Hop til indhold
MKhouse

Alborg Nørresundby SPECIAL ANUSMASSAGE &PROSTATE&LINGAM MASSAGE &HOT&TIGHT PUSSY & SEX

Recommended Posts

Otte skrev, for 14 minutter siden:

https://annoncelight.dk/profile/Ginger5
Jeg har ikke besøgt hende, hun ser dejlig ud, men selv om hun skriver hun ikke er tynd, så er 7000 kg, eller 7 tons nok lige i overkanten

7000 kg! det må næsten være en fejl.. :) Hvis det ikke skulle være tilfældet så smider jeg da gerne et par sedler for at ligger øverst.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har besøgt denne søde kvinde, da hun var i Aalborg for nok et års tid siden, men har desværre ikke fået lavet en anmeldelse. Sorry. Vi aftalte urin og 69 til en fair pris. Jeg følte mig i rigtig godt selskab. Så vidt jeg husker, var hun bedst til at tale tysk. Urin-delen kunne ikke rigtig lykkes for hende, da der skulle leveres og det var hun rigtig ked af. Pyt da med det. Jeg fik en konge 69er med hende og sex, hvor hun red mig tom. Sikkert en af de bedre oplevelser, siden jeg stadigvæk kan huske det. Der er løbet en del vand i åen siden ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...