Guest Aarhuselsker Skrevet 17. Marts, 2023 Mook skrev, for 5 minutter siden: at jeg ville gøre alt Dette er sjovt Del dette indlæg Link til indlæg
B70 268 Skrevet 17. Marts, 2023 Mook skrev, for 2 timer siden: Så nogen en her, vil jeg gerne have. Ved I hvad kommer til at blive koster ? Er det en labrador? Del dette indlæg Link til indlæg
Mook 1812 Skrevet 17. Marts, 2023 Aarhuselsker skrev, for 6 timer siden: Dette er sjovt Altså tror du ikke på hvad jeg siger eller hvad ? Del dette indlæg Link til indlæg
Mook 1812 Skrevet 17. Marts, 2023 B70 skrev, for 4 timer siden: Er det en labrador? Det ved jeg faktisk ikke. Jeg har bare pludselig ønsket mig en hund. Skal lige Google Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 17. Marts, 2023 Mook skrev, for 13 minutter siden: Altså tror du ikke på hvad jeg siger eller hvad ? Joooooe, altså jo, æhem, jo så da Del dette indlæg Link til indlæg
Pyjamasparty 122 Skrevet 17. Marts, 2023 Mook skrev, den 14.3.2023 at 14:39: Mange tak ...Vi kunne jo synge duet.....alla La Fontaine... https://youtu.be/DAcA20pQnjk Del dette indlæg Link til indlæg
Mook 1812 Skrevet 17. Marts, 2023 Pyjamasparty skrev, for 24 minutter siden: ...Vi kunne jo synge duet.....alla La Fontaine... https://youtu.be/DAcA20pQnjk Jeg kan desværre ikke lide Jazz Music Del dette indlæg Link til indlæg
Naboen 593 Skrevet 17. Marts, 2023 Mook skrev, for 8 timer siden: Så nogen en her, vil jeg gerne have. Ved I hvad kommer til at blive koster ? Sådan en hun koster hurtigt 12.000-20.000 Kroner for ikke at snakke om forsikringer , dyrelæge regninger , mad og så skal den helst gå to til tre gange om dagen og aktiveres Det er ikke bare sådan lige at have en hund 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Mook 1812 Skrevet 17. Marts, 2023 Aarhuselsker skrev, 1 time siden: Joooooe, altså jo, æhem, jo så da Godt så. Så har vi forstået hinanden 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Mook 1812 Skrevet 17. Marts, 2023 Naboen skrev, Lige nu: Sådan en hun koster hurtigt 12.000-20.000 Kroner for ikke at snakke om forsikringer , dyrelæge regninger , mad og så skal den helst gå to til tre gange om dagen og aktiveres Det er ikke bare sådan lige at have en hund Wow, tak for hjælpen søde Nabo Jeg skifter min mening pludselig igen 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Naboen 593 Skrevet 17. Marts, 2023 Mook skrev, Lige nu: Wow, tak for hjælpen søde Nabo Jeg skifter min mening pludselig igen Man er bundet på hænder og fødder med sådan en hund , man kan ikke bare tage i byen og blive væk 12 timer , eller tage en weekend til skagen uden hunden , skal man til udlandet på ferie , og vil have den med , så skal den have pas og alt muligt andet ,, men er de kære ,,det er de bestemt ,, begge mine unger har hund . 1 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Mook 1812 Skrevet 17. Marts, 2023 Naboen skrev, for 7 minutter siden: Man er bundet på hænder og fødder med sådan en hund , man kan ikke bare tage i byen og blive væk 12 timer , eller tage en weekend til skagen uden hunden , skal man til udlandet på ferie , og vil have den med , så skal den have pas og alt muligt andet ,, men er de kære ,,det er de bestemt ,, begge mine unger har hund . Tak fordi du siger det Jeg kender også konsekvensen af hundspasning, men jeg keder mig også tit Del dette indlæg Link til indlæg
Naboen 593 Skrevet 17. Marts, 2023 Mook skrev, Lige nu: Tak fordi du siger det Jeg kender også konsekvensen af hundspasning, men jeg keder mig også tit Altså keder du dig for meget , så kommer du bare på landet og skærer brænde , så laver jeg mad imens Arj det kender jeg godt , men det er også der man skal passe på , for man skal jo ikke få en hund fordi man keder sig , det ville ikke ende godt , for pludselig har du travlt , skal rejse , ud at høre musik eller noget helt andet og så skal den passes og hvem skal gøre det Kedsomhed ,,,, kan afhjælpes på mange måder , besøge eller få besøg af venner , det plejer at være gode timer at bruge .. Del dette indlæg Link til indlæg
Mook 1812 Skrevet 17. Marts, 2023 Naboen skrev, for 10 minutter siden: Altså keder du dig for meget , så kommer du bare på landet og skærer brænde , så laver jeg mad imens Arj det kender jeg godt , men det er også der man skal passe på , for man skal jo ikke få en hund fordi man keder sig , det ville ikke ende godt , for pludselig har du travlt , skal rejse , ud at høre musik eller noget helt andet og så skal den passes og hvem skal gøre det Kedsomhed ,,,, kan afhjælpes på mange måder , besøge eller få besøg af venner , det plejer at være gode timer at bruge .. Jeg plejer ikke at komme ud og besøge nogen. Jeg kan lide en god koncert Del dette indlæg Link til indlæg
Naboen 593 Skrevet 17. Marts, 2023 Mook skrev, for 5 minutter siden: Jeg plejer ikke at komme ud og besøge nogen. Jeg kan lide en god koncert Jeg har lovet en koncert og mine knogler er ved at være helet igen , så mon ikke det snart kan blive til noget 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Pyjamasparty 122 Skrevet 17. Marts, 2023 (edited) Mook skrev, 1 time siden: ...men det kan tage lidt af kedsomhed af..;) ...og man er kan jo også altid skifte genre.. ud på de stille timer...på Vega Redigeret 17. Marts, 2023 af Pyjamasparty 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Mook 1812 Skrevet 17. Marts, 2023 Pyjamasparty skrev, 1 time siden: ...men det kan tage lidt af kedsomhed af..;) ...og man er kan jo også altid skifte genre.. ud på de stille timer...på Vega Det er en mulighed 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Pyjamasparty 122 Skrevet 17. Marts, 2023 Mook skrev, for 12 minutter siden: Det er en mulighed ....muligheder skal ofte masseres først før de bundfældes.. 1 time eller 2... Tango ligeså...men her skal man være 2... Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3113 Skrevet 18. Marts, 2023 Mook skrev, for 19 timer siden: Ja, hvad der galt med det ? Ingenting. Jeg lavede bare en ret dansk vittighed, hvilket egentlig ikke var helt fair. Jeg svarede på hvad en hund kostede og skrev "en hund", som både kan forstås som en (Vov) hund og en hundredkroneseddel. 1 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4840 Skrevet 21. Marts, 2023 (edited) Mook skrev, den 17.3.2023 at 21:29: Jeg skifter min mening pludselig igen Allerskønneste @Mook Min Tantriske mentor som er en MEGET gammel og viis mand har noget der minder mig uhyre meget om den samme humor som du Når han laver fis, så er det ofte med masser af kærlighed og selvironi. Han lærte mig (halvt ment som en vittighed) for rigtigt mange år siden efterhånden, noget der kan oversættes til omtrent: Det er en lysende sandhed (eller indlysende at) der er en universel lov så stærk som tyngdekraften: Alle kvinder i verden har ret til (eller guddommelig tilladelse til), een gang for hvert år hun har levet, at ombestemme sig om det samme emne - hver dag! Han ville knus-elske dig, er jeg sikker på! Mook skrev, den 17.3.2023 at 21:41: Jeg kender også konsekvensen af hundspasning, men jeg keder mig også tit https://connery.dk/15-gode-grunde-til-at-en-hund-er-bedre-end-en-kaereste.126328.html #VildMedMook Redigeret 21. Marts, 2023 af Eva Nadine 1 Del dette indlæg Link til indlæg
SirK 207 Skrevet 21. Marts, 2023 @Mook count down my dear.. Only one week and im back... Looking forward to see you again 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Mook 1812 Skrevet 21. Marts, 2023 Eva Nadine skrev, for 13 timer siden: Allerskønneste @Mook Min Tantriske mentor som er en MEGET gammel og viis mand har noget der minder mig uhyre meget om den samme humor som du Når han laver fis, så er det ofte med masser af kærlighed og selvironi. Han lærte mig (halvt ment som en vittighed) for rigtigt mange år siden efterhånden, noget der kan oversættes til omtrent: Det er en lysende sandhed (eller indlysende at) der er en universel lov så stærk som tyngdekraften: Alle kvinder i verden har ret til (eller guddommelig tilladelse til), een gang for hvert år hun har levet, at ombestemme sig om det samme emne - hver dag! Han ville knus-elske dig, er jeg sikker på! https://connery.dk/15-gode-grunde-til-at-en-hund-er-bedre-end-en-kaereste.126328.html #VildMedMook Tusind tak søde @Eva Nadine Jeg er stolt af dig og dine mange intelligenser 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Mook 1812 Skrevet 21. Marts, 2023 SirK skrev, for 9 timer siden: @Mook count down my dear.. Only one week and im back... Looking forward to see you again I will be waiting for you Del dette indlæg Link til indlæg
Mook 1812 Skrevet 22. Marts, 2023 (edited) Hmmm hvorfor har nogle af jer popcorn klar når det handler om mig og min tråd Og du @Max Bjævermose jeg har forestillet mig at du hele tiden har sat dig selv på den futter - altså hvis jeg har forstået ordet”fatteren”rigtigt Redigeret 22. Marts, 2023 af Mook 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4533 Skrevet 31. Marts, 2023 Forståeligt, at du bliver frustreret, @Mook, men det duer altså ikke at vise kundens mobilnummer. Bør slettes omgående! 1 Del dette indlæg Link til indlæg