frddblk 1143 Skrevet 19. Januar, 2023 Jeg har fint med empati. Men ideen med dette forum er at der kan anmeldes og efterlyses. Hvis man er utilfreds med dette skal man kontakte ejeren af sitet og bede om at få den lukket. Eller også yde en god service så der kun skrives godt hvis dette altså ønskes. Ønskes der slet ingen anmeldelser skal man ikke yde ydelser der kan anmeldelse. Der stikker jo helt af hvis alle der yder noget frækt skal have særbehandling her på forum. Det her bliver jo desværre nok den evige diskussion med skruen uden ende, som f.eks. diskussionen om nogen tilbyder uden gummi. SUK... Del dette indlæg Link til indlæg
ThaiLover4Ever 97 Skrevet 20. Januar, 2023 Hej, tilbage til pigen Jeg er interesseret i hendes bio, da jeg faktisk er i Slagelse på mandag. Bygning/slank, højde, hår, bryster/ægte, dybe kys, er missen glat... osv. Ønsker heller ikke besøge/betale hvis pige ikke kan være i sexy dress!! Desværre så tænder det ikke mig at pigen går rundt i tøfler, shorts i overmål osv. Heller ikke at det dufter som en restaurant... OMG, Hvor er jeg egentlig krævende.... Men vil helst også prøve en ny pige hver gang, hvilket desværre resulterer i en del flops... derfor hjælper dette forum i at få succesraten hævet...TAK Fortsat god dag... 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Suphakkornn 11 Skrevet 20. Januar, 2023 Jeg er Fhasai…. jeg er som ejeren af tråden nævnte mig, jeg har set skrive dine kommentarer i mange dage. Nogle skriver neutralt, nogle skriver fordi det er meget sjovt at trådens ejer nævnte mig og min klinik , eller han skrevet den sur på mig. Jeg ikke sælge sex med dem. Men fortryder 1500 det er for lidt for mig , hvis jeg vil gør. Fordi jeg smuk og pænt kvinde og jeg er ejeren af butikken , og jeg mangler heller ikke penge , og jeg vil fortsætte med min butik i en fredelig måde . Jeg anmelder ikke noget og Tak. Og ved at jeg ikke handlede som ejeren er kratluskere skrevet , Tak for området Undskyld mig hvis jeg skrev nogle forkert. Vh Fhasai 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kimchr Skrevet 20. Januar, 2023 Suphakkornn skrev, for 2 timer siden: Jeg er Fhasai…. jeg er som ejeren af tråden nævnte mig, jeg har set skrive dine kommentarer i mange dage. Nogle skriver neutralt, nogle skriver fordi det er meget sjovt at trådens ejer nævnte mig og min klinik , eller han skrevet den sur på mig. Jeg ikke sælge sex med dem. Men fortryder 1500 det er for lidt for mig , hvis jeg vil gør. Fordi jeg smuk og pænt kvinde og jeg er ejeren af butikken , og jeg mangler heller ikke penge , og jeg vil fortsætte med min butik i en fredelig måde . Jeg anmelder ikke noget og Tak. Og ved at jeg ikke handlede som ejeren er kratluskere skrevet , Tak for området Undskyld mig hvis jeg skrev nogle forkert. Vh Fhasai Det var jo meget godt skrevet af dig og måske lidt høje tanker om dig selv ! Men husk nu jeg er jo stadig kunde og ved jo hvad vi har lavet ! har trods alt være en del hos dig det sidst halv år ! Del dette indlæg Link til indlæg
Lars40 727 Skrevet 20. Januar, 2023 Kimchr skrev, for 2 minutter siden: Det var jo meget godt skrevet af dig og måske lidt høje tanker om dig selv ! Men husk nu jeg er jo stadig kunde og ved jo hvad vi har lavet ! har trods alt være en del hos dig det sidst halv år ! Stop nu dig selv eller tag en pause hvis du ikke kan forstå ganske almindelig opførsel og en direkte henvendelse fra ejeren og fra flere her i tråden 4 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 20. Januar, 2023 Kimchr skrev, for 15 minutter siden: Det var jo meget godt skrevet af dig og måske lidt høje tanker om dig selv ! Men husk nu jeg er jo stadig kunde og ved jo hvad vi har lavet ! har trods alt være en del hos dig det sidst halv år ! Hvad får du ud at at blive ved? Kunne du ikke bare opføre dig som en gentleman? Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 1437 Skrevet 22. Januar, 2023 tråden er kørt af sporet - ovenikøbet af trådstarter selv, så jeg lukker den. 4 1 Del dette indlæg Link til indlæg