Thomasssss 1 Skrevet 30. Januar, 2023 Hejsa For første gang i halvandet år, vil jeg ud og møde en af de søde piger på Fyn. Det er nok en lidt bred forespørgsel, men efter som mit sidste besøg var lort og fusk, har jeg brug for en anbefaling af en kvinde der holder hvad hun lover og leverer “varen”. Har i en anbefaling til en sådan kvinde blandt diverse muligheder pt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Illona 1452 Skrevet 30. Januar, 2023 @Thomasssss Hvilken ønsker har du til denne "pige " udover hun skal holde hvad hun lover og leverer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomasssss 1 Skrevet 30. Januar, 2023 Madame Illona skrev, for 55 minutter siden: ønsker Hej hej Først og fremmest ønsker jeg ikke en pige, men en kvinde En kvinde der vil lade mig udforske og lade sig let dominere. Gerne oprigtig indlevelse. Findes det mon Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Catana 97 Skrevet 31. Januar, 2023 (edited) Thomasssss skrev, for 19 timer siden: Redigeret 31. Januar, 2023 af Catana Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Illona 1452 Skrevet 31. Januar, 2023 Thomasssss skrev, for 22 timer siden: Hej hej Først og fremmest ønsker jeg ikke en pige, men en kvinde En kvinde der vil lade mig udforske og lade sig let dominere. Gerne oprigtig indlevelse. Findes det mon Desværre så kender jeg ikke nogen som vil lade sig dominerer Håber du finder hvad du søger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg