Mook 1752 Skrevet 22. Januar, 2023 sexes skrev, for 1 time siden: Er ikke helt klar over hvorfor du interesserer dig for gp'er menninger om dit udseende, Jeg tror han er som person ikke ligeglad hvad andre synes og inkl. andres følelse - og det sætter jeg stor pris på. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mook 1752 Skrevet 22. Januar, 2023 sexes skrev, for 1 time siden: Det som interesserer dem mest er penge, respekt, penge, hygiejne, og penge Jeg tror ikke jeg er den person du taler om. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2203 Skrevet 22. Januar, 2023 Pianistinden skrev, for 4 timer siden: Det du siger er, at man kan betale sig fra at være svært overvægtig, usoigneret og idiot? Er det dine personlige oplevelser du beskriver? Knus -Nej -det kunne du sikkert nemt forstille dig om mig -men har rent faktisk Set /talt med en del -som har fortalt -hvad de er bleven budt -for, at have sex med en af disse skruppelløse typer -som er totalt ligeglad med pigen -bare de får deres lyst styret... -Og nogen af dem har også taget i mod pengene mange penge... -Jeg har ikke den slags penge -og ved godt hvordan, man opføre sig overfor en kvinde, Er ikke overvægtig (længere) idiot kun for dig skatpi;-) Knus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest sexes Skrevet 22. Januar, 2023 Mook skrev, for 1 time siden: sexes skrev, for 3 timer siden: Det som interesserer dem mest er penge, respekt, penge, hygiejne, og penge Jeg tror ikke jeg er den person du taler om. Nej det har du fuldstændig ret i, det var mere generelt, men mook kan du så ikke nævne 3 ting, du som gp synes er mere vigtig, jeg nysgerrig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2203 Skrevet 23. Januar, 2023 Om overvægt, stigmatisering og diskrimination Vægtstigmatisering har negative konsekvenser for den psykiske, sociale og fysiske sundhed hos mennesker med overvægt. Der findes efterhånden mange videnskabelige studier, der dokumenterer omfattende stigmatisering og diskrimination af både børn, unge og voksne med overvægt (2 og 3). Denne stigmatisering bunder ofte i stereotypiske fordomme om mennesker med overvægt, der tillægges en lang række negative egenskaber, som for eksempel at de er dumme, dovne, viljesvage, sløsede, uhygiejniske og mangler selvdisciplin og viljestyrke (4). Ofte identificeres den stigmatiserede person udelukkende ud fra sit stigma, dvs. at andre kun ser stigmaet og ikke individet. Men hvor nogle stigma er “usynlige” eller i mange sammenhænge kan skjules (f.eks. arbejdsløshed), er overvægt et meget synligt stigma, som individet altid bærer med sig. Hvis man vil læse mere: https://www.ncfo.dk/om-forskning/overordnede-forskningstemaer/krop-og-sind/om-overvaegt-og-stigmatisering/ 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oros 490 Skrevet 23. Januar, 2023 Jeg præsenterer mig altid med alder, højde og vægt. Så har sælger mulighed for at sige til eller fra. Jeg er aldrig blevet afvist på det grundlag. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mook 1752 Skrevet 23. Januar, 2023 sexes skrev, for 11 timer siden: men mook kan du så ikke nævne 3 ting, du som gp synes er mere vigtig, jeg nysgerrig Altså har du ikke læst @Bigstok beskrev ? Læs hans skriv, så ved du hvad det er mere og præcis generelt, hvad folk synes når der er tale om”en gæs og opførsel” — og hvis du kun gerne vil høre min mening - så vent til jeg får tid senere i aften 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mook 1752 Skrevet 23. Januar, 2023 Mook skrev, for 1 minut siden: Altså har du ikke læst @Bigstok beskrev ? Læs hans skriv, så ved du hvad det er mere og præcis generelt, hvad folk synes når der er tale om”en gæs og opførsel/opførelse” — og hvis du kun gerne vil høre min mening - så vent til jeg får tid senere i aften 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Naboen 590 Skrevet 23. Januar, 2023 sexes skrev, den 22.1.2023 at 19:27: Er ikke helt klar over hvorfor du interesserer dig for gp'er menninger om dit udseende, det dig som køber et samvær af hende, ikke omvendt. Det som interesserer dem mest er penge, respekt, penge, hygiejne, og penge Altså .. hvorfor jeg tænker over deres meninger , det er ganske simpelt , trods jeg aflevere en større elle mindre sum penge , så er det stadig en sexuel akt imellem to mennesker og så skulle den ene part jo helst ikke føle at det "bare" er nogle sedler på bordet. Jeg kan faktisk godt lide at der er en god Dialog inden jeg skal nyde eller yde og havde jeg råd , så betalte jeg skam gerne for middagen før med dertil hørende vin eller hvad der måtte ønskes at drikke, bare for at nyde selskabet og få den der "Kæreste oplevelse" men hvis det er tilfældet , så stikker Budgettet jo helt af, jeg er jo trods alt kun håndværker . Håber mit svar gjorde dig lidt klogere på MIN tilgang til min ageren med en GP 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest sexes Skrevet 23. Januar, 2023 Naboen skrev, for 2 timer siden: Håber mit svar gjorde dig lidt klogere på MIN tilgang til min ageren med en GP Ja det gjorde det, synes det interessant den forskel det er på os kunder, man hører jo den her med at det alle som kan være kunde, men det jo bare ens arbejde som bliver nævnt. Den tilgang kunder har til købesex er mere interessant. Vi 2 er meget forskellige, en middag før sex gad jeg ikke, slet ikke, det har jeg slet ikke tålmodighed til. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2203 Skrevet 23. Januar, 2023 Naboen skrev, for 2 timer siden: Altså .. hvorfor jeg tænker over deres meninger , det er ganske simpelt , trods jeg aflevere en større elle mindre sum penge , så er det stadig en sexuel akt imellem to mennesker og så skulle den ene part jo helst ikke føle at det "bare" er nogle sedler på bordet. Jeg kan faktisk godt lide at der er en god Dialog inden jeg skal nyde eller yde og havde jeg råd , så betalte jeg skam gerne for middagen før med dertil hørende vin eller hvad der måtte ønskes at drikke, bare for at nyde selskabet og få den der "Kæreste oplevelse" men hvis det er tilfældet , så stikker Budgettet jo helt af, jeg er jo trods alt kun håndværker . Håber mit svar gjorde dig lidt klogere på MIN tilgang til min ageren med en GP Har du prøvet "Tinder"/andre kontaktformidler? du lyder som om du virkelig trænger til en kæreste... Men hvorfor købe sig til det -når det ikke kun er sex du går efter? Ved naturligvis ikke hvilke piger du besøger, men dem jeg besøger har for travlt til, at gå i byen med kunderne -medmindre du betaler dem "big time" for det -den tid de bruger på det -kan de nå, at tjene en del... Har alligevel før inviterede en pige på en tur -det varede ikke længe inden hun stressede -og var urolig -hun tjekkede ved mutter på sms -om hun nu måtte afvise en masse kunder i mens... -og det var slet ikke hyggeligt... -Efter 1 time kørte jeg sgu hende tilbage igen -og fik aldrig sexet med hende efter -da min lyst var totalt væk til hende. Når det så er sagt var det næsten den måde jeg fik min kone på -da hun havde taget fri en eftermiddag -fra massagebutikken -og hun brugte ikke tid på at tjekke, andet end mig;-) og det var også vældig hyggeligt -jeg havde så fået massage der et par gange før af hende -så vi kendte hinanden lidt... (vi har været gift i 10 år nu til efteråret) Hun er thai (har aldrig været gp) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Larschristian 789 Skrevet 24. Januar, 2023 Naboen skrev, for 9 timer siden: Jeg kan faktisk godt lide at der er en god Dialog inden jeg skal nyde eller yde og havde jeg råd , så betalte jeg skam gerne for middagen før med dertil hørende vin eller hvad der måtte ønskes at drikke, bare for at nyde selskabet og få den der "Kæreste oplevelse" Du er lidt ude på et side spor i min verden. så længe du betaler for de taler spiser med dig vil det altid kun være pga. af dine penge. giver @Møffe ret. det du savner er nok en kæreste med ægte følelser og det for du ikke hos en GP. Sorry to say. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mook 1752 Skrevet 24. Januar, 2023 Larschristian skrev, for 4 timer siden: giver @Møffe ret. det du savner er nok en kæreste med ægte følelser og det for du ikke hos en GP. Sorry to say. Altså, det var så tydeligt og konkret hvad der blev nævnt med hans ønsker( @Naboen kun to ting) Dermed på det konkrete niveau talemåder kan det ikke gøre så umuligt for jer mænd at forstå, vel ? Som I også ved, at et kæresteforhold indebærer mange ting — og som vi altid enige om, at mennesker er forskelligt( forenser,former og autisme osv.) Med de mange grunde er jeg derfor som GP - og det var en af de grunde er mio.af jer mænd er som købesex. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Larschristian 789 Skrevet 24. Januar, 2023 Mook skrev, for 42 minutter siden: Altså, det var så tydeligt og konkret hvad der blev nævnt med hans ønsker( @Naboen kun to ting) Dermed på det konkrete niveau talemåder kan det ikke gøre så umuligt for jer mænd at forstå, vel ? Som I også ved, at et kæresteforhold indebærer mange ting — og som vi altid enige om, at mennesker er forskelligt( forenser,former og autisme osv.) Med de mange grunde er jeg derfor som GP - og det var en af de grunde er mio.af jer mænd er som købesex. Er ikke helt med på hvad du mener. nu er der ikke millioner af mænd der køber sex i dk faktisk kun ca. 15 % af mænd mellem 18-65 ved ikke hvor mange det er så ja da vi er så forskellige og det hilser jeg da velkommen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4840 Skrevet 24. Januar, 2023 (edited) @Naboen Det er nok lige så forskelligt fra den ene sexarbejder til den anden hvilken type gæster eller kunder de foretrækker, som det er for folk ude i virkeligheden Jeg vil mene at hvis man vælger at være sexarbejder, har man måske endda en tendens til at være lidt mere fleksibel end de fleste. Og dem der også tager imod mænd de slet ikke har lyst til, bliver jo kompenseret økonomisk. Det er formentlig i høj grad det der er den primære motivationsfaktor for størstedelen af de kvinder der sælger sex i en eller anden grad. Jeg har ret ofte skrevet om at de aktive af pigerne på Eroguide slet ikke tilnærmelsesvist repræsenterer den gennemsnitlige eller typiske sexarbejder. Dem du hører fra herinde har svar der ikke rigtigt kan bruges "generelt" vil jeg mene. Selv dem af os der har en høj eller meget høj grad af arbejdsglæde, vil jeg mene har det til fælles at vi på en eller anden måde er bedre i stand til at servicere "de fleste". Ikke os alle, naturligvis. En del af Eroguides piger er noget mere selektive med deres gæster og kunder end gennemsnittet. Nogle er ekstremt selektive. Tænk også på at en af fordelene ved at være sexarbejder er at vi knalder med alle mulige forskellige mænd. Så betyder det ikke så meget hvem det er, for der kommer jo en anden om lidt eller i morgen eller i næste uge. Jeg tror mange af os godt kan li' diversiteten, og måske tilmed det at vi ikke rigtigt ved hvilken størrelse/type/alder/osv. den næste er. I skøn blanding med dem vi kender i forvejen hvor vi ved hvad der venter os. Det er altså ikke at kimse af. I særdeleshed ikke dem af os der tænder bredt eller let. For mig personligt er/var en yndlings-gæst ikke en bestemt type. Som i overhovedet ikke. Hverken fysisk eller hvad angår personlighed. Personligt kan jeg LANGT nemmere finde begejstringen frem for en mand jeg ikke umiddelbart fysisk er tiltrukket af, men som alligevel har "et eller andet" der gør at jeg har lyst til at vi skal være nøgne og intime, end en gudesmuk mand der niver mig i brystvorten f.eks. Altså... skal jeg vælge imellem en mand der ligner en hest der har været ild i som er blevet slukket med en havelåge og en selvfed sociopat der er den smukkeste mand jeg nogensinde har set, så vil jeg helt klart foretrække den første! Ok indrømmet... jeg ville også knalde ham den anden. Men HAM ville jeg kun gide at knalde med een gang. Der er altså ikke ret mange mænd jeg ikke gad knalde bare en enkelt gang, hvis de var nyvaskede og det var i mine yngre dage. Men bevares... de findes da. Hvis de betalte mig for det, var der endnu færre. Nogle af dem læser måske med her Nutildags plukker jeg ganske enkelt bare kun de allerbedste ud. Det er dog sjældent udseendet der afgør hvem der bliver plukket. Og derfor tror jeg aldrig at jeg går helt og aldeles på pension som sexarbejder, når nu jeg kan nøjes med "Senior ordning" Når mænd er lidt for lækre udenpå (og de ved det) er der altså også en tendens til at de ikke gør sig lige så umage med at finde ud af hvordan vores knapper sidder... eller hvad siger I piger? Er det sandt at jo mere attraktive mænd er (objektivt set), jo dårligere er de til kvindekropshåndtering? Jeg synes at mænd der er lidt underspillede er de bedste elskere. Dem med oppustede personligheder er sgu lidt tamme. De bliver så til gengæld bedre med alderen når de finder ud af at de ikke bliver inviteret igen bare fordi de ser godt ud. Altså medmindre de betaler! Men ingen regel uden undtagelser, naturligvis... så hvis vi skal generalisere lidt... er I så enige, kære kolleger? Er mænd dårligere elskere hvis de er lidt for lækre udenpå? Og omvendt? Kærligst, Eva Redigeret 24. Januar, 2023 af Eva Nadine 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4417 Skrevet 24. Januar, 2023 Eva Nadine skrev, for 55 minutter siden: Når mænd er lidt for lækre udenpå (og de ved det) er der altså også en tendens til at de ikke gør sig lige så umage med at finde ud af hvordan vores knapper sidder... Sjovt nok synes jeg, at det meget ofte er på præcis samme måde med piger/kvinder. At ordet Optifuck er kommet til verden, tyder på, at jeg ikke er den eneste, der har det sådan. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4840 Skrevet 24. Januar, 2023 (edited) Den_glade_amatør skrev, for 26 minutter siden: Sjovt nok synes jeg, at det meget ofte er på præcis samme måde med piger/kvinder. At ordet Optifuck er kommet til verden, tyder på, at jeg ikke er den eneste, der har det sådan. Har ikke hørt/læst ordet Optifuck før i dag! Godt udtryk. Og så kan jeg sætte flueben ud for "Lær noget nyt i dag" på min 2do liste. Tak! Nu kan jeg se Netflix med god samvittighed Når man googler "Optifuck" er det næst øverste hit på Google i øvrigt tråde fra Eroguide, hvor det ældste indlæg med ordet vist er fra 2017. Det øverste hit på Google er noget med Minecraft Redigeret 24. Januar, 2023 af Eva Nadine Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mook 1752 Skrevet 24. Januar, 2023 Eva Nadine skrev, for 1 time siden: Er det sandt at jo mere attraktive mænd er (objektivt set), jo dårligere er de til kvindekropshåndtering? Det er helt korrekt. Men are more moral than they think, and far more immoral than they can imagine 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Miley4pleasure Skrevet 25. Januar, 2023 Bigstok skrev, den 22.1.2023 at 12:58: Jeg har spurgt et par af pigerne på nogle af mine første besøg om lidt af det samme i hyggetiden efter sexen og før tiden løb ud. Er nemlig heller ikke ligefrem guds gave til kvindekønnet rent fysisk. Er ikke overvægtig, men ligner en lasket datalogistuderende, som burde være spærret inde på DTU for bestandig. Det korte af det lange: Tror de fleste piger er meget lidt interesserede i deres kunders ydre. Det der prioriteres er at man: 1) Er velsoigneret 2) Er høflig 3) Er punktlig og overholder aftaler 4) Betaler ved Kasse 1 og ikke prutter om prisen What he said ❤️ jeg er meget kræsen med mine potentielle gæsters personlighed. Opfanger jeg den mindste snert af arrogance eller ubehageligheder vil jeg hellere bede vedkommende gå. Det bliver ikke en god oplevelse alligevel så. Er du da tværtimod en velsoigneret gentlemen, betyder dit udseende intet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den lille frøken 1402 Skrevet 26. Januar, 2023 (edited) Vi kan da sagtens lade som om udseende ikke betyder noget. Men det gør det. Det betyder ikke ALT og charme og glimt i øjet og en dejlig personlighed kan opveje rigtig meget. Nærmest helt dække over at udseendet ikke er attraktivt. Men selvfølgelig har udseende da noget at sige. Kan man udføre akten på trods af at man ikke er tiltrukket? Ja da. Nogle bedre end andre. Men når jeg eks læser " anmeldelser" eller måske nærmere devalueringer af GP 'er herinde hvor sexkøbere devaluerer kvinden de lige har haft sex med og synes hun var uengageret og hvor " kemien" ikke rigtig spillede, så tænker jeg i mit stille sind : tja hun har nok ikke følt sig tiltrukket af dig. Måske har hun ovenikøbet følt sig frastødt og ikke formået at skjule det. Hygiejne ER altafgørende. Det er der ingen tvivl om. Og personlighed betyder virlelig meget. Men at påstå at udseende intet har at sige, sådan som det postuleres her, det kan jeg simpelthen ikke tro på. Selv er jeg en god skuespiller. Men hvis der kom en radmager mand eller omvendt en voldsomt og svedende overvægtig mand på besøg, så hører mit skuespil talent op. Det kan jeg simpelthen ikke. Og jeg tror ikke jeg er SÅ meget anderledes end andre kvinder. Men men men udseende er ikke alt hvis man også skal tale sammen. Jeg opdager eks ikke nødvendigvis personligheden hos en smuk mand jeg føler mig tiltrukket af der kommer og knalder uden at sige så meget. Jeg havde eks en elsker jeg mødtes med en del gange som var god i sengen og attraktiv men som jeg fandt ud af var totalt usympatisk i hans holdninger. Det fandt jeg først ud af efter noget tid og der faldt tiltrækningen så også fra min side og relationen ophørte. For personligheden overskyggede udseendet og den " indre grimhed" overshinede den ydre skønhed. Og fra at være fysisk tiltrukket af manden blev jeg faktisk frastødt. Derfor betyder BÅDE udseende og personlighed noget. Men kan hver især overshine hinanden. Redigeret 26. Januar, 2023 af Den lille frøken 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mook 1752 Skrevet 26. Januar, 2023 Den lille frøken skrev, 1 time siden: Kan man udføre akten på trods af at man ikke er tiltrukket? Udseendet betyder ikke så meget for mig, også selvom jeg godt ved at folk med et smukt udseende har bedre mentalt. Det er mere vigtigere for mig at se på en kunde er øjnene, når jeg åbner døren for en kunde - og når hans øje ikke virker på mig, kan det bare være lige meget. Det vil ikke tage mere end fem sek.for min hjerne at beslutte om, hvilke en personlighed han er som. Om det vil blive en god eller dårlig og bedre oplevelse hos mig i den time der foregår, kommer jeg ikke til at vide — det skal jo nemlig gå begge vej ! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Operaelskeren 133 Skrevet 26. Januar, 2023 @Mook jo mere du skriver i denne tråd, jo mere bange bliver jeg for dig Jeg tænker hele tiden hvordan jeg bryder alle dine "regler" Men tak for dine tanker omkring emnet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mook 1752 Skrevet 26. Januar, 2023 (edited) Operaelskeren skrev, for 53 minutter siden: @Mook jo mere du skriver i denne tråd, jo mere bange bliver jeg for dig Jeg tænker hele tiden hvordan jeg bryder alle dine "regler" Men tak for dine tanker omkring emnet. Skal du ikke blive Reglerne står der jo i min annonce, og der ikke er særlig mange Det her er det jo bare min kommentar om, hvordan vi reagerer på en kunde når vi møder en som uforventet kunde i døren- og hvordan den person skal behandles, som trådstarter. - og hey vi har jo kunnet kigge på hinanden i øjnene, og du kunne komme og være hos mig så meget du kan og har lyst til, og hvad er det nu du er bange for Redigeret 26. Januar, 2023 af Mook 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Operaelskeren 133 Skrevet 26. Januar, 2023 Jeg har misforstået emnet angående nye kunder. Troede det var kunder generelt. Meeen kan godt huske vores første møde. Det var intet mindre end en fiasko. Meget overrasket at du stadig ville se mig efter første gang. Måske burde jeg besøge dig lidt oftere, siden du er sådant et sødt menneske 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18128 Skrevet 26. Januar, 2023 Eva Nadine skrev, den 24.1.2023 at 17:49: Når mænd er lidt for lækre udenpå (og de ved det) er der altså også en tendens til at de ikke gør sig lige så umage med at finde ud af hvordan vores knapper sidder... eller hvad siger I piger? Er det sandt at jo mere attraktive mænd er (objektivt set), jo dårligere er de til kvindekropshåndtering? Jeg synes at mænd der er lidt underspillede er de bedste elskere. Dem med oppustede personligheder er sgu lidt tamme. De bliver så til gengæld bedre med alderen når de finder ud af at de ikke bliver inviteret igen bare fordi de ser godt ud. Altså medmindre de betaler! Men ingen regel uden undtagelser, naturligvis... så hvis vi skal generalisere lidt... er I så enige, kære kolleger? Er mænd dårligere elskere hvis de er lidt for lækre udenpå? Og omvendt? Det var lidt det jeg var inde på med min "mindre heldige mænd har som regel måtte udvikle en personlighed".. Men ja smukke unge mænd er dårligere elskere generelt.. I en anden tråd var der en der spurgte lidt retorisk hvor tit man fik mulighed for at knalde en smuk 19 årig og jeg måtte indrømme at det ALDRIG sker for mig fordi jeg gider ikke dårlig sex.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg