Mook 1812 Skrevet 26. Januar, 2023 Operaelskeren skrev, for 2 timer siden: Meget overrasket at du stadig ville se mig efter første gang Jamen, det er meningen jeg er her for at hjælpe dig/jer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4841 Skrevet 26. Januar, 2023 (edited) JenniferRomantica skrev, for 39 minutter siden: Det var lidt det jeg var inde på med min "mindre heldige mænd har som regel måtte udvikle en personlighed".. Men ja smukke unge mænd er dårligere elskere generelt.. I en anden tråd var der en der spurgte lidt retorisk hvor tit man fik mulighed for at knalde en smuk 19 årig og jeg måtte indrømme at det ALDRIG sker for mig fordi jeg gider ikke dårlig sex.. Der er rigtigt mange der har det som du. Kommer til at tænke på en film-replik med en voksen kvinde der afviser en yngre genert mand med replikken "Sorry... I don't teach" Jeg derimod ELSKER at knalde med unge og/eller uerfarne mænd! Den begejstring de har og når de bliver fuldstændigt hovedløst ivrige, øjnene ruller rundt og de glemmer at trække vejret og bare vil det hele på den halve tid, er noget der hører den pureste ungdom til. Sådan lidt som en høne der har fået hakket hovedet af og bare løber videre - nu med stenhård pik og turpas til hele Tivoli alle de gange man orker, og man behøver slet ikke at tale med dem heller. Bare hæld en cola mere i dem og måske en müslibar og en tissetur, og så een gang til... eller to For mig er det selvfølgelig heller ikke sådan fysisk seksuelt tilfredsstillende på samme måde som en erfaren mand der evner at få mig til at nyde og give mig hen, eller hvor vi gensidigt kan forkæle hinanden og have dybsindige pillow talks og lange flirtende forspil. Det elsker jeg virkelig også, og hælder klart mest til dem! Men heldigvis for os, kan vi jo blande den "cock"tail (høhø) vi hver især foretrækker sådan at det passer helt skræddersyet til os. Jeg er nok sådan seksuelt set og mht. mit sexliv lidt ligesom en Long Island Iced Tea med ekstra cola. Der er lidt af det hele i, i et nøje afstemt blandingsforhold som er: Vodka Rom Gin Tequila Triple Sec 2 x Sweet and sour mix 2 x Cola Citronskive og isterninger. Til mig: Extra cola og evt. uden gin til nød. Synergi effekten af de forskellige typer alkohol er ovenud fantastisk! Hver for sig, ville de blive kedelige i længden Ej nu fik jeg lyst til både sex og en LIIT. For helvede Jen! Du er en af dem jeg ikke må leg med! Så vi må ses snart igen Redigeret 26. Januar, 2023 af Eva Nadine 2 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Miley4pleasure Skrevet 26. Januar, 2023 JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden: Det var lidt det jeg var inde på med min "mindre heldige mænd har som regel måtte udvikle en personlighed".. Men ja smukke unge mænd er dårligere elskere generelt.. I en anden tråd var der en der spurgte lidt retorisk hvor tit man fik mulighed for at knalde en smuk 19 årig og jeg måtte indrømme at det ALDRIG sker for mig fordi jeg gider ikke dårlig sex.. Griner . Du har så meget ret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18172 Skrevet 26. Januar, 2023 Der er du nok beriget med en smule mere tålmod end jeg er.. I hvertfald hvad angår de unge mennesker.. Jeg er tyet til at fravælge dem allerede i annoncen.. Ikke fordi de er dumme eller irriterende eller lignende men simpelthen fordi jeg skal fornemme noget "levet liv" åbenbart for at det fungerer for mig.. Vi burde tage en tur på sådan en rigtig brun bodega med dart og sætte noget liv i stedet.. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2094 Skrevet 26. Januar, 2023 (edited) Møffe skrev, den 23.1.2023 at 09:45: Der findes efterhånden mange videnskabelige studier, der dokumenterer omfattende stigmatisering og diskrimination af både børn, unge og voksne med overvægt Lidt funderinger ... Jeg synes den er lidt dobbelt. Jeg læste afsnittet "Hvordan stigmatiseres mennesker med overvægt" og jeg er stort set helt enig. Alligevel synes jeg der også er sket nogle forandringer 'den anden vej' (til det bedre). Min oplevelse er at overvægt er noget mere accepteret især blandt unge end det var før i tiden, Rigtig mange yngre har et par kilo for meget. Da jeg gik i folkeskolen - for omkring 60 år siden - blev jeg let til moderat overvægtig de sidste år. Jeg blev ubarmhjertigt drillet. Da jeg kom i gymnasiet, blev jeg godt nok ikke drillet, men langt de fleste af drengene var slanke som siv .. det var standarden den gang. Så jeg turde slet ikke nærme mig pigerne ... Alle kæresteparrene, der stod rundt omkring i krogene, husker jeg som begge parter var pænt slanke ... (At jeg så senere har erkendt, at det nok ikke var min overvægt, der var problemet, men derimod nogle mangler omkring mine sociale evner - det er så en anden historie .. ) I dag virker det som om man slet ikke tager dét så tungt mere ... Der er masser af kærestepar - også blandt unge - hvor BMI'en er lidt forskellig mellem de to parter ... Redigeret 26. Januar, 2023 af sneræven 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Signor Cuoco 1878 Skrevet 26. Januar, 2023 Eva Nadine skrev, for 3 timer siden: Der er rigtigt mange der har det som du. Kommer til at tænke på en film-replik med en voksen kvinde der afviser en yngre genert mand med replikken "Sorry... I don't teach" Jeg derimod ELSKER at knalde med unge og/eller uerfarne mænd! Den begejstring de har og når de bliver fuldstændigt hovedløst ivrige, øjnene ruller rundt og de glemmer at trække vejret og bare vil det hele på den halve tid, er noget der hører den pureste ungdom til. Sådan lidt som en høne der har fået hakket hovedet af og bare løber videre - nu med stenhård pik og turpas til hele Tivoli alle de gange man orker, og man behøver slet ikke at tale med dem heller. Bare hæld en cola mere i dem og måske en müslibar og en tissetur, og så een gang til... eller to For mig er det selvfølgelig heller ikke sådan fysisk seksuelt tilfredsstillende på samme måde som en erfaren mand der evner at få mig til at nyde og give mig hen, eller hvor vi gensidigt kan forkæle hinanden og have dybsindige pillow talks og lange flirtende forspil. Det elsker jeg virkelig også, og hælder klart mest til dem! Men heldigvis for os, kan vi jo blande den "cock"tail (høhø) vi hver især foretrækker sådan at det passer helt skræddersyet til os. Jeg er nok sådan seksuelt set og mht. mit sexliv lidt ligesom en Long Island Iced Tea med ekstra cola. Der er lidt af det hele i, i et nøje afstemt blandingsforhold som er: Vodka Rom Gin Tequila Triple Sec 2 x Sweet and sour mix 2 x Cola Citronskive og isterninger. Til mig: Extra cola og evt. uden gin til nød. Synergi effekten af de forskellige typer alkohol er ovenud fantastisk! Hver for sig, ville de blive kedelige i længden Ej nu fik jeg lyst til både sex og en LIIT. For helvede Jen! Du er en af dem jeg ikke må leg med! Så vi må ses snart igen Skønt skriv om unge og ældre elskere. Jeg hører til sidstnævnte og kan kun rose pigerne her i tråden for deres gode smag. Men hvad med selve "the tea" i din opskrift på Long Island Iced Tea? Er den ikke smuttet i korrekturen? Eller er det bare mig der misforstår det hele som en anden korrektur-kneppende skriverkarl? Knep til side. Jeg synes altså det lyder som en interessant glas te.:) og håber at få verificeret opskriften, selv om vi nu er på kanten af emnet og utroskab imod tråden. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Signor Cuoco 1878 Skrevet 26. Januar, 2023 JenniferRomantica skrev, for 28 minutter siden: Der er du nok beriget med en smule mere tålmod end jeg er.. I hvertfald hvad angår de unge mennesker.. Jeg er tyet til at fravælge dem allerede i annoncen.. Ikke fordi de er dumme eller irriterende eller lignende men simpelthen fordi jeg skal fornemme noget "levet liv" åbenbart for at det fungerer for mig.. Vi burde tage en tur på sådan en rigtig brun bodega med dart og sætte noget liv i stedet.. Good news...very good indeed..:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mook 1812 Skrevet 26. Januar, 2023 Eva Nadine skrev, for 3 timer siden: For mig er det selvfølgelig heller ikke sådan fysisk seksuelt tilfredsstillende på samme måde som en erfaren mand der evner at få mig til at nyde og give mig hen, eller hvor vi gensidigt kan forkæle hinanden og have dybsindige pillow talks og lange flirtende forspil. Det elsker jeg virkelig også, og hælder klart mest til dem! For mig er der både unge mænd og ændre mænd, jeg gerne vil k……. med, for der er jo både st….. og st…….. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Din danske Girl Next Door 334 Skrevet 26. Januar, 2023 Kære @Naboen Selvfølgelig er det dejligt, når der kommer en skøn mand ind ad døren - men de kommer heldigvis i alle højder & drøjder. Personligt, går jeg først og fremmest op i vedkommendes pli, adfærd, attitude og at man er velsoigneret. Så betyder udseende mindre - noget af det bedste sex jeg har haft på PG, har både været med mænd i alderen 50+ og/eller dem med lidt ekstra på sidebenene De første sekunder og indtryk er som udgangspunkt afgørende for mig. Et såkaldt 'lækkert' udseende kan aldrig opveje en uforskammet adfærd. I så fald bliver det et pænt nej tak fra min side, six-pack eller ej 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Naboen 593 Skrevet 26. Januar, 2023 Jeg har ikke været så aktiv i min egen tråd , det der arbejde har taget alt for meget af min fritid Men tusinde tak for alle jeres fine indlæg , jeg er i den grad blevet klogere og de dage man lære noget , dem skal man tage kærkomment imod. Jeg syntes i alle har holdt en fremragende tone herinde , mand som kvinde og jeg sætter stor pris på jeres svar. Jeg er nu godt klar over at jer skønne GP´er der er herinde , i er velformulerede , gode til at se tingene i det større perspektiv og så er jeg altså KÆMPE fan af tråde hvor Alvoren bliver blandet med lidt humor , bare jeres snakke om Brune værtshuse , drinks og kolde genstande , det gør bare at jeg godt gider sidde til bords med jer over et par genstande bare for de sjove timers skyld ... Dette skal ikke tages som et STOP med at komme med gode råd , historier og andet , men ville bare sige tak for jeres deltagelse indtil videre 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4841 Skrevet 26. Januar, 2023 @Signor Cuoco Der er slet ikke te i LIIT, men det ligner iste og smager næsten ligesådan https://www.allrecipes.com/recipe/228491/the-real-long-island-iced-tea/ 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Signor Cuoco 1878 Skrevet 26. Januar, 2023 Eva Nadine skrev, for 11 minutter siden: @Signor Cuoco Der er slet ikke te i LIIT, men det ligner iste og smager næsten ligesådan https://www.allrecipes.com/recipe/228491/the-real-long-island-iced-tea/ Igen oplyst til et højere niveau. Jeg takker og bukker. Ja, hvorfor ødelægge den dejlige sprut med te?? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2207 Skrevet 26. Januar, 2023 sneræven skrev, for 4 timer siden: Lidt funderinger ... Jeg synes den er lidt dobbelt. Jeg læste afsnittet "Hvordan stigmatiseres mennesker med overvægt" og jeg er stort set helt enig. Alligevel synes jeg der også er sket nogle forandringer 'den anden vej' (til det bedre). Min oplevelse er at overvægt er noget mere accepteret især blandt unge end det var før i tiden, Rigtig mange yngre har et par kilo for meget. Da jeg gik i folkeskolen - for omkring 60 år siden - blev jeg let til moderat overvægtig de sidste år. Jeg blev ubarmhjertigt drillet. Da jeg kom i gymnasiet, blev jeg godt nok ikke drillet, men langt de fleste af drengene var slanke som siv .. det var standarden den gang. Så jeg turde slet ikke nærme mig pigerne ... Alle kæresteparrene, der stod rundt omkring i krogene, husker jeg som begge parter var pænt slanke ... (At jeg så senere har erkendt, at det nok ikke var min overvægt, der var problemet, men derimod nogle mangler omkring mine sociale evner - det er så en anden historie .. ) I dag virker det som om man slet ikke tager dét så tungt mere ... Der er masser af kærestepar - også blandt unge - hvor BMI'en er lidt forskellig mellem de to parter ... Ja det samme i min skoletid for 40år siden -blev drillet med overvægt, briller mm. de første år -indtil jeg blev træt af det -og begyndte, at tag uden om dem der drillede og klemme -det blev de så træt af -at jeg slap for mobberriget;-) de sidste år. Men i dag er det mange flere overvægtige og det er måske på overfladen mere acceptabel -og mange står frem -og viser sig på sociale medier mm. men jeg er enig i det er dobbelt -og det er det jo mange ting der er f. eks. lige løn for samme arbejde lige meget køn -det er flere mænd i lederjob... ytringsfrihed vs. god opførsel... mange ting bliver retfærdiggjort som slet ikke er retfærdigt, og aldrig bliver det... Jeg har været på en arbejdsplads -hvor jeg havde en kollega der var svært overvægtigt -til konferencerne -blev hun afbrudt, når hun sagde noget -og folk talt sammen, så man havde svært ved, at høre det hun sagde -det skete mange gange -og hun sagde mange gode og rigtige ting... Jeg havde det meget dårligt over, at være vidne til sådan noget -og gjorde opmærksom på det overfor flere af mine kollegaer og endda lederen -som godt kunne se det var noget om det -men aldrig gjorde noget ved det -eller i talesatte det. til sidst endte det med hun blev tavs -og bare sad, og så ud i luften... Jeg har forsøgt at opmuntre hende, og tale om det -men jeg blev ikke lukket ind. Jeg rejste kort tid efter. Men jeg glemmer det aldrig! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2094 Skrevet 27. Januar, 2023 (edited) Eva Nadine skrev, den 24.1.2023 at 17:49: Altså... skal jeg vælge imellem en mand der ligner en hest der har været ild i som er blevet slukket med en havelåge og en selvfed sociopat der er den smukkeste mand jeg nogensinde har set, så vil jeg helt klart foretrække den første! Eva Nadine skrev, den 24.1.2023 at 17:49: Når mænd er lidt for lækre udenpå (og de ved det) er der altså også en tendens til at de ikke gør sig lige så umage med at finde ud af hvordan vores knapper sidder... Jeg synes jeg har hørt det flere steder ... Tror en del af de 'lækre' mænd mest er "Een af Gutterne" og går mere op i sport og biler og i at 'score' piger for status eller fornøjelse. De interesserer sig ikke særligt for piger, og når de går ind i et forhold, er det nogle gange mest for at få 'service-personale'. Jeg kender et par kvinder på nært hold der har været nogle ture igennem med den type mænd. Een af dem var en pige jeg for alvor var brændt alvorligt lun på for snart en del år siden. Vi havde en del sammen, men når jeg kom til sex, fornemmede jeg - og hun signalerede også - at der nok ikke var de store chancer ... En gang vi forsigtigt havde bragt emnet på bane, sagde hun, hun var mest til "Karl-Smart-Her-Kommer-Jeg typer" OK, hun "benchede" mig i nogle år, og det gør mig nu ikke så meget ... Vi fungerede godt som kammerater og holdt en god kontakt on / off, så jeg kan såmænd sagtens leve med det ikke blev til mere ... Men det er da en frustration, at vi der ikke er så langt fremme i skoene, tit bliver "friend-zone't" til fordel for "Karl-Smart" affærer ... Den er kompliceret .. Den anden vej rundt er dét problem ikke så udtalt ... Forstået sådan, at de kønne piger såmænd for det meste er søde ... De er generelt hverken kolde eller ligeglade, er min erfaring både fra 'den virkelige verden' og GP-verdenen ... Men det giver selvfølgelig ikke sex 'ude i virkeligheden' ... vi mere 'beskedne' typer tør ikke rigtig lægge an på dem (det er nok også noget med 'drenge-hierarkiet') Redigeret 27. Januar, 2023 af sneræven 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
yrghh 1592 Skrevet 27. Januar, 2023 Eva Nadine skrev, for 18 timer siden: @Signor Cuoco Der er slet ikke te i LIIT, men det ligner iste og smager næsten ligesådan https://www.allrecipes.com/recipe/228491/the-real-long-island-iced-tea/ Det er en fantastisk drink. Alle mennesker bliver en lille smule bedre, når jeg har fået et par stykker af dem "I drink tea all the time. I know what I'm doing!" 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
yrghh 1592 Skrevet 28. Januar, 2023 Din danske Girl Next Door skrev, den 26.1.2023 at 21:36: six-pack eller ej Haha, Jeg forestiller mig en Channing Tatum type, der kommer ind med en sixpack Budweiser i hånden. Lyner bukserne op, åbner en øl, peger på skridtet og siger: "Time to make some money, baby" Klart man som GP ville blive en lille smule irriteret og afvisende, for han kunne jo godt have budt på en øl - også selv om det var Budweiser. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Francois 1270 Skrevet 31. Januar, 2023 JenniferRomantica skrev, den 26.1.2023 at 19:27: Vi burde tage en tur på sådan en rigtig brun bodega med dart og sætte noget liv i stedet.. Hvis der også er mulighed for en pot sko'mar billard , så er jeg sååååå meget på!!! Kald og jeg vil være der!!! /Francois Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2094 Skrevet 1. Februar, 2023 Francois skrev, den 31.1.2023 at 19:38: Hvis der også er mulighed for en pot sko'mar billard , så er jeg sååååå meget på!!! Kald og jeg vil være der!!! /Francois Jeg ku' osse godt tænke mig at se Jennifer og Eva i fuld udfoldelse ... M-e-n nok ikke på et brunt værtshus ... Jeg ka' ikke li' øl ... Og dart og sko'mar billard er nok en dårlig idé ... Da jeg på grund af grøn stær er halvblind på det ene øje og næsten blind på det andet ... Så både dart-pilene og billard-køen ville nok havne de helt forkerte steder ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg