Hop til indhold
Mook

EGEN TRÅD - Mook

Recommended Posts

sneræven skrev, for 14 timer siden:

Dog helst med varsel i god tid .. 

Det bliver jeg bedre til næste gang :)) er dårlig til en planlægning, og tænker intuitivt(spontan) :)) 

Redigeret af Mook

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mook skrev, for 3 timer siden:

Jeg tog ikke afstedet. 
Var faldt i søvn mens jeg måtte forholde mig afventende jeres respons :)) 

Hej Mook

I et forum som EG, kan selv ikke en pige forvente at nogen vil kunne deltage  med timers varsel.

Derfor må du/vi være tidligere ude med et forslag som alle får 14 dage til at overveje.

Ellers kan vi ikke regne med at kunne lykkes med at foreslå noget, som nogle kan vælge at deltage i.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Rejsenetværk skrev, for 7 minutter siden:

vil kunne deltage  med timers varsel

Jo da, men så skal Mook til Jylland. Vi rider samme dag vi sadler, og ofte før. 
Jeg var da sprunget til, havde jeg stadig boet i København. Og da jeg er langt over smuklingens aldersgrænse, ville hun kunne sove uforstyrret efterfølgende :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 42 minutter siden:

Jo da, men så skal Mook til Jylland. Vi rider samme dag vi sadler, og ofte før. 
Jeg var da sprunget til, havde jeg stadig boet i København. Og da jeg er langt over smuklingens aldersgrænse, ville hun kunne sove uforstyrret efterfølgende :)

Århus er også en dejlig by, som altid er rejsen værd fra København.

Har faktisk spist frokost i Århus med brugere på EG, aftalt PB.

Det var hyggeligt.

Men jeg tror ikke at jeg får Mook med på tur :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mook skrev, for 4 timer siden:

Jeg tog ikke afstedet. 
Var faldt i søvn mens jeg måtte forholde mig afventende jeres respons :)) 

Næste gang ,du får sådan en spontan idé , så skriver du bare på ,, du ved nok , så går jeg gerne med ..
Og ender det med jeg skal alene derind til jul , så skal jeg nok Råbe op , så kan du jo sige ja eller nej :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 5 timer siden:

Hej Mook

I et forum som EG, kan selv ikke en pige forvente at nogen vil kunne deltage  med timers varsel.

Derfor må du/vi være tidligere ude med et forslag som alle får 14 dage til at overveje.

Ellers kan vi ikke regne med at kunne lykkes med at foreslå noget, som nogle kan vælge at deltage i.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Det er jeg med på.

Problemet er bare jeg er dårlig til at lægge planen ;)

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Naboen skrev, for 4 timer siden:

Næste gang ,du får sådan en spontan idé , så skriver du bare på ,, du ved nok , så går jeg gerne med ..
Og ender det med jeg skal alene derind til jul , så skal jeg nok Råbe op , så kan du jo sige ja eller nej :)

Jaja, jeg skriver i dag og du svarer om et par dage, jeg kan ikke bruge til noget søde @Naboen :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 5 timer siden:

Men jeg tror ikke at jeg får Mook med på tur

Hvorfor det ? 
Fordi, vi er modsat hinanden eller hva ? Hvor du er struktureret og jeg er bare omvendt ? :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mook skrev, for 9 minutter siden:

Hvorfor det ? 
Fordi, vi er modsat hinanden eller hva ? Hvor du er struktureret og jeg er bare omvendt ? :rolleyes:

Det er afgjort en både skarp og en rigtig observation!

Planlægning er gud, og jeg er aldrig spontan :huh:

Men når jeg kommer tilbage fra min ferie i Rom, har jeg stadig mulighed for en tur til Århus.

Forudsat et fornødent varsel og en smule nødvendig planlægning.

Men Mook en tur til Århus er ikke gratis, og den koster penge!

Vil du bruge penge på det?

Venlig hilsen

Rejsenetværk

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det spontane er skønt. Og det siger jeg, selv om jeg også er struktureret..;)

Men jeg er altid frisk på en spontan tur, hvis jeg er "fri".:)

• Tak 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 40 minutter siden:

Men Mook en tur til Århus er ikke gratis, og den koster penge!

Havde jeg heller ikke troet på at det var gratis :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Signor Cuoco skrev, for 40 minutter siden:

Men jeg er altid frisk på en spontan tur, hvis jeg er "fri".:)

Jeg vil arbejde målrettet for at du kan blive fri for…:D

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er nød til lige at kigge ind, igen igen, for at kommenter dette.

