Matadormix 21 Skrevet 18. Januar, 2023 Hej Er der nogen der har erfaringer fra besøg hos Fie og Tine, Episk i Århus? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aalborg 13 Skrevet 18. Januar, 2023 Ja. Dem begge, men de er ikke attraktive og den episke massage er udelukkende et langtrukken HJ. Ikke dem igen! Til gengæld er Julie i Aalborg både sød og køn og mestrer sit arbejde, der evt. også kan tilkøbes prostatamassage, men ikke sex. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 18. Januar, 2023 Aalborg skrev, for 16 minutter siden: Ja. Dem begge, men de er ikke attraktive og den episke massage er udelukkende et langtrukken HJ. Kan se Fie tilbyder sound. Prøvede du det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hedonis 888 Skrevet 18. Januar, 2023 (edited) Aalborg skrev, for 4 timer siden: Ja. Dem begge, men de er ikke attraktive og den episke massage er udelukkende et langtrukken HJ. Ikke dem igen! Til gengæld er Julie i Aalborg både sød og køn og mestrer sit arbejde, der evt. også kan tilkøbes prostatamassage, men ikke sex. Det er for mig ikke relevant om de er attraktive af udseende. Tine er utrolig venlig og tryghedsskabende. Jeg har ikke behov for at fokusere på hendes krop mens jeg ligger med lukkede øjne og nyder behandlingen, men har da været fristet af tanken om at komme tættere på. Det er dog helt udelukket at komme det mere end hvad der tilfældigt opstår når hun fx står lænet ind mod briksen og mine hænder ligger mellem briksens kant og hendes underliv. Der har jeg så med små bevægelser mærket hendes køn - subtilt og meget pirrende. Har også i ophidselse ladet min hånd stryge over hendes lår og bagdel under udløsningen. Det har hun ladet ske, men med bevidstheden om at det kan ske uden at det bliver med hendes krop som objekt for min lyst. (Jeg har været der, hvor jeg spurgte hende om hun kunne finde på at være lettere påklædt eller om jeg måtte bytte rolle med hende og mere af den skuffe. Hun har sine grænser og det er ikke muligt!) Tine har også prostatamassage på kortet. Ja det er nok et langtrukkent HJ, dog med den ret væsentlige detalje, at jeg synes hun mestrer variation i intensitet og indimellem også koncentrerer sig om andre erogene områder. Hendes, altså Tines, store kompetence er, at kunne time seancen meget præcist og opbygge en vild forventning i hele kroppen til en mega tilfredsstillende afslutning. Redigeret 18. Januar, 2023 af Hedonis Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aalborg 13 Skrevet 18. Januar, 2023 Aarhuselsker skrev, for 5 timer siden: Kan se Fie tilbyder sound. Prøvede du det? Hej. Nej jeg blev ikke tilbudt sounds, men hvis du selv medbringer (gerne siliconesounds) så er Julia i Aalborg ikke afvisende for behandlingen, selv om hun tror det gør ondt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 18. Januar, 2023 Aalborg skrev, for 10 minutter siden: Hej. Nej jeg blev ikke tilbudt sounds, men hvis du selv medbringer (gerne siliconesounds) så er Julia i Aalborg ikke afvisende for behandlingen, selv om hun tror det gør ondt Har aldrig prøvet det, andet end vatpinden på veneri klinikken, og det er ingen nydelse Fie tilbyder det står der ved hendes navn. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg