Hop til indhold
PoulPik

Nova Nice - mega plastik look

Recommended Posts

Hvis du tænder på TOTALT PLASTIK oversize look, så bør du måske ikke misse denne:

Nova nice

Har ikke selv været der, men ville lige vise hende frem, da hun kun er her 6 dage

Redigeret af PoulPik

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun havde 3200 sidst hun var her. Hun havde desværre uheld så Hun måtte have taget det hele ud og påbegynde nye opfyldninger

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er så mærkeligt og vulgært at det næsten var noget jeg gerne vil prøve. Men tid og sted spiller ikke. Håber at høre hvis nogen giver det et skud:)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte hende sidst hun var og det var ganske lækkert.  Specielt hvis man tænder på sådan et look. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun er super i kanen og meget lydhør overfor ønsker. Hun kan sit kram.

Og så er hun meget sød. Sidst endte vi med at tale så meget om mad at vi gik en mad tur i byen dagen efter.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun kommer igen til juni. Der skal jeg helt sikkert besøge hende igen. Var der i april 2022 da hun havde 3200 ml. Det var det vildeste jeg har prøvet. Og ja hun er rigtig sød også. Det går ret hurtigt med at få dem pumpet op igen på hende, så forhåbentlig tilbage i 3000+ til juni. Jeg er klar.

Del dette indlæg

Link til indlæg
lazeranders skrev, for 14 timer siden:

Hun kommer igen til juni. Der skal jeg helt sikkert besøge hende igen. Var der i april 2022 da hun havde 3200 ml. Det var det vildeste jeg har prøvet. Og ja hun er rigtig sød også. Det går ret hurtigt med at få dem pumpet op igen på hende, så forhåbentlig tilbage i 3000+ til juni. Jeg er klar.

Det var ret vildt da de var så kæmpe. Ikke at de var små her for lidt siden. Det er bare så frækt at kneppe de kugler

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...