Hop til indhold
Nikolaj K

Vil så gerne besøge June, men …

Recommended Posts

Jeg skal lige af med noget. Som overskriften siger, så vil jeg simpelthen så gerne besøge June i Arhornsgade. Jeg ELSKER blow overalt på jorden men jeg er så bange for at redde mig en kønssygdom med hjem, da hun sutter uden gummi (hvilket jeg normalt er helt vild med). Jeg er nødt til at høre jer om min frygt har gang på jord, eller om jeg bare er paranoid? :unsure:

Jeg vil meget gerne høre jeres meninger, men please, vær søde i jeres kommentarer. Jeg vil virkelig have svært ved nedladende eller angribende kommentarer :mellow:

Redigeret af Nikolaj K
Mere

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tænker da du bare skal høre hende om du ikke kan få blow need gummi. 
Personligt ville jeg heller aldrig få økoblow af en gp, så han fuldt ud følge dig. 
Når det så er sagt tror jeg ikke risikoen er særligt stor, men why risk it.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest henlan

Har skrevet sammen med June. Hun virker ualmindeligt sød og rar, så jeg ville nok tage chancen. Modtageren af oralsex er nok den, der er i mindst risiko for sygdom. Noget værre ser det ud for den, der lægger mund til. Føler du dig meget usikker, så tag et kondom med.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest sexes

Blow med kan også være godt hvis hun er god, og hos mange også billigere

Køb nogle kondomer, som ikke klemmer om pikken, kan være en god ide

Del dette indlæg

Link til indlæg
sexes skrev, for 42 minutter siden:

Blow med kan også være godt hvis hun er god, og hos mange også billigere

Køb nogle kondomer, som ikke klemmer om pikken, kan være en god ide

Enig ift. blow med. Smukke og dejlige Nicole Bülow, @Din danske Girl Next Door, er den eneste GP, der nogensinde har fået mig til at komme under blow MED gummi. Hold kæft hvor er hun mester til at sutte :P Det samme kan jeg også sige om @VictoriaDavinci, som var “min” faste GP’er inden hun desværre stoppede - hun har godt nok også givet mig nogle uforglemmelige ture :P
Så det kan sagtens være virkelig vidunderligt, selvom det er med regnfrakke (og så kan du oven i købet gå hjem med ro i maven ;))

Redigeret af Amagerdreng83
Tilføjelse

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nikolaj K skrev, for 15 minutter siden:

tror I at June ville blive “frastødt” eller synes jeg er underlig hvis jeg spørger om blow med gummi?

Nej, det kan jeg slet ikke forestille mig. Det er et meget uskyldigt spørgsmål også (eller måske især) sammenlignet med de vilde spørgsmål som GP'erne i øvrigt får.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest henlan
Nikolaj K skrev, 1 time siden:

@lckc, @henlan, @sexes, @Amagerdreng83

tusind tak for jeres svar, tror I at June ville blive “frastødt” eller synes jeg er underlig hvis jeg spørger om blow med gummi?

Jeg tror, at June vil blive glad, når du sådan viser interesse for jeres helbred.:)

Redigeret af henlan

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...