Hop til indhold
Mook

EGEN TRÅD - Mook

Recommended Posts

Mr-H skrev, for 4 timer siden:

Lækker playlist, hørte den i morges på vej til arbejde :D

Hyggeligt :biggrin: jeg hører den en aften og når jeg hygger mig med et bad. 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Mook Jeg håber du får en skøn ferie og nyder musikken og alt andet :)

  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hr.

Er der nogen der ved hvornår Mook er tilbage?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hr. skrev, den 25.5.2023 at 21:18:

Er der nogen der ved hvornår Mook er tilbage?

Tror hun nok melder sig herinde når hun igen vil kneppes ;-) for nu og bruge hendes eget sprog .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg får kvalme og kæmpe turn off af alle de slavedrenge, der forurener anmeldelser og efterlysninger med irrelevante lovsange af Mook. Jeg har ingen lyst til at risikere at få klamme stalker-typer på nakken, fordi jeg knepper deres "prinsesse".

Kære @Mook - jeg tror det gør mere skade end gavn, at du opildner de følelsesmæssigt forstyrrede kunder.

  • Synes godt om 2
  • Tak 1
  • Haha 1
  • Forvirret 1
  • Sørgelig 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 56 minutter siden:

Jeg får kvalme og kæmpe turn off af alle de slavedrenge, der forurener anmeldelser og efterlysninger med irrelevante lovsange af Mook. Jeg har ingen lyst til at risikere at få klamme stalker-typer på nakken, fordi jeg knepper deres "prinsesse".

Kære @Mook - jeg tror det gør mere skade end gavn, at du opildner de følelsesmæssigt forstyrrede kunder.

Så hold dig væk - og især fra min tråd!!

Det kvalmede for mig faktisk også siden igår - lige—/ nu, fordi jeg ikke var vant til den slags opførsel for dem, der kalder sig for en mand, hvilket møder og oplever jeg en mand(mænd), som opfører sig som en kvinde herinde ! 
 

“ Slavedrenge”?? Du er upopulær kan jeg høre:unsure: i hvilke generation taler vi om idag ?? 
Bare så du/ I ved det — jeg har ingen kontakt med mine kunder siden jeg stoppede !!! 
 

En ting kan jeg se nu “ den barske sandhed blev nu afsløret “ - og jeg intet vil sige noget om den Dumme kommentar ! ( jeg forsvarer mig ikke mere) Resten finder I selv ud af, hvad jeg nu taler om !! 
 

PS. Jeg skriver/ taler fra nu af KUN med de klogere folk ! Prøv ikke at skrive til mig, hvis du/I synes at du/I ikke er kloge nok til at kommunikere med mig, OK ! ? 

Redigeret af Mook
  • Synes godt om 1
  • Sørgelig 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 41 minutter siden:

Jeg får kvalme og kæmpe turn off

Kære @Bebop, har du prøvet meditation og yoga? Det hjælper når man indser at man aldrig kan forandre andre, kun sin egen reaktion på dem.

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 1 time siden:

Jeg får kvalme og kæmpe turn off af alle de slavedrenge, der forurener anmeldelser og efterlysninger med irrelevante lovsange af Mook. Jeg har ingen lyst til at risikere at få klamme stalker-typer på nakken, fordi jeg knepper deres "prinsesse".

Kære @Mook - jeg tror det gør mere skade end gavn, at du opildner de følelsesmæssigt forstyrrede kunder.

Jeg kan umuligt være den eneste der ikke fatter hvorfor du hopper ind i en tråd , bare for at puste til ilden, det vidner ikke ligefrem som om det er studenterhuen der trykker , men det kan selvfølgelig være en dårlig dag du har dig... 
Get well Soon ! 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Naboen skrev, for 19 minutter siden:

Jeg kan umuligt være den eneste der ikke fatter hvorfor du hopper ind i en tråd , bare for at puste til ilden, det vidner ikke ligefrem som om det er studenterhuen der trykker , men det kan selvfølgelig være en dårlig dag du har dig... 
Get well Soon ! 

Uden af tage stilling til alt jeres bavl

Fedt at at tilsyneladende at en studenterhue skulle gøre folk klogere

På hvordan virkeligheden er

 

 

  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, 1 time siden:

Kære @Bebop, har du prøvet meditation og yoga? Det hjælper når man indser at man aldrig kan forandre andre, kun sin egen reaktion på dem.

Du har ret igen.

Naboen skrev, for 25 minutter siden:

hvorfor du hopper ind i en tråd

Fordi Mook selv bliver ved med at hoppe ind i alle mulige tråde, hvor hun indirekte opildner sine stalkere til afsporing - alene ved selv at deltage. Det slår aldrig fejl, at så snart hun har skrevet en kommentar, strømmer røvslikkerne til og forurener tråden. Anledningen nu var denne, hvor det fortsætter efter mod har blandet sig:

 

  • Synes godt om 1
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Med al den "hype" der er omkring Mook, er det  ærgerligt at jeg ikke har prøvet hende.

Hun lyder skøn og når en kvinde kan skabe så meget røre i andedammen, må hun jo være noget helt særligt. :-)

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thai-addict1 skrev, for 6 minutter siden:

Med al den "hype" der er omkring Mook, er det  ærgerligt at jeg ikke har prøvet hende.

Hun lyder skøn og når en kvinde kan skabe så meget røre i andedammen, må hun jo være noget helt særligt. :-)

Ja. Og derfor er Mook den pige, jeg har besøgt flest gange til dato.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Signor Cuoco skrev, for 24 minutter siden:

Ja. Og derfor er Mook den pige, jeg har besøgt flest gange til dato.

Ja det har jeg bemærket, du har vel også 10 turs kort und das ganze ;-)

Er hun gået på pension, eller blot lang ferie ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thai-addict1 skrev, for 2 minutter siden:

Ja det har jeg bemærket, du har vel også 10 turs kort und das ganze ;-)

Er hun gået på pension, eller blot lang ferie ?

Mook er varm og sød, og som stamkunde får jeg lidt ekstra guf,,,;).

Jeg tror, at hun holder en ekstra lang ferie i år og begynder langsomt senere i Juli. Det skrev hun til mig for en måneds tid siden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr-H skrev, den 10.3.2023 at 22:19:

Altså, nu er jeg jo stor tilhænger af elektronisk musik generelt, så nogle fede sange der fra kunne være:
Lufthaus - Soul Seekers (Robbie Williams er inde over): https://open.spotify.com/track/3Fq3RyAi4ATABmdIgyfeSm?si=4e7787e45bf94749
Rap - så er jeg stor fan af Helt Alene fra Suspekt: https://open.spotify.com/track/6fdrDsqotUpTVAf5coixkD?si=229aa09f0b9f4630

Og ellers så er Vini Vici generelt super fede med deres tematiske sange som Yama, Great Spirit, osv som de har været inde over sammen med Armin Van Buuren:
https://open.spotify.com/track/6IDkdabcsyZmLQDCMtp6An?si=bba3859fb3284ea2

Eller hvis det skal være ovre i den rolige side, så kan Lifehouse også noget: https://open.spotify.com/track/5ef3mAxAAjk93V6IpriOrz?si=64b344a9d8a6477b

Så var der lidt du kan tjekke ud :mrgreen:

https://open.spotify.com/track/3HHsTf003jTaiysd5xFQML?si=SkZsUArnTfKc4couohTcLg&context=spotify%3Aplaylist%3A37i9dQZF1DX5xiztvBdlUf

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Brødre

Jeg skriver her på Mooks tråd, en efterlysning til dem som kender og har besøgt Mook. Jeg vil høre om der er en bror som vil dele og hygger med Mook, jeg har snakket med hende og hun er med på en trekant. Skriv PM til mig så vi kan finde en dag og et tidspunkt der passer os alle tre.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej alle singler herinde :)

Jeg har tænkt mig at tage til Tivoli i aften(Halloween) hvis I har lyst til at tage med, send mig gerne PB - jeg vil nemlig ikke gå alene :) 

Kh.

Mook <3 

  • Synes godt om 4
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mortenkok
Mook skrev, for 4 timer siden:

jeg vil nemlig ikke gå alene :)

Indbefatter det Halloweensex efter Tivoli, tænker bare hvorvidt det kan gå en sådan Halloween  :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har lige været derinde med nogle venner , det var nu ganske hyggeligt og årets første gløgg blev indtaget, det gode var at der ikke var en million mennesker derinde .. 

nu ser jeg bare frem til julen , så skal jeg derind igen og igen . Elsker julen i Tivoli , så halleluja for guldkortet til Tivoli :-) 

 

håber du fandt en ledsager du kunne få en hyggelig tur med derinde . 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er pt på ferie i Rom, men jeg har haft fornøjelsen af Mook's gode selskab til Kulturnatten.

Håber at Mook fik en ledsager til at tage med i tivoli.

Vi må se at få alt det her omsat  til noget single træf i forum på EG :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

 

  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 9 minutter siden:

Vi må se at få alt det her omsat  til noget single træf i forum på EG :)

Glimrende idé.
Jeg bor ganske vist lidt langt væk fra hovedstaden, men kunne godt forestille mig at være med til eet eller andet derovre ... 
Dog helst med varsel i god tid .. 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mook skrev, for 5 timer siden:

Hej alle singler herinde :)

Jeg har tænkt mig at tage til Tivoli i aften(Halloween) hvis I har lyst til at tage med, send mig gerne PB - jeg vil nemlig ikke gå alene :) 

Kh.

Mook <3 

.. håber da du kom i Tivoli, og havde en god aften derinde .... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Naboen skrev, for 13 timer siden:

håber du fandt en ledsager du kunne få en hyggelig tur med derinde . 

Tak søde.

Men kom ikke afstedet <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
sneræven skrev, for 13 timer siden:

.. håber da du kom i Tivoli, og havde en god aften derinde .... 

Jeg tog ikke afstedet. 
Var faldt i søvn mens jeg måtte forholde mig afventende jeres respons :)) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...