Rudo 57 Skrevet 27. Januar, 2023 Er der nogen der har været ved hende og kan fortælle lidt om deres oplevelse af hende https://annoncelight.dk/showad/358548 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Joan 124 Skrevet 27. Januar, 2023 Hende besøger jeg snart 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sommerdrømmen Skrevet 27. Januar, 2023 Vi glæder os til anmeldelsen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3415 Skrevet 27. Januar, 2023 ser godt ud hvis hun er ægte 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rudo 57 Skrevet 27. Januar, 2023 knallert skrev, for 14 minutter siden: ser godt ud hvis hun er ægte Nemlig også min tanke og vil prøve at kontakte hende med en tid i næste uge 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernet 895 Skrevet 27. Januar, 2023 Jeg kan tage fejl men..... "I landelige omgivelser på landet Ved Hedensted 15 minutter fra Horsens 15 minutter fra vejle 10 minutter fra Hedensted" Lyder som et sted jeg har været før.... Og det var ikke en god oplevelse. Det er ikke i Hedensted, men Hyrup, tæt på Stouby. Stedet er gammelt, slidt, koldt og ingen varmt vand på badeværelset. Jeg var seriøst gået igen, hvis ikke det var fordi den pige jeg besøgte var en jeg havde besøgt før med stor fornøjelse. Hun undskyldte også for det, beklagede sig endda også over stedet og det manglende varme vand. Hun fortalte mig hun var nødt til at koge vand for at vaske sig mellem besøg. Hendes oprindelige plan var at hun skulle være der i 3 dage, men allerede efter 1. dag, var hendes annonce fjernet fra annoncelight.dk og jeg kunne se et par dage efter at hun nu var et andet sted. Godt for hende, for det er sgu da for ulækkert at de ikke kan tage et ordentligt varmt bad mellem hver gæst. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sejer 319 Skrevet 28. Januar, 2023 Det er måske fortid hvad JERNET beretter. Nogen der har været der indenfor de sidste dage? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bosse1910 157 Skrevet 29. Januar, 2023 Nogen der har været der eller har talt med hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
delmonte 31 Skrevet 29. Januar, 2023 Har lige skreven med hende det er Stouby hun er 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bosse1910 157 Skrevet 29. Januar, 2023 Skriv gerne en anmeldelse hvis du kommer forbi hende 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bosse1910 157 Skrevet 30. Januar, 2023 Spar jeres penge Boys , var forbi pigen i formiddag. Hende i møder kan ikke et ord dansk eller engelsk , hun er fra østeuropa. Hun aner ikke hvad der er aftalt. Vendte om og satte kurs mod Vejle hvor der findes bedre. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg