Hop til indhold
Guest Gladforpir

BBT - buttet, barmfager thai

Recommended Posts

arh crap altså. Overskriften tiltræk mig, klikker på linket. Lige noget for mig.

ej altså. Det er jo på Falster, @Gladforpir! Det havde været godt at se "Nykøbing F." i overskriften.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gladforpir
Harran skrev, for 3 timer siden:

arh crap altså. Overskriften tiltræk mig, klikker på linket. Lige noget for mig.

ej altså. Det er jo på Falster, @Gladforpir! Det havde været godt at se "Nykøbing F." i overskriften.

DK er et bette land, så sadl du bare Jernhesten :-) 

Har kørt flere gange 3 timer til Midtjylland for at bedække Emmy i alle huller - gør det gerne igen, hvis hun kommer tilbage i DK :-)

Nykøbing fremgår ikke af annonceteksten, så det mente jeg ikke, jeg kunne afsløre....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gladforpir skrev, for 20 timer siden:

Nykøbing fremgår ikke af annonceteksten, så det mente jeg ikke, jeg kunne afsløre....

FYI, @Gladforpir så oplyser hun både postnummer for Nykøbing F og skriver Lolland-Falster i annoncen. Og selvfølgelig kan du afsløre hvilken by en GP holder til i, sålænge du ikke giver en fuld adresse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...