig selv den tjeneste ikke ved at søge andre græsgange indimellem :?:  :?:  :?:       

Del dette indlæg

Link til indlæg

Indlæg fra

Jernsvinet sagde den 29 Nov 2013 - 2:03 PM:

Jeg har også været nødt til at søge andre græsgange indimellem for ikke at blive alt for afhængig af den samme pige - noget du også kunne lære af   :wink: 

Jeg har også været nød til at gøre som Jernsvinet. Hvordan gør i det med at ikke blive afhængig af samme pige :???:: Hvor lang tid bør der være mellem et genbesøg :???::       

Jeg har nogle forskellige piger at besøge på skift :grin: . På den måde får jeg nogle gode forskellige oplevelser afhængige af hvilken pige. På den måde bliver det ikke kedelig :grin: . Det syntes jeg at det var på vej til da  jeg besøgte forskellige piger og lavede nogenlunde det samme. Jeg har et system på hvor ofte en pige må besøges og der er sådan at jeg skal besøgt 2 andre piger inden et genbesøg af første pige. Det virker meget godt på ikke at blive afhængig, forelsket og forblændet af den samme pige. Det kan være svært at får det rette mix af forskellige piger. Det er anstrengelse værd i længden :grin: .          

Nu er intet jo statisk i denne verden, og jeg er udmærket godt klar over, at en pige, man besøger fast, måske kan finde på at holde op en skønne dag. Og selv lever man jo heller ikke evigt.

Så på et eller andet tidspunkt kommer der et stop. Af den ene eller anden årsag.

Indtil da skal man da bare få det bedste ud af tingene.

Jeg har skam kort prøvet det med at skifte. Jeg ville begynde at besøge en anden højtprofileret pige, idet jeg havde en plan om at veksle imellem dem. Kun det bedste var godt nok til mig.

Jeg opdagede med det samme, at jeg simpelthen ikke kunne rumme to så store personligheder i mig på samme tid.

Jeg følte mig splittet og fandt det nødvendigt at foretage et valg. Det var ikke et fravalg af den ene, men et aktivt tilvalg af den anden. Jeg kan bare ikke dét der med at have flere ting kørende på én gang. Det gælder for så vidt også i arbejdsdslivet, hvor jeg helst koncentrerer mig om en ting ad gangen.

Det er altså et spørgsmål om temperament, og hvordan man nu engang er indrettet.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros

Nu er intet jo statisk i denne verden, og jeg er udmærket godt klar over, at en pige, man besøger fast, måske kan finde på at holde op en skønne dag. Og selv lever man jo heller ikke evigt.

Så på et eller andet tidspunkt kommer der et stop. Af den ene eller anden årsag.

Indtil da skal man da bare få det bedste ud af tingene.

Jeg har skam kort prøvet det med at skifte. Jeg ville begynde at besøge en anden højtprofileret pige, idet jeg havde en plan om at veksle imellem dem. Kun det bedste var godt nok til mig.

Jeg opdagede med det samme, at jeg simpelthen ikke kunne rumme to så store personligheder i mig på samme tid.

Jeg følte mig splittet og fandt det nødvendigt at foretage et valg. Det var ikke et fravalg af den ene, men et aktivt tilvalg af den anden. Jeg kan bare ikke dét der med at have flere ting kørende på én gang. Det gælder for så vidt også i arbejdsdslivet, hvor jeg helst koncentrerer mig om en ting ad gangen.

Det er altså et spørgsmål om temperament, og hvordan man nu engang er indrettet.

Borende X, jeg forstår det  ikke helt. :)

Du kan ikke have to glædespiger kørende hos dig på samme tid, så er du splittet, men du er også en lykkelig gift mand siger du i andre indlæg hvis jeg husker rigtig. Jeg forstår ikke helt at du sagtens kan have kørende at du er lykkelig gift og er stamkunde hos en glædespige, men du kan ikke have kørende, at besøge 2 forskellige glædespiger.  Det kunne virke til, at du er meget følelsesmæssigt involveret i den pige du er stamkunde hos, og at du føler at du ikke kan være hende "utro", det vil virke forkert hos dig. Sådan læser det jeg dine indlæg om emnet gennem tiderne ? Det er vel også det du skriver, er det ikke ? Du kan ikke mentalt eller følelsesmæssigt rumme mere end en glædespige ? Jeg forstår så bare ikke koblingen til dit lykkelige ægteskab ? :)

Jeg er også selv stamkunde  hos pt 3 piger, men jeg har intet problem med at veksle mellem dem. Det synes jeg er herligt, at besøge nogle forskellige skønheder og få nogle oplevelser fra forskellige mennesker. Og os stamkunder vi er jo netop kunder hos pigerne og betaler ret mange penge for disse gode oplevelser hos dem, vi er ikke pigernes hemmelige kærester og omvendt. ;)

Redigeret af Aros

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Aros.

Ganske kort. Jeg er ganske rigtigt lykkeligt gift, og det har jeg ganske rigtigt skrevet et par gange. Det ægteskab giver mig meget, men bare ikke på det sexuelle område.

Derfor er jeg søgt ud. Jeg har, som også skrevet højere oppe i strengen, rodet en del rundt i branchen i et par år, indtil jeg faktisk fandt det, jeg manglede derhjemme.

Og min Morten Olsen-pointe er stadig: Hvorfor søge videre, når jeg ude er stødt på dét, jeg mangler derhjemme? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros

Hej Borende X

Generelt betragtet, man kan både være fysisk utro og følelsesmæssigt utro og begge dele, og det det er der intet galt i i mine øjne, det må være helt være op til folk selv at afgøre hvad han kan stå inde for, og der vil helt sikkert også være en grund til at en mand er opfører sig sådan. Der er jo en årsag til at "Jeppe drikker". :)

En af løsningerne på at sex ikke fungerer ordentlig i parforholdet forstår jeg godt kan være at vi mænd bliver fristet til at besøge glædespiger i stedet. Det forstår jeg godt, vi er mennesker med vores naturlige behov og jeg forstår godt man søger andre græsgange end de hjemmelige, hvis det ikke fungerer. ;)

Det der fik mig til at undre mig i relation til det du skriver om dit lykkelige ægteskab, var, at du åbent skrev at du ikke kunne rumme 2 personligheder ved glædespiger, og at du slet ikke kunne klare at have 2 glædespiger i dit liv, du følte dig splittet, du kunne ligesom i arbejdslivet ikke klare at have flere ting kørende, som du skriver. Selvom jeg har registreret via dine indlæg at du nok er lidt følelsesmæssigt involveret i dine besøg og at du nok også søger noget mere end bare sex ved dine besøg, så undrede det mig bare stadig at du i den grad havde følt dig splittet ligefrem. Det er lidt markante ord pga besøg hos 2 glædespiger, og de forekom mig lidt uforståelige.

Men sådan kan vi jo have forskellige indgangsvinkler til det med at besøge glædespiger. Jeg er helt på linje med dig i og Kronhjorten i, at det er fedt at besøge de samme piger igen og igen. Man får bedre service, mere tid, pigen ved hvad man tænder på og udnytter det på herligste vis, og udfordrer også en sexuelt. Men jeg vil aldrig kunne føle mig splittet mentalt fordi jeg besøger nogle forskellige piger. Jeg og vi er jo bare kunder hos pigerne, som kvitterer med at behage os på dejligste maner og jeg synes det er spændende og udfordrende også at have 3 piger at lege med fremfor bare den eneste ene. Det giver netop også mange spændende oplevelser for ingen piger er ens jo. Men sådan kan man se forskelligt på det. :)

Redigeret af Aros

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Borende X

Generelt betragtet, man kan både være fysisk utro og følelsesmæssigt utro og begge dele, og det det er der intet galt i i mine øjne, det må være helt være op til folk selv at vurdere, og der vil helt sikkert også være en grund til at en mand er opfører sig sådan. Der er jo en årsag til at "Jeppe drikker". :)

En af løsningerne på at sex ikke fungerer ordentlig i parforholdet forstår jeg godt kan være at vi mænd bliver fristet til at besøge glædespiger i stedet. Det forstår jeg godt, vi er mennesker med vores naturlige behov og jeg forstår godt man søger andre græsgange end de hjemmelige, hvis det ikke fungerer. ;)

Det der fik mig til at undre mig i relation til det du skriver om dit lykkelige ægteskab, var, at du åbent skrev at du ikke kunne rumme 2 personligheder ved glædespiger, og at du slet ikke kunne klare at have 2 glædespiger i dit liv, du følte dig splittet, du kunne ligesom i arbejdslivet ikke klare at have flere ting kørende, som du skriver. Selvom jeg har registreret via dine indlæg at du nok er lidt følelsesmæssigt involveret i dine besøg og at du nok også søger noget mere end bare sex ved dine besøg, så undrede det mig bare stadig at du i den grad havde følt dig splittet ligefrem. Det er lidt markante ord pga besøg hos 2 glædespiger, og de forekom mig lidt uforståelige.

Men sådan kan vi jo have forskellige indgangsvinkler til det med at besøge glædespiger. Jeg er helt på linje med dig i og Kronhjorten i, at det er fedt at besøge de samme piger igen og igen. Man får bedre service, mere tid, pigen ved hvad man tænder på og udnytter det på herligste vis, og udfordrer også en sexuelt. Men jeg vil aldrig kunne føle mig splittet mentalt fordi jeg besøger nogle forskellige piger. Jeg og vi er jo bare kunder hos pigerne, som kvitterer med at behage os på dejligste maner og jeg synes det er spændende og udfordrende også at have 3 piger at lege med fremfor bare den eneste ene. Det giver netop også mange spændende oplevelser for ingen piger er ens jo. Men sådan kan man se forskelligt på det. :)

Hej Aros.

Vi er måske ikke så langt fra hinanden, når det kommer til stykket.

Med splittet mente jeg, at jeg havde svært ved at have to ret store personligheder kørende fast på én gang. Sådan er jeg nu engang indrettet.

"Splittet" er måske så et ord, der vækker de forkerte associationer, men det var det, der først faldt mig ind. Min konklusion var i hvert fald, at jeg syntes, at jeg måtte foretage et valg. Også af geografiske årsager.

Jeg lever i branchen et halvt år ad gangen. Heldigvis har min jobsituation indtil nu været således, at jeg har kunnet få det til at passe med pigens vagter og min mulighed for at slippe hjemmefra, men der er ingen garanti for, at det ser sådan ud om blot to måneder. Det må jeg så tage stilling til til den tid.

Foreløbig har jeg bare nydt at komme fast et enkelt sted, hvor genkendelsens glæde er en vigtig faktor.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Da jeg i februar statede op igen efter en lang pause, som egentlig var et forsøg på at stoppe, gik jeg bevist efter en fast pige. Det krævede et par forsøg. Men et par minutter inde i det første besøg hos hende, der nu er den faste, vidste jeg, at jeg ikke behøvede lede længere.

Siden er det kun blevet bedre. Det er en fortrolighed, respekt for pigen som person, og gensidig tillid i det forhold, som kun gør legen bedre.

Det er ikke det samme som at jeg ikke besøger andre indimellem. Jeg er sexuelt nysgerrig og har også holdt fast i mine søde Thaipiger. Jeg betragter det også som sundt. Det husker mig på at hun er min faste glædespige, ikke min elskerinde.

Det skal ikke forstås som en kritik af hvordan andre indretter sig. Det er bare den måde jeg bedst kan håndtere forholdet til en fast pige på.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...