Mook 1812 Skrevet 10. Februar, 2023 … And Justice for All skrev, den 2.2.2023 at 22:23: Du har jo allerede oprettet din egen tråd? Og du kan jo altid oprette en tråd, hvor du drøfter de ting, du har på sinde og på hjerte. Men nej, du kan nok ikke lukke den for kommentarer - men er det dét du gerne vil? Ja, den her tråd er som “egen tråd” og jeg kan snakke om alt, siger @Stapler og når jeg reklamerer mig selv må tråden lukkes. Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2235 Skrevet 10. Februar, 2023 Mook skrev, for 18 minutter siden: Ja, den her tråd er som “egen tråd” og jeg kan snakke om alt, siger @Stapler og når jeg reklamerer mig selv må tråden lukkes. Tror ikke du behøver reklame. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Mook 1812 Skrevet 10. Februar, 2023 (edited) AlfaN skrev, for 5 timer siden: Tror ikke du behøver reklame. Jeg tror heller ikke jeg kommer til, for nu ved jeg hvordan man overholder retningslinjer Nu er jeg her igen i aften, hvem vil gerne snakke med mig ? Husk jeg har min egen popcorn. Redigeret 10. Februar, 2023 af Mook Del dette indlæg Link til indlæg
Max Power 588 Skrevet 10. Februar, 2023 Mook skrev, for 11 minutter siden: Jeg tror heller ikke jeg kommer til, for nu ved jeg hvordan man overholder retningslinjer Nu er jeg her igen i aften, hvem vil gerne snakke med mig ? Husk jeg har min egen popcorn. Kom en tur til Jylland så giver jeg alle de popcorn du kan spise Del dette indlæg Link til indlæg
Mook 1812 Skrevet 10. Februar, 2023 Max Power skrev, for 1 minut siden: Kom en tur til Jylland så giver jeg alle de popcorn du kan spise Kom til Cph så skal du nok opleve noget …du aldrig nogensinde har oplevet 1 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Listige Svend 234 Skrevet 10. Februar, 2023 Mook skrev, for 14 minutter siden: Nu er jeg her igen i aften, hvem vil gerne snakke med mig ? Husk jeg har min egen popcorn. Hejsa Mook Er altid klar til en snak Har desværre ingen popcorn, men rødvinen er åben 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Mook 1812 Skrevet 10. Februar, 2023 Listige Svend skrev, for 2 minutter siden: Hejsa Mook Er altid klar til en snak Har desværre ingen popcorn, men rødvinen er åben Hejsa …. Jeg siger aldrig nej til en god rødvin Del dette indlæg Link til indlæg
Listige Svend 234 Skrevet 10. Februar, 2023 Mook skrev, for 1 minut siden: Hejsa …. Jeg siger aldrig nej til en god rødvin Næeh - Kommer du en tur til Odsherred, eller skal jeg komme ind til dig ?? Del dette indlæg Link til indlæg
Mook 1812 Skrevet 10. Februar, 2023 Listige Svend skrev, for 1 minut siden: Næeh - Kommer du en tur til Odsherred, eller skal jeg komme ind til dig ?? Jeg har det fint med at blive hjemme i aften og vente spændt på …. 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Max Power 588 Skrevet 10. Februar, 2023 Mook skrev, for 2 timer siden: Kom til Cph så skal du nok opleve noget …du aldrig nogensinde har oplevet Bedre en gratis popcorn ad libitum? fristende.. Del dette indlæg Link til indlæg
Mook 1812 Skrevet 12. Februar, 2023 Max Power skrev, den 10.2.2023 at 21:49: Bedre en gratis popcorn ad libitum? fristende.. Alletiders men det kunne være noget andet at tale om og måske er mere fristende Del dette indlæg Link til indlæg
Naboen 593 Skrevet 12. Februar, 2023 Siger du ikke lige til hvis du nærmer dig Nordsjælland , så skal jeg nok sørge for bøffen og den gode rødvin og en sove sofa Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4840 Skrevet 13. Februar, 2023 @Mook Jeg er altså nysgerrig Fra din annonce tekst: Citat !!!!Spilder du min tid - bliver du markeret som “DUM” Hvor mange kontakter har du i din telefon som hedder "DUM"? Og kalder du dem så "DUM#1" og "DUM#2" ... "DUM#108" og "Turbo DUM" eller er det bare "Palle DUM" og "Kurt DUM" eller hvordan virker dit system? Jeg bruger noget lign. men er fan af det kortfattede ved DUM. Mine kan hedde "Fatsvag" eller "Hej. Sex?" og "Penneven #3" og "Søger SMS kæreste" og "Prisprutter #14" osv. osv. Jeg må produktudvikle lidt, så hvordan fungerer dit system? Masser af kram og #VildMedMook 1 Del dette indlæg Link til indlæg
SirK 207 Skrevet 13. Februar, 2023 @Mook spændende hvad der kan ske på en Vallentines dag/aften 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Mook 1812 Skrevet 13. Februar, 2023 Eva Nadine skrev, for 7 timer siden: @Mook Jeg er altså nysgerrig Fra din annonce tekst: Hvor mange kontakter har du i din telefon som hedder "DUM"? Og kalder du dem så "DUM#1" og "DUM#2" ... "DUM#108" og "Turbo DUM" eller er det bare "Palle DUM" og "Kurt DUM" eller hvordan virker dit system? Jeg bruger noget lign. men er fan af det kortfattede ved DUM. Mine kan hedde "Fatsvag" eller "Hej. Sex?" og "Penneven #3" og "Søger SMS kæreste" og "Prisprutter #14" osv. osv. Jeg må produktudvikle lidt, så hvordan fungerer dit system? Masser af kram og #VildMedMook Jeg kalder dem “ Dum og Dummere” Altså hvis de kun har prøvet og været Dum kun engang markerer jeg dem som “ Dum” og hvis de bliver ved kalder dem som” Dummere” - og det virker effektive på en måde……. 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Mook 1812 Skrevet 13. Februar, 2023 SirK skrev, for 5 timer siden: @Mook spændende hvad der kan ske på en Vallentines dag/aften En aften 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Mook 1812 Skrevet 19. Februar, 2023 Er der nogle af jer, som har lyst/tid til at lære mig “Dansk” ? Jeg føler mig lidt dum efter jeg har fået en besked om, at min formulering har gjort en misforståelse/uforståeligt for en af jer fra en anden tråd igår Hvis I har to times tid her i aften, ville jeg så gerne lære “dansk “ af jer - og forhåbentlig jeg er/kan blive bedre til dansk nu i aften, hahaha 3 Del dette indlæg Link til indlæg
Mook 1812 Skrevet 19. Februar, 2023 Mook skrev, for 38 minutter siden: Er der nogle af jer, som har lyst/tid til at lære mig “Dansk” ? Jeg føler mig lidt dum efter jeg har fået en besked om, at min formulering har gjort en misforståelse/uforståeligt for en af jer fra en anden tråd igår Hvis I har to times tid her i aften, ville jeg så gerne lære “dansk “ af jer - og forhåbentlig jeg er/kan blive bedre til dansk nu i aften, hahaha Alright kan se/høre der er ingen. Så går jeg i seng.. Godnat 1 Del dette indlæg Link til indlæg
maximus 267 Skrevet 19. Februar, 2023 Sov godt så Ville med fornøjelse have givet dig danskundervisning , men så det først nu . 1 Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3113 Skrevet 19. Februar, 2023 Mook skrev, for 51 minutter siden: Jeg føler mig lidt dum efter jeg har fået en besked om, at min formulering har gjort en misforståelse/uforståeligt for en af jer fra en anden tråd igår Hvis I har to times tid her i aften, ville jeg så gerne lære “dansk “ af jer - og forhåbentlig jeg er/kan blive bedre til dansk nu i aften, hahaha @Eva Nadine har ret. Du er simpelthen herligt tosset Jeg lærer tilgengæld Mook'sk. Langsomt men sikkert, så heller ikke derfor er der grund til at træne dig i "dansk" Sov godt 1 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mortenkok Skrevet 19. Februar, 2023 Ih altså @Mook hvis blot bare halvdelen af Dk ku så meget dansk som du vil dit skriv være overflødig, hvis du taler lige så godt dk som du skriver bør du være den største dk talende Thai i dk, du bør være stolt i dk som dansk Thai, ka kabkunkab og undskyld forstyrrelsen ka Del dette indlæg Link til indlæg
Naboen 593 Skrevet 19. Februar, 2023 Mook skrev, for 1 time siden: Alright kan se/høre der er ingen. Så går jeg i seng.. Godnat Så vidt jeg ved , har du et nummer du altid kan bruge hvis du manglede hjælp til et eller andet , der ikke omhandler sex Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4840 Skrevet 19. Februar, 2023 (edited) Jeg må gentage mig selv igen-igen-igen i ny formulering @Mook er en Gudinde! Naboen skrev, for 31 minutter siden: Så vidt jeg ved , har du et nummer du altid kan bruge hvis du manglede hjælp til et eller andet , der ikke omhandler sex Jeg tænker hun har mere end et enkelt nummer hun kan bruge Redigeret 19. Februar, 2023 af Eva Nadine 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Naboen 593 Skrevet 20. Februar, 2023 Eva Nadine skrev, for 11 timer siden: Jeg må gentage mig selv igen-igen-igen i ny formulering @Mook er en Gudinde! Jeg tænker hun har mere end et enkelt nummer hun kan bruge Dét tror jeg bestemt også 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest … And Justice for All Skrevet 20. Februar, 2023 Mook skrev, for 22 timer siden: Alright kan se/høre der er ingen. Så går jeg i seng.. Godnat “Dansk” har mange finesser og er svært at mestre til perfektion. Og hvad der synes værende perfekt dansk for den ene er det ikke for den anden. Derudover kan det være forskel på, hvad der er ordentlig dansk, afhængig af, hvilken generation man er, hvilen social klasse man kommer fra og i hvilket geografisk område man har sine rødder.. Del dette indlæg Link til indlæg