Jeg bor i Jylland, men var for en sjælden gangs skyld i KBH igår og så opslaget fra @Mook, jeg var så tæt på at ringe til hende, da jeg ikke er på denne side mere, men var lidt bange for reaktionen, da jeg mistede kontakten til hende for 1,5 år siden, efter at have besøgt den søde @mook, til min til dato bedste oplevelse, på trods af en lille, men uden betydning, mangel fra hendes side.

nu tilbage i Jylland, sidder jeg og ærger mig endnu mere over at jeg ikke kontaktede hende, men måske jeg en gang får modet, og lejligheden til at se mook<3 igen. Og en tur i tivoli vil være fantastisk, ellers vil hun have en stående invitation til at komme med i Ålborg zoo, til deres jule udstilling, den er flotter end den i Tivoli.

med venlig hilsen, og tak for denne gang.

grydeskeen / the spoon.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mook skrev, for 22 timer siden:

Jaja, jeg skriver i dag og du svarer om et par dage, jeg kan ikke bruge til noget søde @Naboen :rolleyes:

Hmmm mener bestemt jeg har svaret forholdsvist hurtigt når du har skrevet på mit nummer ..:) 

Men bevares , jeg trækker da følehornene til mig igen :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den nye grydeske skrev, for 22 timer siden:

ellers vil hun have en stående invitation til at komme med i Ålborg zoo, til deres jule udstilling, den er flotter end den i Tivoli.

Mange tak <3

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Naboen skrev, for 58 minutter siden:

du har skrevet på mit nummer ..:) 

Jeg sender aldrig sms’er til kunder, det ved du søde B)

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mook skrev, den 2.11.2023 at 21:31:

Jeg sender aldrig sms’er til kunder, det ved du søde B)

• Tak 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mook

Du og jeg har allerede oplevet at vi 2 i mødet med hinanden, både har oplevet at vi var hinandens gode selskab.
Og at vi kunne bidrage med inspiration til nytænkning, som vi begge har gavn af.

Som jeg ser det så har vi lært at din styrke spontanitet, er min svaghed.
Mens min styrke systematik, er din svaghed!

Og det uden at jeg har besøgt dig som kunde, og heller ikke kommer til det.

Men fordi vi valgte at slå os sammen en aften, hvor vi ellers ikke havde udsigt til at kunne opnå selskab af andre.
Der fik vi begge den oplevelse at den anden havde noget at byde på, som vi ikke havde ventet os i mødet med den anden.

Der er som jeg ser det potentiale i at omsætte den enorme interesse i denne tråd, til at skabe et socialt rum med Mook som midtpunkt?

EGEN TRÅD - Mook
af Mook, 29. Januar in Hyggesnak
242 svar
28689 visninger

Jeg kan jo tydeligt konstatere så velundt af andre gode mennesker her på EG, det var mig at kunne nyde dit selskab på Kulturnatten.
Og et ret udbredt ønske om at kunne have slået følge med os, og gå i tivoli med dig hvis de havde haft muligheden.

Jeg synes at vi skulle udvikle et koncept for dining med Mook, Cooffe med Mook.

Og så synes jeg at vi efter aftale med  Mook skal invitere Mook ud.
Og betale for hende når vi spiser sammen med hende, eller nyder kaffen sammen med hende.

Det er selvfølgelig kun for mænd, der også vil ses sammen med Mook og hinanden.

Selvfølgelig skal der kunne bestå den bagtanke hos mænd, at de gerne vil benytte lejligheden til at træffe aftaler med Mook.
Og at Mook skal have muligheden for at komme med et godt tilbud, og indgå aftaler over kniv og gaffel eller en varm kop.

Eksempelvis så bemærkede jeg en efterlysning, hvor en efterlyste en mand mere til en trekant med Mook som hun havde sagt ok til.

En Mook Social Club, er som jeg ser det oplagt til at kombinere det socialt hyggelige i samværet.
Med muligheden for skabe omsætning til Mook.

Det er muligt at Mook siger no way når hun læser det, og det er muligt at alle hendes fans siger aldrig i livet når de læser dette!

Det er ok hvis så!

Men nu har jeg foreslået det, og hvis Mook er med på det så arrangerer jeg gerne det første træf sammen med hende i Mook Social Club :)
Jeg betaler også for Mook denne første gang, hvis det bliver til noget.

Som jeg ser det, så vil 2 - 4 mand sammen med Mook være passende.
Og så har Mook jo sit eget sted Privat Diskret, hvis social dining fører til forlænget spille tid efterfølgende for nogle mænd ;)

Måske det ligefrem kan føre til nye indlæg i denne tråd efterfølgende.
Der både kan forårsage misundelse, og et ønske om selv at deltage næste gang?

Venlig hilsen
Rejsenetværk

• Synes godt om 1
  • Tak 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 3 minutter siden:

Mook

Du og jeg har allerede oplevet at vi 2 i mødet med hinanden, både har oplevet at vi var hinandens gode selskab.
Og at vi kunne bidrage med inspiration til nytænkning, som vi begge har gavn af.

Som jeg ser det så har vi lært at din styrke spontanitet, er min svaghed.
Mens min styrke systematik, er din svaghed!

..................... etc

Måske er systematik din styrke Rejse, men du har da også en særdeles kreativ og lidt twisted hjerne.:)

Jeg synes din idé her, er helt underbar. Uden at ane noget om hvad Mook selv mener, så er du ude på at break new ground - whatever det nu hedder på dansk.

Jeg er desværre ikke et kollektivt menneske, og synderligt dårlig til at snakke dansk - så jeg er nok ikke helt den rette i denne Social Club. Men jeg ønsker jeg var for jeg synes da det er en flot og indtil nu - helt utænkt tanke.

Bare bliv ved Rejse - du er simpelt hen unik.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 19 minutter siden:

Måske er systematik din styrke Rejse, men du har da også en særdeles kreativ og lidt twisted hjerne.:)

Jeg synes din idé her, er helt underbar. Uden at ane noget om hvad Mook selv mener, så er du ude på at break new ground - whatever det nu hedder på dansk.

Jeg er desværre ikke et kollektivt menneske, og synderligt dårlig til at snakke dansk - så jeg er nok ikke helt den rette i denne Social Club. Men jeg ønsker jeg var for jeg synes da det er en flot og indtil nu - helt utænkt tanke.

Bare bliv ved Rejse - du er simpelt hen unik.

Tak Bananas

Det gør jeg, men desværre er det hændt at min twistede hjerne er kommet på afveje i andres tråde i den absolut bedste mening.
Herfor har jeg netop måttet beklage i tråden om den næste fredagsbar, hvor min iver bragte mig på afveje :(

Kære Bananas

Som svensk har du helt andre gode grunde end dem du selv nævner.
Som kan være gode grunde til at holde sig tilbage, fra at møde andre omkring den interesse vi har tilfælles.

Vi forstår alle hvorfor, og vi har forståelse for den situation I står i på hjemmefronten.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 2 minutter siden:

Tak Bananas

Det gør jeg, men desværre er det hændt at min twistede hjerne er kommet på afveje i andres tråde i den absolut bedste mening.
Herfor har jeg netop måttet beklage i tråden om den næste fredagsbar, hvor min iver bragte mig på afveje :(

Kære Bananas

Som svensk har du helt andre gode grunde end dem du selv nævner.
Som kan være gode grunde til at holde sig tilbage, fra at møde andre omkring den interesse vi har tilfælles.

Vi forstår alle hvorfor, og vi har forståelse for den situation I står i på hjemmefronten.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Kære Rejse,

Som alle nytænkere ved: afveje er eneste vejen til nye veje.

Hvad mig selv angår, så har det absolut intet med "hjemmefronten" at gøre. Jeg er faktiskt temmelig ligegyldig for hvis politiet finder mig skyldig til at nyde af livet nogen gang. De har fejl og jeg har ret, selvom jeg tildømmes bøder nogen dag. Jeg er selv min hårdeste dommer, og har lært at styre langt udenom at udnytte kvinder som ikke selv vil benyttes. At jeg siden bliver udnyttet af dem er noget andet, og det har jeg det kun godt med.

Nej sandheden er desværre simpel; jeg er solist. I alle sammenhæng.

Men for Mook kunne jeg måske tænke mig at også udfordre den delen af mig. Måske ....

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 14 timer siden:

En Mook Social Club, er som jeg ser det oplagt til at kombinere det socialt hyggelige i samværet.
Med muligheden for skabe omsætning til Mook.

Kære @Rejsenetværk

Tak for sidst. 
Ja, du har ret i, vi kender vores svaghed. Det er med at lære/opleve noget nyt var vores eneste fællesinteresse :) udover disse ting kender jeg dig, som en gavmild mand, og du ønsker at hjælpe andre med dine muligheder ;) 

Men først og fremmest vil jeg synes, det er en genial ide du opfinder - altså hvis det lykkes for et koncept”singlekultur” det kunne også lykkes for dem, der sidder hjemme hele alene og især lige nu er et lille DK blevet ramt af inflationistisk. Men på en anden side, vil jeg også synes at det ikke er sikkert hvad fremtiden vil bringes os som singleliv - der er ingen afgørende :) 

Jeg synes selvfølgelig selv, at det ville være en fantastisk dag/aften for mig, hvis jeg kunne komme ude og møde med nye mennesker til hverdag, hvilket ønsker jeg naturligvis mest muligst at bruge mine positiv energier på at være sammen med positive folk(singler) derude :) 

Men inden vi kommer videre, kan du være sød og send mig en PB - det kunne godt være jeg er indforståede i gamet/konceptet :) 

Kh.

Mook <3

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 14 timer siden:

Jeg er desværre ikke et kollektivt menneske, og synderligt dårlig til at snakke dansk - så jeg er nok ikke helt den rette i denne Social Club

Det er jeg heller ikke <3

Men så det er derfor jeg tager en chance, for jo mange dansk mænd jeg mødes jo lærer jeg pragtfuld dansk - og jeg vil gøre det umage for næste - og næste ..:wub:

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mook skrev, for 14 minutter siden:

og jeg vil gøre det umage for næste - og næste ..:wub:

.. og næste og næste ... og så til sidst kommer jeg og siden bliver der ikke flere mænd. Då skal du lære pragtfuldt svensk, og det tager nok resten af livet.;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...