Andhol 15 Skrevet 30. Januar, 2023 https://annoncelight.dk/showad/320808 Er der nogen som har besøgt denne skønhed? Jeg har en drøm om at fiste en dejlig Q; hende her ser dejlig fræk ud! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skovfogeden 283 Skrevet 30. Januar, 2023 Hvis du sætter adressen ind fra nettet, så kan du se forskellige indlæg om hende. https://www.eroguide.dk/forum/search/?&q=https%3A%2F%2Fannoncelight.dk%2Fshowad%2F320808&search_and_or=or 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hopalong Cassidy 12 Skrevet 30. Januar, 2023 (edited) Kære Andhol, Jeg har haft fornøjelsen af at møde hende fornyligt og jeg må sige det var fantastisk. Intet mindre. Hun er en afslappet og ligetil pige. Nem at snakke med. Smuk, slank og så kan hun det en kvnde skal kunne... han kan tage en pik med ynde.Hun kan tage meget pik og hun kan finde ud af at tage den i ALLE huller. Hendes krop er meget ungpige agtig at se til med små søde bryster og en røv der fylder på den helt rigtige måde. Selv om hun har hele ungpigelooket så skal man ikke tage fejl. Hun tog pikken hårdt uden at klynke. Jeg hamrede min pik dybt i bund i både hende fisse og i hendes stramme røvhul. Hun tog den virkeligt hårdt. Jeg elsker når en pige kan tage den på den måde. Det tænder mig virkeligt. På basis af det jeg oplevede med hende vil jeg tro, at hun også er god til fisting. Hvis hun skriver at hun kan modtage fisting, så er jeg sikker på at hun kan det. Hvis hun er lige så god til at tage noget i fissen, som til at tage noget i røven, så skal det helt sikkert nok blive en god oplevelse. Hvem ved måske er hun også til anal fisting? Prøv hende endelig - det er mit råd og så skriv om oplevelsen her bagefter!! Hvis hun er til analfisting - så er jeg solgt ...! Så kommer jeg til at reje rigtigt meget til Fredericia Redigeret 30. Januar, 2023 af Hopalong Cassidy 1 2 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
biker 281 Skrevet 31. Januar, 2023 Hopalong Cassidy skrev, for 2 timer siden: Kære Andhol, Jeg har haft fornøjelsen af at møde hende fornyligt og jeg må sige det var fantastisk. Intet mindre. Hun er en afslappet og ligetil pige. Nem at snakke med. Smuk, slank og så kan hun det en kvnde skal kunne... han kan tage en pik med ynde.Hun kan tage meget pik og hun kan finde ud af at tage den i ALLE huller. Hendes krop er meget ungpige agtig at se til med små søde bryster og en røv der fylder på den helt rigtige måde. Selv om hun har hele ungpigelooket så skal man ikke tage fejl. Hun tog pikken hårdt uden at klynke. Jeg hamrede min pik dybt i bund i både hende fisse og i hendes stramme røvhul. Hun tog den virkeligt hårdt. Jeg elsker når en pige kan tage den på den måde. Det tænder mig virkeligt. På basis af det jeg oplevede med hende vil jeg tro, at hun også er god til fisting. Hvis hun skriver at hun kan modtage fisting, så er jeg sikker på at hun kan det. Hvis hun er lige så god til at tage noget i fissen, som til at tage noget i røven, så skal det helt sikkert nok blive en god oplevelse. Hvem ved måske er hun også til anal fisting? Prøv hende endelig - det er mit råd og så skriv om oplevelsen her bagefter!! Hvis hun er til analfisting - så er jeg solgt ...! Så kommer jeg til at reje rigtigt meget til Fredericia og hun er stadig klar på at kneppe uden gummi ?... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
weber 798 Skrevet 31. Januar, 2023 Hopalong Cassidy skrev, for 10 timer siden: Kære Andhol, Jeg har haft fornøjelsen af at møde hende fornyligt og jeg må sige det var fantastisk. Intet mindre. Hun er en afslappet og ligetil pige. Nem at snakke med. Smuk, slank og så kan hun det en kvnde skal kunne... han kan tage en pik med ynde.Hun kan tage meget pik og hun kan finde ud af at tage den i ALLE huller. Hendes krop er meget ungpige agtig at se til med små søde bryster og en røv der fylder på den helt rigtige måde. Selv om hun har hele ungpigelooket så skal man ikke tage fejl. Hun tog pikken hårdt uden at klynke. Jeg hamrede min pik dybt i bund i både hende fisse og i hendes stramme røvhul. Hun tog den virkeligt hårdt. Jeg elsker når en pige kan tage den på den måde. Det tænder mig virkeligt. På basis af det jeg oplevede med hende vil jeg tro, at hun også er god til fisting. Hvis hun skriver at hun kan modtage fisting, så er jeg sikker på at hun kan det. Hvis hun er lige så god til at tage noget i fissen, som til at tage noget i røven, så skal det helt sikkert nok blive en god oplevelse. Hvem ved måske er hun også til anal fisting? Prøv hende endelig - det er mit råd og så skriv om oplevelsen her bagefter!! Hvis hun er til analfisting - så er jeg solgt ...! Så kommer jeg til at reje rigtigt meget til Fredericia Fedt du opretter en profil herinde, for at fortælle os om hende. Dejligt med en anmeldelse der fokuserer på det positive. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hopalong Cassidy 12 Skrevet 6. Februar, 2023 weber skrev, den 31.1.2023 at 09:46: Fedt du opretter en profil herinde, for at fortælle os om hende. Dejligt med en anmeldelse der fokuserer på det positive. Tak - jeg har brugt eroguide i langt tid for at prøve at finde gode piger. Min oplevelse er også at der er mange negative anmeldelse - det gør det lidt svært at finde de god :-) Derfor tænkte jeg at det var på tide at give lidt tilbage.. Det er rart at vide at nogen sætter pris på det. Mht. Biker's spørgsmål biker skrev, den 31.1.2023 at 01:47: og hun er stadig klar på at kneppe uden gummi ?... så må jeg sige at jeg faktisk ikke ved det - det er ikke noget jeg interesserer mig så meget for - det eneste jeg kan sige er at jeg afsluttede (efter aftale naturligvis) med at sprøjte ud over hende, mens hun brugte en dildo i fisse (frækt, synes jeg) - og det virkede hun ikke ufornøjet med :-) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
VikingeKølle 23 Skrevet 7. Februar, 2023 Hopalong Cassidy skrev, den 6.2.2023 at 11:09: Tak - jeg har brugt eroguide i langt tid for at prøve at finde gode piger. Min oplevelse er også at der er mange negative anmeldelse - det gør det lidt svært at finde de god Derfor tænkte jeg at det var på tide at give lidt tilbage.. Det er rart at vide at nogen sætter pris på det. Der er virkelig også en del der roser alt og kaster rundt med 10/10 osv. Heldigt der så er nogle der kommer med noget konstruktivt, i samme tråd. Det er der jeg tager mine valg, for mine hårdt tjente penge. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EKast 3 Skrevet 18. Februar, 2023 Er der der hved hvis hun er aktiv og er mulig at lave aftal om møde fortsat? Hun virker totalt super dejlig!! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
69fyren 4 Skrevet 21. Februar, 2023 Nogle der er frisk på en fræk trekant med uartiluder i aften?? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
biker 281 Skrevet 21. Februar, 2023 69fyren skrev, for 2 minutter siden: Nogle der er frisk på en fræk trekant med uartiluder i aften?? desværre ikke i aften - på job men ellers gerne for hun er sgu lækker og dejlig fræk.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sonny123 21 Skrevet 24. Februar, 2023 Hej Jeg tog så en for holdet. Fisting er noget hun mestre. Jeg er enig med jer der har skrevet om denne dejlige pige. Men fisting overgår det hele, det er hun go til. Efter en rolig opstart, gled hånden stille ind. Hun er ikke voldsom dyb, men hun nyder virkligt at blive taget. Til sidst tog hun den knydtede næve både ind og ud. 10/10 til denne lille nip. Sonny. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
69fyren 4 Skrevet 24. Februar, 2023 Nogle der er frisk på en fræk trekant med henne i aften ?? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EKast 3 Skrevet 24. Februar, 2023 69fyren skrev, for 2 timer siden: Nogle der er frisk på en fræk trekant med henne i aften ?? Det sku være helt super. Er dog i Kbh, i aften. Har du lyst til at gøre det i morgen? 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Andhol 15 Skrevet 13. Maj, 2023 Så er hun prøvet! Skønt med en hånd i hendes fisse. 3 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Uartigluder 8 Skrevet 26. Oktober, 2023 Andhol skrev, den 30.1.2023 at 07:22: https://annoncelight.dk/showad/320808 Er der nogen som har besøgt denne skønhed? Jeg har en drøm om at fiste en dejlig Q; hende her ser dejlig fræk ud! Du skal være velkommen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
komfritfrem 58 Skrevet 26. Oktober, 2023 Hun har været 26 år i snart 3 år, gad vide om hun er født 29. februar 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Analtøs_søges 28 Skrevet 8. November, 2023 Uartigluder skrev, den 26.10.2023 at 12:01: Du skal være velkommen Lyder rigtig frækt. jeg vil bestemt overveje en dejlig fræk time med dig. meget kinky og spændende leg. God aften til dig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Andhol 15 Skrevet 9. November, 2023 Uartigluder skrev, den 26.10.2023 at 12:01: Du skal være velkommen Tak, har besøgt dig. Kommer gerne igen. Næste gang tror jeg vi også skal lege med din buttplug;-) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JustAnotherMan 2 Skrevet 2. Juni Hun er totalt useriøs. Lavede en aftale med hende og pludselig holdt hun op med at svarer. Bad hende enten bekræfte eller i det mindste give besked hvis at hun ikke ville have besøg alligevel så jeg kunne lave andre aftaler og hørte ikke en skid fra hende..... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SvarFraUartigluder 1 Skrevet onsdag klokken 16:13 JustAnotherMan skrev, den 2.6.2024 at 22:13: Hun er totalt useriøs. Lavede en aftale med hende og pludselig holdt hun op med at svarer. Bad hende enten bekræfte eller i det mindste give besked hvis at hun ikke ville have besøg alligevel så jeg kunne lave andre aftaler og hørte ikke en skid fra hende..... Jeg tror der er sket en misforståelse fordi jeg er 100% seriøs og laver ikke aftaler, som jeg ikke overholder eller hvis jeg skulle blive forhindret på en eller anden vis, så aflyser jeg altid og i så god tid som muligt. Men beklager hvis du har haft den oplevelse og opfattelse af mig, da det slet ikke har været min hensigt og må være sket en fejl så. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg