Mook 1812 Skrevet 31. Marts, 2023 Den_glade_amatør skrev, for 17 minutter siden: Forståeligt, at du bliver frustreret, @Mook, men det duer altså ikke at vise kundens mobilnummer. Bør slettes omgående! Det vidste jeg, men den duer rigtig fint fra min side. Du må evt bede moderatoren om at slette den for mig, hvis du har så maget tid…. Jeg har ikke. Skal lige til at kneppes … 5 Del dette indlæg Link til indlæg
Naboen 593 Skrevet 31. Marts, 2023 Forstår frustrationen .. jeg ville dælme også blive knotten hvis en af mine kunder bestiller noget arbejde og så gentagende gange aflyser.. min regel er … 3 gang blokeres nummeret i min Arb tlf ! 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4533 Skrevet 31. Marts, 2023 Mook skrev, for 6 minutter siden: Jeg har ikke. Skal lige til at kneppes … Det er et godt udtryk. Hvad der til gengæld ikke er godt, er at hænge folk ud. Nu ved vi andre jo ikke, hvad der er gået forud, men skærmdumpet viser et pænt formuleret afbud, sendt i relativt god tid. Det er nok svært at melde afbud meget før, hvis man er syg på dagen. I et lidt bredere perspektiv, så vil jeg tænke mig om en ekstra gang, inden jeg bookede en aftale med en pige, som ikke har problemer med at offentliggøre henvendelser og mobilnummer. Også selvom @Mook og andre forventeligt vil hævde, at det er han altså selv ude om. Hvilket vi andre ikke kan vurdere, da kun @Mook og kunden ved, hvad der er gået forud. Hvis mange andre har det på samme måde som mig, så kan det dermed også ramme din “forretning”, @Mook. Men det ved du sikkert godt og vælger at gøre, som du gør alligevel. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Mook 1812 Skrevet 31. Marts, 2023 Den_glade_amatør skrev, for 1 time siden: Hvad der til gengæld ikke er godt, er at hænge folk ud Der findes ikke så mange dumme kunder i min verden, (fordi jeg er et godt mennesker derfor møder jeg også kun de gode folk), men når der er til at finde burde andre også vide det Del dette indlæg Link til indlæg
Mook 1812 Skrevet 31. Marts, 2023 Den_glade_amatør skrev, for 1 time siden: kan det dermed også ramme din “forretning”, @Mook. Men det ved du sikkert godt og vælger at gøre, som du gør alligevel. Jeg har ikke en forretning, jeg knepper kun når jeg er liderlig(læs gerne min annonce) så jeg er fuldstændig ligeglad med jeres fattige penge, bare så du ved det ! Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17577 Skrevet 31. Marts, 2023 Mook skrev, for 3 minutter siden: jeg knepper kun når jeg er liderlig Me too 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Mook 1812 Skrevet 31. Marts, 2023 (edited) Den_glade_amatør skrev, for 2 timer siden: Hvilket vi andre ikke kan vurdere, da kun @Mook og kunden ved, hvad der er gået forud. Nej, det kan andre ikke. Det er kun ham og mig som ved det ! Hvad der foregik i hans hoved ! Han skulle være så stor taknemmelig for at han kunne få lov til at skrive til mig rigtig mange gange !! Nu er det nok for en idiot …… !!! Redigeret 31. Marts, 2023 af Mook Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mortenkok Skrevet 31. Marts, 2023 Naboen skrev, for 3 timer siden: Forstår frustrationen .. jeg ville dælme også blive knotten hvis en af mine kunder bestiller noget arbejde og så gentagende gange aflyser.. Derfor er det fuldt ud berettiget at lægge kundens nummer ud herinde, sådan en idiot at aflyse 3 gange, men nu har alle herinde heldigvis hans nummer Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4533 Skrevet 31. Marts, 2023 Mortenkok skrev, 1 time siden: men nu har alle herinde heldigvis hans nummer… … og ofte også navn og adresse og andet, hvis man måtte ønske at grave i det. Nej tak, diskretion er en æressag. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Keeper Skrevet 31. Marts, 2023 Mortenkok skrev, 1 time siden: Derfor er det fuldt ud berettiget at lægge kundens nummer ud herinde, sådan en idiot at aflyse 3 gange, men nu har alle herinde heldigvis hans nummer NEJ det er det ikke. Du kan lige læse op på vores regler. Denne diskussion stopper her ellers låses tråd. Keeper Del dette indlæg Link til indlæg
Mook 1812 Skrevet 31. Marts, 2023 (edited) Den_glade_amatør skrev, for 18 minutter siden: Nej tak, diskretion er en æressag. Ja, nemlig rigtigt! Men diskretionen fremgår nemlig også begge veje, hvad tror du ham der” Dum” vil bruge min adresse der til, når han så har nu skrevet og bedt om så mange gange ?? Redigeret 31. Marts, 2023 af Mook Del dette indlæg Link til indlæg
Mook 1812 Skrevet 31. Marts, 2023 Keeper skrev, for 4 minutter siden: NEJ det er det ikke. Du kan lige læse op på vores regler. Denne diskussion stopper her ellers låses tråd. Keeper Jeg er ligeglad så lås gerne tråd !!!! Jeg har ret til at sige noget !!!! Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mortenkok Skrevet 31. Marts, 2023 Keeper skrev, for 7 timer siden: NEJ det er det ikke. Du kan lige læse op på vores regler. Troede da egentlig du kendte mig godt nok til at kende min ironi? Men selvfølgelig er det IKKE Ok, men så længe EG behandles som Børnehave, har jeg svært ved at skrive oprigtigt herinde og beklager naturligvis min dybe ironi, hva det ang. Mook så ønsker jeg ej at være den som lukker tråden men lige her gik hun dog over stregen, så kære @Mook tænk før du taler og specielt under sex, du burde vide som Thai hvad man må og ikke må skrive men ellers held med din egen tråd som i øvrigt var god indtil i dag, det er måske Ok at være dum som kunde men lad dig for Gudsskyld aldrig følge kundens dumskab, det er du som Thai for klog til, skift stil mens jernet er varmt og liderligheden er der, så når du nok det sex du behøver, go aften i øvrigt Del dette indlæg Link til indlæg
Mook 1812 Skrevet 23. April, 2023 Mr-H skrev, den 10.3.2023 at 22:19: fede sange der fra kunne være: https://open.spotify.com/track/1i5XRu1L0x7gIg9UGKqizL?si=h79dgCuFQsK4GkgKAbS9iA&context=spotify%3Aplaylist%3A37i9dQZF1EQp9BVPsNVof1&dd=1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr-H Skrevet 27. April, 2023 Mook skrev, den 23.4.2023 at 20:33: https://open.spotify.com/track/1i5XRu1L0x7gIg9UGKqizL?si=h79dgCuFQsK4GkgKAbS9iA&context=spotify%3Aplaylist%3A37i9dQZF1EQp9BVPsNVof1&dd=1 Super fed sang også, den kan man sagtens give sig hen til og nyde Del dette indlæg Link til indlæg
CPH 40 Skrevet 4. Maj, 2023 Helt fantastisk læsning og meget underholdende samt dejligt med en kvinde med en klar mening og ikke mindst mod. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Mook 1812 Skrevet 5. Maj, 2023 CPH skrev, for 19 timer siden: Helt fantastisk læsning og meget underholdende samt dejligt med en kvinde med en klar mening og ikke mindst mod. Tak for det pæne ord. Men jeg kan ikke skrive ret meget nu, også selvom jeg gerne vil - der er både @Stapler og @Keeper, som holder øjne med mig (kan jeg se) - også selvom de godt ved at jeg er en voksen og kender …….retningslinjer Del dette indlæg Link til indlæg
Mook 1812 Skrevet 5. Maj, 2023 Mook skrev, for 4 timer siden: Tak for det pæne ord. Men jeg kan ikke skrive ret meget nu, også selvom jeg gerne vil - der er både @Stapler og @Keeper, som holder øjne med mig (kan jeg se) - også selvom de godt ved at jeg er en voksen og kender …….retningslinjer Hej med jer Jeg har “ dagens spørgsmål “ til jer Jeg har læst rigtig rigtig mange bøger om “kærligheden” - men bøgerne handlede meget om en ting, jeg ikke kunne forstå - så mit spørgsmål er, hvad er forskellen på misundelse og jalousi - er der nogle af jer kan fortælle mig om det ? Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 5. Maj, 2023 Mook skrev, for 18 minutter siden: hvad er forskellen på misundelse og jalousi 'Hvis din veninde har en kæreste og du også gerne vil have en kæreste, men ikke ham hun har, men synes det er surt hun har en når du ikke har, så er du misundelig. Hvis din veninde har en kæreste, og du også er forelsket i ham, og vil have ham som kæreste og det gør ondt i dit hjerte når du ser dem kysse osv, så er du jaloux. Del dette indlæg Link til indlæg
Mook 1812 Skrevet 5. Maj, 2023 Aarhuselsker skrev, for 6 minutter siden: 'Hvis din veninde har en kæreste og du også gerne vil have en kæreste, men ikke ham hun har, men synes det er surt hun har en når du ikke har, så er du misundelig. Hvis din veninde har en kæreste, og du også er forelsket i ham, og vil have ham som kæreste og det gør ondt i dit hjerte når du ser dem kysse osv, så er du jaloux. Tror ikke jeg kan have sådan følelser da jeg ingen har veninder tak for din hurtig forklaring min ven. Del dette indlæg Link til indlæg
SirK 207 Skrevet 5. Maj, 2023 Pssst Hello Bright eye.... long time no see Håber du har det godt Del dette indlæg Link til indlæg
Mook 1812 Skrevet 6. Maj, 2023 SirK skrev, for 16 timer siden: Pssst Hello Bright eye.... long time no see Håber du har det godt What are you waiting for ? Del dette indlæg Link til indlæg
SirK 207 Skrevet 6. Maj, 2023 Mook skrev, for 6 timer siden: What are you waiting for ? Been so so busy sorry... Del dette indlæg Link til indlæg
Mook 1812 Skrevet 6. Maj, 2023 SirK skrev, 1 time siden: Been so so busy sorry... No worries/Me too Del dette indlæg Link til indlæg
Mook 1812 Skrevet 10. Maj, 2023 Mr-H skrev, den 27.4.2023 at 11:26: Super fed sang også, den kan man sagtens give sig hen til og nyde https://open.spotify.com/track/0SSyKn4f798hXl9Fkefj6w?si=U2tWUiTtSzqUPJ15f0FKfA&context=spotify%3Aplaylist%3A37i9dQZF1DX4pbGJDhTXK3 1 Del dette indlæg Link til indlæg