Hop til indhold
AalborgFyr9200

Månedens side9 pige er HOT!

Recommended Posts

Meget enig, seriøse gode kasser!

Vil godt nok gerne se flere billeder af hende, men jeg gider simpelthen ikke betale for Ekstra Bladet + abonnement

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er så også det eneste .. for der er da hverken et smil , klimt eller andet frækt over det billede .. ligner mere hun anstrenger sig for ikke at falde sammen og prøver at skyde brystet frem eller ... ned ... det er ommer hr. fotograf . 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Siden EB stoppede med at lade læserne give karakterer er variationen i modellernes "idealmål" blevet meget større, og godt for det. Gad vide hvem der nu finder vinderne?
Jeg er enig med TS om at hun er hot. Her er en kropstype som sjældent er set på Ekstrabladets side 9 - i hvert fald når det gælder bryststørrelsen og at de så ovenikøbet er naturlige!!

Måske smiler hun ikke på netop det billede der vises til alle @Fyr1979 - med et abonnement (har du det?) får man hele serien og der er flere hvor hun har en antydning af smil som virkelig brænder igennem af sanselighed. Store smil er i mine øjne ikke nødvendigvis frækt.

Er der ikke en boks med link til Månednes Side 9 (Nanna vinder januar), klik på den og et andet billede her viser lidt af det jeg hentyder til

Redigeret af Hedonis
Tilføjelse

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hedonis skrev, for 3 minutter siden:

Siden EB stoppede med at lade læserne give karakterer er variationen i modellernes "idealmål" blevet meget større, og godt for det. Gad vide hvem der nu finder vinderne?
Jeg er enig med TS om at hun er hot. Her er en kropstype som sjældent er set på Ekstrabladets side 9 - i hvert fald når det gælder bryststørrelsen og at de så ovenikøbet er naturlige!!

Måske smiler hun ikke på netop det billede der vises til alle @Fyr1979 - med et abonnement (har du det?) får man hele serien og der er flere hvor hun har en antydning af smil som virkelig brænder igennem af sanselighed. Store smil er i mine øjne ikke nødvendigvis frækt.

En skam man så smider det billede på .. for det sælger da ikke .. hvis der er en hel serie så smid et på der gør bare lidt mere .. af ren nysgerrighed 
Ligner mere et blik .. hvor hun fortæller dig for sidste gange .. nu skrider du ud med den skraldepose ..
og så holder hun vejret . tæller til ti ( derfor udhulningen i halsen ) og så er man på vej .. smiler . ellers sover man på sofaen i nat

Hvis karakter .. var det 2 ud af 5 herfra .. kun pga. brysterne og den gode billederedigering .   

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Keeper

Der er skjult navne (private) / og billeder i denne tråd. Husk venligst at vi værne om privatlivet hos pigerne. 

Keeper

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...