Hop til indhold
Frankie38xl

Bedste Blow i Nordjylland

Recommended Posts

Så er det lige hvad man forstår ved et godt blowjob. Slug jatak, men nogle kan bedste lide det sensuelt der langsomt udvikler sig. Andre synes at det helst skal være så savl og spyt

driver ned af væggene og mest minder om noget der bruges til at bryde en betongulv op med :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg lurer også på en mulighed for at booke Ida, ligesom resten af den vestlige verden :)

Jeg er på den samme quest, så jeg tager også gerne mod råd i denne tråd. Jeg er lige kommet hjem fra en thai-massage med tilkøbt blowjob, og det var overraskende godt: Nina i Trend/Løgstør - søg på løgstør på AL. 

Ellers har jeg ikke haft det store held med mig. Nogen siger en GP i Terndrup, men det er vist ikke lige mig. Blow i bil lurer jeg også på. Jeg er fast kunde ved Laura Lush ved Hobro - det er ret godt. 

Leder dog stadig efter vinderen. Jeg har et bud, hvis vi snakker Odense, men jeg tror måske bare det var fordi alt lige spillede sammen den dag. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bedste blowjob jeg har oplevet er uden tvivl Ida

https://annoncelight.dk/showad/347403

Her er en del af hvad jeg selv skrev efter mit første besøg hos Ida:

"Ud over Ida er dejlig at være sammen med, så kan jeg godt forstå de der har rost Idas mundarbejde - det er simpelthen superklasse, alt den fugt og pik taget til roden i det helt rigtige tempo. En ting Ida var meget opmærksom på, var mit behov for at blive stimuleret (med munden) under sexen i forskellige stillinger"

Del dette indlæg

Link til indlæg
gamlingen skrev, den 1.2.2023 at 16:40:

Bedste blowjob jeg har oplevet er uden tvivl Ida

https://annoncelight.dk/showad/347403

Her er en del af hvad jeg selv skrev efter mit første besøg hos Ida:

"Ud over Ida er dejlig at være sammen med, så kan jeg godt forstå de der har rost Idas mundarbejde - det er simpelthen superklasse, alt den fugt og pik taget til roden i det helt rigtige tempo. En ting Ida var meget opmærksom på, var mit behov for at blive stimuleret (med munden) under sexen i forskellige stillinger"

Tak for det frække:wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frankie38xl skrev, den 8.2.2023 at 08:17:

Spænende hvornår hun er i nordjylland igen

Det er jeg tirsdag -fredag fra 10-14 i denne uge men du skal helt op omkring Sindal;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Cords skrev, den 31.1.2023 at 16:20:

Altså, hvis du kan se bort fra nogle ting, så giver hun dæleme et godt blow, med fingre godt oppe i 2eren

https://annoncelight.dk/showad/313775

På baggrund af denne kommentar var jeg i dag forbi Tanja. Ovenstående er spot on. Babes er der tilsyneladende nok af, men et førsteklasses blowjob er der langt mellem. Satme godt nok nice. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...