PoulPik 324 Skrevet 30. Januar, 2023 (edited) Hvis du tænder på TOTALT PLASTIK oversize look, så bør du måske ikke misse denne: Nova nice Har ikke selv været der, men ville lige vise hende frem, da hun kun er her 6 dage Redigeret 30. Januar, 2023 af PoulPik 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bifyr71 574 Skrevet 30. Januar, 2023 Ja mega meget woooow... 2400 lige for meget til mig men det kunne sgu være djovt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ims 213 Skrevet 30. Januar, 2023 Hun havde 3200 sidst hun var her. Hun havde desværre uheld så Hun måtte have taget det hele ud og påbegynde nye opfyldninger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thecabel 114 Skrevet 30. Januar, 2023 Det er så mærkeligt og vulgært at det næsten var noget jeg gerne vil prøve. Men tid og sted spiller ikke. Håber at høre hvis nogen giver det et skud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ims 213 Skrevet 30. Januar, 2023 Jeg besøgte hende sidst hun var og det var ganske lækkert. Specielt hvis man tænder på sådan et look. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anstændige Christian 63 Skrevet 30. Januar, 2023 Silicone og filler er hvad det er, nemlig smag og behag men bag alt det visuelle bor der en helt utrolig sød tysk pige som er nem at snakke med......... især hvis du taler tysk 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3625 Skrevet 30. Januar, 2023 Hun er super i kanen og meget lydhør overfor ønsker. Hun kan sit kram. Og så er hun meget sød. Sidst endte vi med at tale så meget om mad at vi gik en mad tur i byen dagen efter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kim 0240 491 Skrevet 30. Januar, 2023 Hver sin smag, dog ikke noget der tænder mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 31. Januar, 2023 Er det hyggesnak med subjektive anmeldelser af billeder? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lazeranders 0 Skrevet 20. Marts, 2023 Hun kommer igen til juni. Der skal jeg helt sikkert besøge hende igen. Var der i april 2022 da hun havde 3200 ml. Det var det vildeste jeg har prøvet. Og ja hun er rigtig sød også. Det går ret hurtigt med at få dem pumpet op igen på hende, så forhåbentlig tilbage i 3000+ til juni. Jeg er klar. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3625 Skrevet 21. Marts, 2023 lazeranders skrev, for 14 timer siden: Hun kommer igen til juni. Der skal jeg helt sikkert besøge hende igen. Var der i april 2022 da hun havde 3200 ml. Det var det vildeste jeg har prøvet. Og ja hun er rigtig sød også. Det går ret hurtigt med at få dem pumpet op igen på hende, så forhåbentlig tilbage i 3000+ til juni. Jeg er klar. Det var ret vildt da de var så kæmpe. Ikke at de var små her for lidt siden. Det er bare så frækt at kneppe de kugler Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg