Hop til indhold
kollsson

Amelie new in your city Aulum 7490

Recommended Posts

Ruten hjem fra et møde, gik gennem Aulum og jeg lod mig friste af billederne. Og de passer meget godt, hun er lækker. Jeg sender en sms ang priser, som er ok der er dog mange ting som er “ekstra” Nå jeg ankommer og ser, at hende og en mere står ved vinduet og kigger og ryger en smøg. Her burde jeg allerede have vendt om, men liderligheden vandt over smøgerne. Jeg bliver vist ind i værelset, hun går med pengene og er tilbage efter kort tid. Hun smider tøjet og wow den krop glæder jeg mig til at smage. Hun ruller gummi på fyren med munden, og begynder at sutte. Jeg spørger om hun ikke sætter sig op, så vi kan lave den 69’ så jeg kunne smage hende. MEN nej selvom det stod i SMS’en, var 69’ og at slikke hende ikke med når man havde valgt 15 min. Du skulle have valgt 30 min eller mere sagde hun på engelsk. Hun smed sig på ryggen, og jeg forsøgte med en halvfornøjet fyr i 2-3 min, hvor hun lagde på ryggen med lukkede øjne. Vi blev enige om at det ikke ville føre til noget, så efter 15 min sad jeg i bilen. Hun nåede dog på vejen ud at sige Next time book 30 min insted.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvor var hun fra, hvilken nationalitet?

Handlet kvinde.
Godt at se, der stadig er stor efterspørgsel på at kneppe handlede kvinder i 15 minutter. 
I metropoler som....Aulum. 

I am convinced that the time spent with me will leave you with pleasant memories and you will want to see me again. !!! 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...