Mook 1812 Skrevet 29. Januar, 2023 (edited) Aarhuselsker skrev, for 3 minutter siden: Han er nok ude og fælde træer til brændeovnen Ja, mens han gør det - så kan du/I lige fortsætte med kommunikationen Redigeret 29. Januar, 2023 af Mook Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr-H Skrevet 29. Januar, 2023 Jeg føler ingen frygt for dig @Mook, du virker ikke som personen man bør frygte. Nok nærmere værdsætte Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2235 Skrevet 29. Januar, 2023 Mook skrev, for 6 minutter siden: Hvor blev I så allesammen af ? Er I nu bange for mig ? Jeg savner @Bananas virkeligt Jeg tror jeg stopper med at kommentere nu, indtil jeg er savnet. 1 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Bukken 198 Skrevet 29. Januar, 2023 Suk.... Skal naturligvis beklage den åbenlyse fejl da jeg er ikke skolelærer i mit daglige virke @Hedonis Men på trods af det har jeg nu klaret mig ganske udemærket ;) 1 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Mook 1812 Skrevet 29. Januar, 2023 AlfaN skrev, for 2 minutter siden: Jeg tror jeg stopper med at kommentere nu, indtil jeg er savnet. Det er også OK, du plejer heller ikke kommunikerer længere end to minutter Del dette indlæg Link til indlæg
Mook 1812 Skrevet 29. Januar, 2023 Mr-H skrev, for 6 minutter siden: Jeg føler ingen frygt for dig @Mook, du virker ikke som personen man bør frygte. Nok nærmere værdsætte Det var sødt sagt. Har du tid i dag ? Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr-H Skrevet 29. Januar, 2023 Mook skrev, for 1 minut siden: Det var sødt sagt. Har du tid i dag ? Tid til? Del dette indlæg Link til indlæg
Jensen 205 Skrevet 29. Januar, 2023 Mr-H skrev, for 13 minutter siden: Jeg føler ingen frygt for dig @Mook, du virker ikke som personen man bør frygte. Nok nærmere værdsætte Hvad jeg læser så skriver Mook altid sin ærlige mening, og det er værdsat (hos mig i hvert fald). @Mook, for min skyld skriver du videre 3 Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2456 Skrevet 29. Januar, 2023 Hedonis skrev, for 33 minutter siden: Hvis din kommentar gælder stavemåden må jeg korrigere: På engelsk sætter man en apostrof foran s'et i genitiv, og derfor er en titel som Sam's bar korrekt på engelsk. På dansk sætter vi derimod som hovedregel s'et direkte på ordet uden apostrof, og Ole's pølser er derfor ikke i orden på dansk. Og hvis titlen Sam's bar oversættes til dansk, skal det være Sams bar. Tak fordi du deller din store viden Edvard, lektor Blomme er stolt af dig. Vi andre lever nok med de små grammatiske fejl.... 1 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Signor Cuoco 1878 Skrevet 29. Januar, 2023 Må man bede om lidt mere respekt for, at Mook har noget på hjerte. Noget hun tænker over, og som hun gerne vil fortælle om eller debattere. Da hun er en erfaren og begavet kvinde, kunne vi alle få udbytte af sådan en "samtale". Det kunne også tilføre Eroguide nye vitaminer, præcis sådan som for eksempel Eva Nadines altid velskrevne, barokke, sjove og livserfarne betragtninger gør. Jeg nyder at læse dem og har også stor glæde ved at læse bl.a Jennifer R., Pianistinden, Liv og andre flere andre af de danske erfarne piger. Derfor er Mooks ide god. Men allerede fra start er hendes nye tråd ved at sande til i pjat, petitesserytteri og små-mobning. Det er dårlig stil. Jeg synes også, at det er dumt og overfladisk. Ideen fortjener en bedre modtagelse. 3 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 29. Januar, 2023 Signor Cuoco skrev, for 6 minutter siden: Men allerede fra start er hendes nye tråd ved at sande til i pjat, petitesserytteri og små-mobning Jeg er helt, totalt, fuldstændig, komplet og absolut overbevist om at Mook har helt styr på på det, og har en lille fest med de mange indslag. Men ridderligt af dig Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 6916 Skrevet 29. Januar, 2023 (edited) Mook skrev, 1 time siden: Er du sikker på du er langsom eller du laver som om du er langsom ? Kære Mook - - nu kan jeg altså ikke lade være med at "afspore" Nu er det med langsom jo mange ting, - også for @GIANT COCK !!! - det kan være han har en "som er lang " som bare bare ........ Mange hilsner Nye tider Redigeret 29. Januar, 2023 af Nye tider Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2235 Skrevet 29. Januar, 2023 Signor Cuoco skrev, for 11 minutter siden: Må man bede om lidt mere respekt for, at Mook har noget på hjerte. Noget hun tænker over, og som hun gerne vil fortælle om eller debattere. Da hun er en erfaren og begavet kvinde, kunne vi alle få udbytte af sådan en "samtale". Det kunne også tilføre Eroguide nye vitaminer, præcis sådan som for eksempel Eva Nadines altid velskrevne, barokke, sjove og livserfarne betragtninger gør. Jeg nyder at læse dem og har også stor glæde ved at læse bl.a Jennifer R., Pianistinden, Liv og andre flere andre af de danske erfarne piger. Derfor er Mooks ide god. Men allerede fra start er hendes nye tråd ved at sande til i pjat, petitesserytteri og små-mobning. Det er dårlig stil. Jeg synes også, at det er dumt og overfladisk. Ideen fortjener en bedre modtagelse. Øh hvad er det du ikke har forstået? Del dette indlæg Link til indlæg
Mook 1812 Skrevet 29. Januar, 2023 Mr-H skrev, for 32 minutter siden: Tid til? Til at være ved din PC Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2235 Skrevet 29. Januar, 2023 Mook skrev, for 4 minutter siden: Til at være ved din PC Ok du er virkelig gammel Del dette indlæg Link til indlæg
Mook 1812 Skrevet 29. Januar, 2023 Signor Cuoco skrev, for 25 minutter siden: Må man bede om lidt mere respekt for, at Mook har noget på hjerte. Noget hun tænker over, og som hun gerne vil fortælle om eller debattere. Da hun er en erfaren og begavet kvinde, kunne vi alle få udbytte af sådan en "samtale". Det kunne også tilføre Eroguide nye vitaminer, præcis sådan som for eksempel Eva Nadines altid velskrevne, barokke, sjove og livserfarne betragtninger gør. Jeg nyder at læse dem og har også stor glæde ved at læse bl.a Jennifer R., Pianistinden, Liv og andre flere andre af de danske erfarne piger. Derfor er Mooks ide god. Men allerede fra start er hendes nye tråd ved at sande til i pjat, petitesserytteri og små-mobning. Det er dårlig stil. Jeg synes også, at det er dumt og overfladisk. Ideen fortjener en bedre modtagelse. Kære @Signor Cuoco Tak for din opmærksomhed. Jeg skal nok klare mig med dem. Ingen bekymring skal du bekymre dig for. Hvis de ikke opfører sig som en voksen med respekt så hører de jo ikke fra mig igen. Jeg forstår hvordan du tænker da du er jo en mand med fuldrespekt. Stort kram og stor respekt fra mig 2 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Mook 1812 Skrevet 29. Januar, 2023 (edited) Mook skrev, for 7 minutter siden: Kære @Signor Cuoco Tak for din opmærksomhed. Jeg skal nok klare mig med dem. Ingen bekymring skal du bekymre dig for. Hvis de ikke opfører sig som en voksen med respekt så hører de jo ikke fra mig igen. Jeg forstår hvordan du tænker da du er jo en mand med fuldrespekt. Stort kram og stor respekt fra mig Kære venner ! Stop fighting ! Jeg vil ikke have min tråd lukket igen, altså Redigeret 29. Januar, 2023 af Mook Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr-H Skrevet 29. Januar, 2023 Mook skrev, for 9 minutter siden: Til at være ved din PC Det kan du tro - al den tid du skulle ønske dig Del dette indlæg Link til indlæg
Mook 1812 Skrevet 29. Januar, 2023 AlfaN skrev, for 11 minutter siden: Ok du er virkelig gammel Jamen, hvad kan jeg ellers gøre - boring DK 1 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Mook 1812 Skrevet 29. Januar, 2023 Mr-H skrev, for 7 minutter siden: Det kan du tro - al den tid du skulle ønske dig Perfect Del dette indlæg Link til indlæg
Pinkman 1107 Skrevet 29. Januar, 2023 Hedonis skrev, for 1 time siden: Bukken skrev, for 2 timer siden: Den følger jeg gerne.. men måske du skal kalde den for "Mook's tråd" istedet Hvis din kommentar gælder stavemåden må jeg korrigere: På engelsk sætter man en apostrof foran s'et i genitiv, og derfor er en titel som Sam's bar korrekt på engelsk. På dansk sætter vi derimod som hovedregel s'et direkte på ordet uden apostrof, og Ole's pølser er derfor ikke i orden på dansk. Og hvis titlen Sam's bar oversættes til dansk, skal det være Sams bar. ...mon ikke bare, at tanken gik på at kalde tråden for "Mook's tråd" fremfor det nuværende "Egen tråd"... (bare et vildt gæt..) 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Fullerman 53 Skrevet 29. Januar, 2023 Mook skrev, 1 time siden: Det er også OK, du plejer heller ikke kommunikerer længere end to minutter når bare man kan holde længere end 2 min.. :-) Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2235 Skrevet 29. Januar, 2023 Fullerman skrev, for 4 minutter siden: når bare man kan holde længere end 2 min.. Nogle gange tager det kun to min, andre gange går det stærkt. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2258 Skrevet 29. Januar, 2023 AlfaN skrev, for 57 minutter siden: Nogle gange tager det kun to min, andre gange går det stærkt. Og andre gange er der teknisk nedbrud. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Thai-addict 44 Skrevet 29. Januar, 2023 @Mook Du opretter da bare en mailingliste hvor vi (for et mindre gebyr) kan tilmelde os. vi er vist mange der gerne vil vide hvad du går og tænker, så kan du jo krydre mailen med lidt gode sexy fotos Du tjener nemme penge, og vi for styret vores behov for og vide alt om dig. Jeg glæder mig allerede. Del dette indlæg Link til indlæg