StevyC 51 Skrevet 24. Januar, 2023 (edited) Hej alle liderlige brødre Jeg søger en fyr til trekant i Fredericia på torsdag (aften). Hun vil være blindfold og al sex vil foregå med kondom (til gengæld tager hun sæd i munden). Du skal være min 30 år og når du kontakter mig skal du huske at skrive følgende: alder, navn, udseende og om du er bi eller straight. Og kun seriøse henvendelser tak. Sms eller WhatsApp på 50157933 Redigeret 24. Januar, 2023 af StevyC Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GIANT COCK 1321 Skrevet 24. Januar, 2023 (edited) StevyC skrev, for 2 timer siden: Hej alle liderlige brødre Jeg søger en fyr til trekant i Fredericia på torsdag (aften). Hun vil være blindfold og al sex vil foregå med kondom (til gengæld tager hun sæd i munden). Du skal være min 30 år og når du kontakter mig skal du huske at skrive følgende: alder, navn, udseende og om du er bi eller straight. Og kun seriøse henvendelser tak. Sms eller WhatsApp på 50157933 Kan du fortælle, hvem pigen er?...kunne måske være fristet Redigeret 24. Januar, 2023 af GIANT COCK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StevyC 51 Skrevet 24. Januar, 2023 GIANT COCK skrev, 1 time siden: Kan du fortælle, hvem pigen er?...kunne måske være fristet Hvis du skriver til nummeret så kan jeg fortælle mere. Det er ikke en GP så der kan ikke sendes noget link Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Solskin 262 Skrevet 24. Januar, 2023 Spændende Kendte engang en Rose derovre som ville bindes på hendes sorte kors og pakkes ind i vitavrap og så kunne jeg lege med hende som jeg lystede og lade hende blive der mens jeg gik ind og så tv. Glemmer aldrig hendes øjne da vi sås første gang og jeg bad om at sidde i bar overkrop. Nå undskyld afsporingen. Håber du finder en makker. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg