Hop til indhold
Mook

EGEN TRÅD - Mook

Recommended Posts

Mook skrev, for 6 timer siden:

Hej med jer allesammen (Venlige response mænd og kvinder herinde) :)

Jeg har besluttet mig at lave Mini GB med 4-5 mænd. Men hvor kan jeg leje værelset til her i løbet af denne måned? Værelset og sengen skal kunne holde til fem mænd og hårdt sex:D Og beliggenheden (er) er omkring 10-15 KM.væk fra hvor jeg bor (gerne diskret) da begivenheder og events kan kun findes enten i Frb.eller Kbh. 

Årsag til en beslutning, er at jeg drøftede forslaget på swingerklubben og en trekant i flere år eller for nogen tid siden :) Men det lykkedes altså ikke for mig(ingen steder):Dklubben findes ikke og trekanten, jeg havde prøvet af de gange, var lidt for stressende efter min meaning B)jeg vidste faktisk ikke hvad der var sket, om I var/ er for unge og gamle eller noget helt andet kunne jeg ikke forstå -_-men måske for horny, det kunne godt være - whatever ! 

Jeg bliver jo tændt på af flere mænd på en gang, hvis jeg skulle være ærlig at sige :) (men der skal jo være lidt plads for mig, hvor I kan holde lidt længere end …. ) 

Af de grunde ville jeg mene at prisen skal være kun for en time da 30 min sex ville ikke virke for mig nemlig :rolleyes: - og hvad synes I om, prise for en times tid sex(Mini GB) jeg har jo ingen sekretærer - og I er velkomne til at være en frivillig sekretær for mig :) ind til videre. Det er klart jeg bliver aldrig professionel til det games :wub:

Kh.

Mook <3

Ps. Spørg endelig(PM) for at undgå misforståelsen. 

:x mmmm det lyder virkelig spændend, Mook du kommer med meget intersante indlæg ❤️

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er der ikke kommet flere bud på leje lokale, hvor jeg kunne leje :P ? 
Jeg er lige nu meget spændt på Mini GB om der vil komme ….snart — det er jo min første :wub:

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mook skrev, for 38 minutter siden:

Er der ikke kommet flere bud på leje lokale, hvor jeg kunne leje :P ? 
Jeg er lige nu meget spændt på Mini GB om der vil komme ….snart — det er jo min første :wub:

Redigeret af VildMedThai
Fik skrevet dobbelt

Del dette indlæg

Link til indlæg
VildMedThai skrev, for 23 minutter siden:

Mook du holder det bare hjemme hos mig :P:wub:

Virkelig ? Wow, hvor er du sød og hjælpsom. Tak for din venlighed og store hjælp :wub:<3You’re My all in all ;)

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mook skrev, for 18 timer siden:

Virkelig ? Wow, hvor er du sød og hjælpsom. Tak for din venlighed og store hjælp :wub:<3You’re My all in all ;)

Jeg vil gerne være med til dit Mini GB Mook 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Mook :-)

Jeg melder mig også frivilligt til dit GB - selvfølgelig afhængig af dato og tidspunkt på døgnet. På hverdage kan jeg kun efter kl. 17, i weekenderne døgnet rundt.

Varme hilsner Jørgensen 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jørgensen skrev, den 9.6.2024 at 13:48:

Hej Mook :-)

Jeg melder mig også frivilligt til dit GB - selvfølgelig afhængig af dato og tidspunkt på døgnet. På hverdage kan jeg kun efter kl. 17, i weekenderne døgnet rundt.

Varme hilsner Jørgensen 

Hej med dig :) 

Tak for din interesse  :) 

Du kan følge med når jeg skriver en tråd i Sexevents <3

• Synes godt om 1
  • Tak 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære @Mook, du bør slette omgående. At gengive korrespondancen er måske ok, så længe det er i anonym form, men det er simpelthen ikke ok at vise et billede, som du har fået tilsendt.

Jeg er fuldstændig enig med @lejogbrug i, at når du, @Mook, gør sådan noget, så kan man jo ikke have tillid til, at du vil være diskret i andre tilfælde. Skuffende. :(

• Tak 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 2 minutter siden:

Kære @Mook, du bør slette omgående. At gengive korrespondancen er måske ok, så længe det er i anonym form, men det er simpelthen ikke ok at vise et billede, som du har fået tilsendt.

Jeg er fuldstændig enig med @lejogbrug i, at når du, @Mook, gør sådan noget, så kan man jo ikke have tillid til, at du vil være diskret i andre tilfælde. Skuffende. :(

Jeg prøvede at slette dem væk :) 

Men kan nu se at der kom flere af kopier, øv ! 
Hjælp mig med at skrive til en moderator ?? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mook skrev, for 3 minutter siden:

Jeg prøvede at slette dem væk :) 

Men kan nu se at der kom flere af kopier, øv ! 
Hjælp mig med at skrive til en moderator ?? 

Det som er mere end en time gammelt, kan du ikke selv slette. Jeg har allerede meldt det til moderator.

Det som er mindre end en time gammelt, der kan du vælge “rediger indlæg” og fx vælge at sætte et punktum i stedet for alle dine screenshots. Eller som minimum det, hvor fotoet er på.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
lejogbrug skrev, 1 time siden:

Hvad  er  formålet  med  at  ligge  en  sms  dialog  op  herinde  og  med  billede  af  manden? 

At tiltrække sig opmærksomhed, endnu en gang......, og man "smider" tilsyneladende gerne folk under bussen for at få det!

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Billedet kan være af hvem som helst, det går bare ikke at lægge sådan noget op - heller ikke selvom man gør det i et øjebliks arrigskab.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
pacer skrev, for 1 minut siden:

Billedet kan være af hvem som helst, det går bare ikke at lægge sådan noget op - heller ikke selvom man gør det i et øjebliks arrigskab.

Nu har hun kommet af med sin galde, og prøver at rette op på fejlen, hvilket er beundring værdigt, det var der nogen som kunne lære af, og har vi ikke alle lavet noget som vi efterfølgende har fortrudt ?

Og til det fjols som bare spilder hendes tid, for måske lige at sidde og rive i sin pjovert, så har han nok lige fået en overraskelse, hvis han ser sit billede her på siden inden det bliver fjernet! Og jeg har ikke ondt af ham, og så gerne at det blev liggende på nettet for tid og evighed.

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den nye grydeske skrev, for 1 minut siden:

Nu har hun kommet af med sin galde, og prøver at rette op på fejlen, hvilket er beundring værdigt, det var der nogen som kunne lære af, og har vi ikke alle lavet noget som vi efterfølgende har fortrudt ?

Og til det fjols som bare spilder hendes tid, for måske lige at sidde og rive i sin pjovert, så har han nok lige fået en overraskelse, hvis han ser sit billede her på siden inden det bliver fjernet! Og jeg har ikke ondt af ham, og så gerne at det blev liggende på nettet for tid og evighed.

Billedet kan være af hvem som helst. Som gp burde man vide bedre, hun ville nok heller ikke bryde sig om at se sit eget foto her. 

Endnu en grund til aldrig at sende foto´s. 

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
pacer skrev, for 1 minut siden:

Billedet kan være af hvem som helst. Som gp burde man vide bedre, hun ville nok heller ikke bryde sig om at se sit eget foto her. 

Endnu en grund til aldrig at sende foto´s. 

Ud fra sms`erne forstår jeg det som han har sendt en video, med regnvejr, og så er det nok af ham selv. 
men ja send aldrig billeder, og ja jeg har selv gjordt det engang, uden der skete noget ved det, det var et krav fra en meget kendt pige, og jeg lid mig friste.

hvis @Mook bad mig om et billede ville jeg ikke tøve med at sende det ( og ja jeg har mødt Mok ) , jeg er sikker på at hun ikke ville misbruge ordentlige kunderne tillid. 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den nye grydeske skrev, for 4 minutter siden:

Fint, at @Mook vil forsøge at rette, men jeg deler på ingen måde din beundring.

Den nye grydeske skrev, for 6 minutter siden:

jeg har ikke ondt af ham, og så gerne at det blev liggende på nettet for tid og evighed.

Rolig nu. Jeg kan godt fornemme, at du har stor trang til at tage @Mook i forsvar, men manden har jo bare  forsøgt at flytte sin tid. Helt fair, hvis @Mook synes, at han var dum, så hun til sidst ikke gad møde ham, men denne sms-samtale er da ellers ikke det værste, vi har hørt om.

Men enig med @pacer i, at dette er er eksempel på, at man skal tænke sig meget godt om, inden man sender sit billede til nogen.

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gløden skrev, for 47 minutter siden:

At tiltrække sig opmærksomhed, endnu en gang......, og man "smider" tilsyneladende gerne folk under bussen for at få det!

Jeg skriver og taler ikke med dumme folk, det har jeg nu flere gange sagt i denne tråd, hvis du vil fortsættes IKKE denne tråd! — desuden ville  jeg ønske at tråden skal nu slettes! Så alle bliver glade igen !!! 

Redigeret af Mook
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den nye grydeske skrev, for 12 minutter siden:

hvis @Mook bad mig om et billede ville jeg ikke tøve med at sende det ( og ja jeg har mødt Mok ) , jeg er sikker på at hun ikke ville misbruge ordentlige kunderne tillid. 

Så  hver  især  får  lov til  at  definere  hvem  der  er  ordentlige  kunder.  Så hvis  en  gp  ikke  synes  du  var  ordentlig, hylder  du  at  gp'er  må  smide  korrespondance og  billede  op  på  EG  af  dig?

Jeg  foretrækker  mænd  der  passer  lidt  på  sig  selv,  og  værner  om  diskretion begge  veje,  også  selvom  man  bliver  lidt  sur. 

Alt andet er  totalt  no-go  for  mig.

• Synes godt om 4

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 14 minutter siden:

men manden har jo bare  forsøgt at flytte sin tid. Helt fair

Jeps ! Flytter sin tid for evighed !!! 

Læs ! Hvad jeg skrev !

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
lejogbrug skrev, for 1 minut siden:

Så  hver  især  får  lov til  at  definere  hvem  der  er  ordentlige  kunder.  Så hvis  en  gp  ikke  synes  du  var  ordentlig, hylder  du  at  gp'er  må  smide  korrespondance og  billede  op  på  EG  af  dig?

Nej og det er heller ikke det jeg siger, jeg siger at jeg har forståelse for hendes reaktion, og jeg er sikker på at hvis man har en ordentlig kontakt og er respektfuld, så vil ingen GP gøre noget uhensigtsmæssig. Det vil jeg aldrig være bange for, men ja jeg vil ikke sende et billede til en, for mig ukendt, GP, men en kendt GP er det en anden sag. 
og ja diskretion er noget der gælder begge veje, deri kan vi ikke være uenige.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mook skrev, for 39 minutter siden:

Jeg skriver og taler ikke med dumme folk, det har jeg nu flere gange sagt i denne tråd.

Hvornår er andre mennesker dumme?

Du skrev længere oppe i tråden at jeg  var dum. Er jeg dum fordi jeg ikke er  enig med dig? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
lejogbrug skrev, for 3 minutter siden:

Hvornår er andre mennesker dumme?

Du skrev længere oppe i tråden at jeg  var dum. Er jeg dum fordi jeg ikke er  enig med dig? 

Når man ikke Quick nok til at forstå situationen, nemlig ! 

Det handler ikke om enig eller uenig, men det handler simpelthen om, hvordan man kommenterer på ! 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Synes flere Gp’er bare skal ligge op af mænd som ikke opføre sig ordentligt. 

dem skal man ikke frede så godt gået @Mook  

du har min fulde opbakning 

• Synes godt om 1
  • Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mook skrev, for 11 minutter siden:

Når man ikke Quick nok til at forstå situationen, nemlig ! 

Det handler ikke om enig eller uenig, men det handler simpelthen om, hvordan man kommenterer på ! 

Så  jeg  er ifølge  dig  ikke  kvik  nok  (altså  dum  i din  optik), fordi  jeg  ikke  synes  det  er  i orden  at  du  bryder  diskretionen ved  at  ligge  sms  og  billede  op  af  en  mand som  også  er  dum  (ifølge dig).

Tak for  forklaring.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...