Harvaeretder 80 Skrevet 31. Januar, 2023 Hej EG. Jeg er klar over der har været andre anmeldelser af denne kvinde, men hun har skiftet annoncelight profil og nu hedder hun kun Wendy i stedet for Squirty Wendy. Der er forskellige opfattelser af pigen, så tænkte jeg måtte prøve hende og give min opfattelse med. Stedet i Viborg er et efterhånden kendt sted, hvor der skiftes jævnligt imellem forskellige udenlandske piger. Wendy er en sød pige når man møder hende og hun er god til engelsk og kan også godt lide at tale. Hun ser godt ud når man møder hende, lidt for meget fylde i læberne, men så tænkte man at det kan kompenseres med en en god gang superfransk. Det kan hun så slet ikke finde ud af, eller vil ikke måske nærmere. Hun sutter uden på forhuden og tak skæbne, hvis man selv prøver lige at flytte forhuden tilbage. Spar jer denne oplevelse. Så tænker man sex kan virke, men ak nej, det er ren maskine sex og hun glemte lige at fortælle inden, da hun spurgte, "what possition you want to start with" at hun kun tilbyder 1 stilling, så når der er valgt, er det slut med at flytte på sig. Du må ikke lægge ovenpå hende, der skal være lidt afstand til hende siger hun. Resten af kroppen er rigtig fin, hun har en god krop efter min smag og brysterne er bløde, selvom de fyldt godt op. Når hun lægger på ryggen falder de ud til siderne, men på en god måde synes jeg. Jeg kunne godt finde på at komme igen, hvis prisen er presset helt i bund og man skal have en hurtig tømmer, hvor man på forhånd er klar over ovenstående, men vil man have noget mere end mulighed for et hurtigt knald i en stilling, så er det ikke her man kommer. Jeg kan læse der har været tvivl om hendes nationalitet. Til mig fortalte hun at hun er russisk, men bor i Grækenland. https://annoncelight.dk/showad/275452 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13835 Skrevet 31. Januar, 2023 Harvaeretder skrev, for 3 timer siden: hvis prisen er presset helt i bund ? du oplyser ikke din damage - og hun har heller ikke nogen prisliste, så vi er helt blanke mht. hvad du mener 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bubsi 104 Skrevet 31. Januar, 2023 Du skriver at hun bor i Grækenland, - så må hun da have et kørselsfradrag der siger spar to..... Når, det er nu lige meget, med de læber hun har, så kunne jeg aldrig finde på at besøge hende. I mine øjne gør hendes læber at hun er meget lidt køn. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Le fiss'carl 237 Skrevet 31. Januar, 2023 Bubsi skrev, for 37 minutter siden: Du skriver at hun bor i Grækenland, - så må hun da have et kørselsfradrag der siger spar to..... Når, det er nu lige meget, med de læber hun har, så kunne jeg aldrig finde på at besøge hende. I mine øjne gør hendes læber at hun er meget lidt køn. Ja, har det også svært med tush, silikone og sprøjte kelogan - eller hvad det nu hedder. Alt andet lige, må det føles underlig at suttepik med sådanne mongo-læber og jeg bryder mig ikke noget de distrahere et godt piksut 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
udinaturen 786 Skrevet 1. Februar, 2023 Jeg har også besøgt Wendy. Det var dog for omkring et års tid siden, og mener ikke, at hendes læber var så “ødelagte” dengang. Hun var virkelig sød og fræk. Så hun er nok i den forkerte branche, når hendes serviceniveau falder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tuor 2 Skrevet 1. Februar, 2023 undskyld for oversætteren, jeg var hos hende for omkring seks måneder siden, pigen var smuk, hendes bryster og læber var færdige, jeg ved ikke om hun var i dårligt humør, men sex var ikke noget interessant, som min ven beskrev ovenfor. din ting og farvel, måske har noget ændret sig for nu, jeg har ikke tænkt mig at prøve en anden gang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Harvaeretder 80 Skrevet 2. Februar, 2023 Jernsvinet skrev, den 31.1.2023 at 15:09: ? du oplyser ikke din damage - og hun har heller ikke nogen prisliste, så vi er helt blanke mht. hvad du mener Ja det kunne jeg godt have skrevet. 500 for det øverst beskrevet og 15 min. Somsagt hurtig tømmer og væk igen, og ja det kan være nødvendigt i en by som Viborg, hvor der ofte er mangel på ladies. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Akasut@ 58 Skrevet 3. Februar, 2023 Harvaeretder skrev, den 2.2.2023 at 09:30: Ja det kunne jeg godt have skrevet. 500 for det øverst beskrevet og 15 min. Somsagt hurtig tømmer og væk igen, og ja det kan være nødvendigt i en by som Viborg, hvor der ofte er mangel på ladies. Viborg er sgu en skodby ift gode oplevelser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Harvaeretder 80 Skrevet 6. Februar, 2023 Ja det er det blevet. Dde har været mange gode steder i Viborg og omegn, herunder privat diskret da det lå lige uden for kjellerup og faktisk flere gode thai steder igennem årerne, men nu er det bare dødt med lidt polske besøgende og ældre thai damer. Øv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DJX 800 Skrevet 7. Februar, 2023 Akasut@ skrev, den 3.2.2023 at 09:53: Viborg er sgu en skodby ift gode oplevelser Bella har lige været der, hun er lækker. Melinda er lige kommet til byen. Og BJ Queen kommer tit forbi. - Så helt død er dem ikke. Men PD i Kjellerup er godtnok savnet. Specielt Sandra. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg