sejer 317 Skrevet 17. Januar, 2023 https://annoncelight.dk/showad/354154 Er der nogen der har besøgt denne kvinde med store bryster og vil berette om det? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MadsenJesper 13 Skrevet 21. Januar, 2023 Har besøgt hende og ja hun har fin størrelse ville ikke sige de meget store... men ja det var lækkert nok hun gør det man aftaler og det jo lækkert jeg havde aftalt med hende hun stod med røven i vejret lige da jeg kom ind så jeg lagde pengene på hendes ryg imens jeg trængte op i hende uden at sige andet og hun bare tiggede om mere så ja hun er grønlænder men ellers sød og rar 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Opertional 5 Skrevet 6. Marts Nogen der ved om hun er stoppet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sejer 317 Skrevet 21. Marts Hun har annonce i idag 21.3.24 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dengamlejyde 38 Skrevet 21. Marts Hun er et besøg værd, var der for et par uger siden. Som aftalt var døren låst op og hun lå i sengen og legede med sig selv og startede med at sige trænger til din pik, så hun fik det hun efterspurgte Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
horny boy 6 Skrevet 20. Maj dengamlejyde skrev, den 21.3.2024 at 15:16: Hun er et besøg værd, var der for et par uger siden. Som aftalt var døren låst op og hun lå i sengen og legede med sig selv og startede med at sige trænger til din pik, så hun fik det hun efterspurgte Hvor gammel er hun ca 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg