Hop til indhold
StevyC

Søger M til trekant

Recommended Posts

Hej alle liderlige brødre 

Jeg søger en fyr til trekant i Fredericia på torsdag (aften). Hun vil være blindfold og al sex vil foregå med kondom (til gengæld tager hun sæd i munden). 

Du skal være min 30 år og når du kontakter mig skal du huske at skrive følgende: alder, navn, udseende og om du er bi eller straight. Og kun seriøse henvendelser tak.

Sms eller WhatsApp på 50157933

Redigeret af StevyC

Del dette indlæg

Link til indlæg
StevyC skrev, for 2 timer siden:

Hej alle liderlige brødre 

Jeg søger en fyr til trekant i Fredericia på torsdag (aften). Hun vil være blindfold og al sex vil foregå med kondom (til gengæld tager hun sæd i munden). 

Du skal være min 30 år og når du kontakter mig skal du huske at skrive følgende: alder, navn, udseende og om du er bi eller straight. Og kun seriøse henvendelser tak.

Sms eller WhatsApp på 50157933

Kan du fortælle, hvem pigen er?...kunne måske være fristet:)

Redigeret af GIANT COCK

Del dette indlæg

Link til indlæg
GIANT COCK skrev, 1 time siden:

Kan du fortælle, hvem pigen er?...kunne måske være fristet:)

Hvis du skriver til nummeret så kan jeg fortælle mere. Det er ikke en GP så der kan ikke sendes noget link

Del dette indlæg

Link til indlæg

Spændende

Kendte engang en Rose derovre som ville bindes på hendes sorte kors og pakkes ind i vitavrap og så kunne jeg lege med hende som jeg lystede og lade hende blive der mens jeg gik ind og så tv.

Glemmer aldrig hendes øjne da vi sås første gang og jeg bad om at sidde i bar overkrop.

Nå undskyld afsporingen.

Håber du finder en makker.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...