Ebden_jj 1165 Skrevet 11. September, 2023 (edited) Smutje67 skrev, for 7 timer siden: 60 minutter er det med 2 gange sex ?. Mit første besøg er i støbeskeen . 2 gange sex? Hvad fanden betyder det egentlig. Det kan være med nul orgasmer til hende og 1 til dig, eller det kan være med 20 til hende og 3 til dig. Det kommer sgu fuldstændig an på dig. Jeg har betalt standard pris hos piger og endt med at få deepthroat, gagging, slikket kugler, rimming, CIM, uden kondom (sjældent!), bare fordi jeg fik dem tændt, og ved hvad jeg laver. Redigeret 11. September, 2023 af Ebden_jj 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ebden_jj 1165 Skrevet 11. September, 2023 Et styks sex, kære frøken! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dhnmdst 2154 Skrevet 11. September, 2023 Ebden_jj skrev, for 58 minutter siden: Jeg har betalt standard pris hos piger og endt med at få Ja det kan nogen gange ende vildt når der først kommer kog i kedlerne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Smutje67 157 Skrevet 12. September, 2023 Ebden_jj skrev, for 16 timer siden: endt med at få deepthroat, gagging, slikket kugler, rimming, CIM, uden kondom (sjældent!), bare fordi jeg fik dem tændt, og ved hvad jeg laver. Ebden_jj skrev, for 16 timer siden: 2 gange sex? Hvad fanden betyder det egentlig. Det kan være med nul orgasmer til hende og 1 til dig, eller det kan være med 20 til hende og 3 til dig. Det kommer sgu fuldstændig an på dig. Jeg har betalt standard pris hos piger og endt med at få deepthroat, gagging, slikket kugler, rimming, CIM, uden kondom (sjældent!), bare fordi jeg fik dem tændt, og ved hvad jeg laver. Jeg siger tak for et fuldstændigt afsporet svar. Du ved udmærket godt hvad jeg mener. Ha en rigtig dejlig dag. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Smutje67 157 Skrevet 12. September, 2023 Ebden_jj skrev, for 16 timer siden: Et styks sex, kære frøken! Hmm, nu er jeg forvirret........"styks" er det ikke flertal ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg