Hop til indhold
Rudo

Astrid hedensted

Recommended Posts

knallert skrev, for 14 minutter siden:

ser godt ud hvis hun er ægte 

Nemlig også min tanke og vil prøve at kontakte hende med en tid i næste uge 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan tage fejl men..... 

"I landelige omgivelser på landet
Ved Hedensted

15 minutter fra Horsens
15 minutter fra vejle
10 minutter fra Hedensted" 

Lyder som et sted jeg har været før.... Og det var ikke en god oplevelse. Det er ikke i Hedensted, men Hyrup, tæt på Stouby. Stedet er gammelt, slidt, koldt og ingen varmt vand på badeværelset. 

Jeg var seriøst gået igen, hvis ikke det var fordi den pige jeg besøgte var en jeg havde besøgt før med stor fornøjelse. Hun undskyldte også for det, beklagede sig endda også over stedet og det manglende varme vand. Hun fortalte mig hun var nødt til at koge vand for at vaske sig mellem besøg. Hendes oprindelige plan var at hun skulle være der i 3 dage, men allerede efter 1. dag, var hendes annonce fjernet fra annoncelight.dk og jeg kunne se et par dage efter at hun nu var et andet sted. Godt for hende, for det er sgu da for ulækkert at de ikke kan tage et ordentligt varmt bad mellem hver gæst. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Spar jeres penge Boys , var forbi pigen i formiddag. Hende i møder kan ikke et ord dansk eller engelsk , hun er fra østeuropa. Hun aner ikke hvad der er aftalt. Vendte om og satte kurs mod Vejle hvor der findes bedre.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...