Hop til indhold

Recommended Posts

mgcharlie skrev, for 19 minutter siden:

Det forside billede faldt jeg ligeledes for, men billede 2 ............. Uha ser unægtelig ikke rask ( sund ) ud, så nej, ikke noget jeg har lyst til

Enig i, at lige det billede skiller sig ud fra de øvrige, men er ikke enig, at hun ser syg ud på det billede, tænker det nok er sådan hun ser ud, når ikke der er tale om proff billeder. Men du har altså ikke besøgt hende?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har også kig på charmen i de billeder.

Jeg har slet ikke tænkt syg i forbindelse med billede 2, men har set det som en naturlig pige med et skælmsk smil.

og nej, jeg har ikke besøgt, så hører gerne om erfaringer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hr_T skrev, den 24.1.2023 at 09:18:

Har også kig på charmen i de billeder.

Jeg har slet ikke tænkt syg i forbindelse med billede 2, men har set det som en naturlig pige med et skælmsk smil.

og nej, jeg har ikke besøgt, så hører gerne om erfaringer.

Prøvede i sidste uge både at skrive og ringe, men ingen svar. Da jeg ringede gik den direkte på autosvar. Undrer mig, at hun stadig har annoncen åben. Er der nogen der har haft bedre held end mig?

Del dette indlæg

Link til indlæg
mgcharlie skrev, den 24.1.2023 at 00:13:

Det forside billede faldt jeg ligeledes for, men billede 2 ............. Uha ser unægtelig ikke rask ( sund ) ud, så nej, ikke noget jeg har lyst til

Hos mig er billede nummer 2 det hvor hun sidder i bilen. Det ser umiddelbart ikke mærkeligt ud. Måske har hun fjernet det. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har haft en rigtig fin kommunikation på SD, hvor det har vist sig at hun har 2 profiler og aftalte at hun skulle besøge mig. Desværre aflyste hun, grundet træthed og bad om udsættelse til dagen efter. Det accepterede jeg og vi lavede en ny aftale hos mig. Der valgte hun så aldrig at møde op, så ingen fine anmeldelser herfra.. Efterfølgende er hun så stoppet med at svare på min enkelte besked for at få en forklaring..

Redigeret af Black Jack

Del dette indlæg

Link til indlæg
Black Jack skrev, for 39 minutter siden:

Har haft en rigtig fin kommunikation på SD, hvor det har vist sig at hun har 2 profiler og aftalte at hun skulle besøge mig

Tak for "anmeldelse"

Tænker jeg kan konkludere, at hun rent faktisk eksisterer, jeg vil da prøve om jeg kan få en aftale på plads i kommende uge - vi får se.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...