Butchermann 16 Skrevet 25. Oktober, 2023 Vil lige sige.....Folk kan godt begynde at glæde sig til næste uge... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butchermann 16 Skrevet 25. Oktober, 2023 Vil lige sige.....Folk kan godt begynde at glæde sig til næste uge... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butchermann 16 Skrevet 25. Oktober, 2023 Ik' andet end at hun er tilbage i DK og starter op igen....hendes annonce komme nok Mandag. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SeriøsXXX 106 Skrevet 25. Oktober, 2023 Er det den Jenny ??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butchermann 16 Skrevet 25. Oktober, 2023 Hvad har det med Ryya at gøre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SeriøsXXX 106 Skrevet 25. Oktober, 2023 Det ved jeg faktisk ikke, men i nævner at Jenny i forbindelse med at " hun er tilbage i næste uge" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butchermann 16 Skrevet 25. Oktober, 2023 Ryya kommer tilbage, bare med et andet navn..og det ikke Jenny...:) 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SeriøsXXX 106 Skrevet 25. Oktober, 2023 Okay så er jeg med Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ullus 12 Skrevet 25. Oktober, 2023 Butchermann skrev, 1 time siden: Ryya kommer tilbage, bare med et andet navn..og det ikke Jenny...:) Ved du hvad navnet er så Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BlackMagic18 22 Skrevet 26. Oktober, 2023 Butchermann skrev, for 20 timer siden: Ryya kommer tilbage, bare med et andet navn..og det ikke Jenny...:) Ved du om det bliver i Nørre Åby igen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butchermann 16 Skrevet 27. Oktober, 2023 Bliver ikke Nørre åby;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1404 Skrevet 27. Oktober, 2023 Butchermann skrev, 1 time siden: Bliver ikke Nørre åby;) Så håber vi sgu det bliver Odense denne gang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1404 Skrevet 27. Oktober, 2023 Butchermann skrev, for 3 minutter siden: Desværre...;) Må jeg spørge, er det overhovedet på Fyn?.....det går jeg selvfølgelig nok lidt ud fra efter som indlægget ligger her Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butchermann 16 Skrevet 27. Oktober, 2023 Det er det... Hendes annonce kommer op Søndag/Mandag... 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
B70 268 Skrevet 28. Oktober, 2023 Er det den her ? https://annoncelight.dk/showad/368961 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2207 Skrevet 28. Oktober, 2023 B70 skrev, for 44 minutter siden: Er det den her ? https://annoncelight.dk/showad/368961 Bingo:-) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butchermann 16 Skrevet 28. Oktober, 2023 Velkommen Priya.... Du ved hvem.;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowman 1157 Skrevet 21. Marts, 2024 Butchermann skrev, den 21.7.2023 at 14:14: Har været ved hende flere gange, så sidste gang måtte jeg melde afbud i sidste minutter, da min bil valgt at gå i stykker på vejen. Så har jeg prøvet flere gange at få tid igen, men får intet svar....lidt træls, var jo kommet hvis vognen ville.. Syns det dårlig stil! Tja…. Du kunne jo have valgt at betale, når du blev forhindret i sidste øjeblik, måske bare det halve af aftalen. Det har jeg gjort i den slags tilfælde 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BlackMagic18 22 Skrevet 9. August, 2024 Er der nogen, som ved om Priya (Ryva) kommer tilbage? Besøgte hende lige inden hun lukkede ned - hun fortalte, at hun skulle til Thailand, men at hun måske kom tilbage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butchermann 16 Skrevet 9. August, 2024 Gør hun...Følg med på annoncelight.dk 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Lange 722 Skrevet 9. August, 2024 Annoncen er allerede på: https://annoncelight.dk/showad/368961 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2207 Skrevet 10. August, 2024 Butchermann skrev, for 20 timer siden: Gør hun...Følg med på annoncelight.dk Pudsigt du har spurgt, så meget ind til hende -og alligevel lader det til, at du er den der er mest velinformeret om hende... Man undres... 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Anonyme 923 Skrevet 10. August, 2024 Møffe skrev, for 14 timer siden: Pudsigt du har spurgt, så meget ind til hende -og alligevel lader det til, at du er den der er mest velinformeret om hende... Man undres... Han må være kommet ind i kridthuset igen, efter hans bil gik i stykker sidste år 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg