Hop til indhold
Den uskyldige pige

Forspørgsel på fyre som er til GangBang

Recommended Posts

Dette er ikke et opslag til GangBang, det skal læses som en forspørgsel til de fyre som elsker og være flere fyre omkring en småliderlig kvinde som jeg.

Det er helt umuligt og finde disse fyre på annoncelight, så derfor må jeg ty til denne side og høre de mere seriøse mænd herinde.

Kunne det friste dig og være med i et GB med en tøs som jeg på 25 år ca 165cm høj, naturlig af udseende, buttet, er en fast bagdel, et par piercede 90F bryster.

Sex er jeg til mange ting, så der er stor mulighed for at hygge sig i mindst 2 timer. 

Stedet er hos mig privat i Haslev (beliggende på Sjælland).

Send mig en besked hvis dette kunne være noget for dig

Redigeret af Den uskyldige pige

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den uskyldige pige skrev, for 11 minutter siden:

Dette er ikke et opslag til GangBang, det skal læses som en forspørgsel til de fyre som elsker og være flere fyre omkring en småliderlig kvinde som jeg.

Det er helt umuligt og finde disse fyre på annoncelight, så derfor må jeg ty til denne side og høre de mere seriøse mænd herinde.

Kunne det friste dig og være med i et GB med en tøs som jeg på 25 år ca 165cm høj, naturlig af udseende, buttet, er en fast bagdel, et par piercede 90F bryster.

Sex er jeg til mange ting, så der er stor mulighed for at hygge sig i mindst 2 timer. 

Stedet er hos mig privat i Haslev (beliggende på Jylland).

Jeg er da klar hvis du holder noget

Del dette indlæg

Link til indlæg
gamlingen skrev, for 5 minutter siden:

Øh er Haslev ikke på Sjælland?

Jeg er 100% sikker på jeg skrev Sjælland og ikke Jylland. Men det er rettet nu.

Redigeret af Den uskyldige pige

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den uskyldige pige skrev, for 53 minutter siden:

er det muligt se nogen billeder af dig ? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den uskyldige pige skrev, for 56 minutter siden:

Deltager kun i GB hvis der er mindre end 1 time fra hvor jeg bor samt at der er et par billeder af hende man mødes med . 

Når der står buttet . Kan det være alt fra 20+ kg eller mere og såååå begynder jeg at springe fra da højde og vægt ikke er noget jeg så tænder på .. sammensat .. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

For mig er pigens udseende mindre vigtigt når det er et GB, det er hendes liderlighed der tæller, hvis hun er toptændt, så er udseendet nærmest underordnet. 

Men en ide om hvordan arrangementet tænkes skruet sammen er vigtigt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er lidt svært med mænd og gangbang, men jeg tror det mer eller mindre er de samme mænd her som på annonceligt, så hvis de ikke findes på annonceligt, er der dog noget der kan hjælpe på tilmeldingerne/fremmødet, der skal defineres af kvindes ønsker, så må der findes de mænd som kan passe ind.

der er mange meninger/ønsker/krav, fra mændenes side, kunne blandt andet være
Kvindes størrelse/alder
Foto af hende
med eller uden gummi
sperm i kussen
sperm i mund
Anal eller ikke anal
test eller ikke test
tidspunktet
Prisen
Stedet/byen/fremkommeligheden

Når kvinden har defineret det, er det vedholdenhed der giver noget på sigt, der findes principielt mænd til alt, men prisen er også en væsentlig udfordring for antallet(mange  mænd syntes det er urimeligt at Q skal tjene mere end 10.000,- pr. time

Hvis det ikke er prisen der er vigtig, men mængden af mænd, skal du nok vælge Gb i Tyskland, der er en meget anderledes kultur.

Del dette indlæg

Link til indlæg
xmand skrev, for 13 minutter siden:

Det er lidt svært med mænd og gangbang, men jeg tror det mer eller mindre er de samme mænd her som på annonceligt, så hvis de ikke findes på annonceligt, er der dog noget der kan hjælpe på tilmeldingerne/fremmødet, der skal defineres af kvindes ønsker, så må der findes de mænd som kan passe ind.

der er mange meninger/ønsker/krav, fra mændenes side, kunne blandt andet være
Kvindes størrelse/alder, Foto af hende, med eller uden gummi, sperm i kussen, sperm i mund, Anal eller ikke anal, test eller ikke test, tidspunktet, Prisen, Stedet/byen/fremkommeligheden

En nem og hurtig "haslev"- søgning på annoncelight.dk og du ville have haft såvel fotos som svar på stort set alle spørgsmål...;)

https://annoncelight.dk/showad/363369

Del dette indlæg

Link til indlæg
Orangee skrev, den 31.1.2023 at 01:05:

Jeg er klar 

Hej med jer som har meldt interesse:

Har I fået bekræftelse? El aflysning. 
bliver det det noget? har ik hørt noget  

hun har slettet annoncen….

men er det fordi der er fuldt booket eller har hun måske trukket sig?

Tak

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...